Nové Quttroporte je prostě super-super-super.U mě to byla prostě láska na první pohled!Hned jak vyhraju v sazce,tak si ho jdu obědnat a abych nemusel čekat až někdy do roku 2005,kdy by na mě nejspíš teprv přišla řada,zašel bych si koupit jeho staršího bratříčka (který je mimochodem taky úžasný) z roku 2000,který stojí v nedalekém bazaru za 1,5 milionu (samozřejmě neprozradím adresu bazaru,to je jasné !!! ,ještě by mi ho někdo vyfouk).Podle dostupných informací vím,že tenhle krasavec je jediný prodaný kousek v ČR.
No auto je to moc pěkné. Ve skutečnosti bude asi ještě mnohem hezčí než na fotkách. Ale stejně si myslím, že to musí bý těžká frustrace mít takové auto a stejně s tím muset jezdit ve městě 50, mimo 90 a na dálnici 130. Závodit při výjezdu z křižovaky na zelenou taky k ničemu není, to vás tak maximálně převálcuje kamion jedoucí na červenou, a to by bylo takového autíčka asi škoda, takže bych ho opravdu radši nechtěl
Ridic tohoto vozu asi bude dosti majetny a pripraveny zaplatit nejakou tu pripadnou pokutu. Mimochodem, za par korun si muzete zajezdit treba na Masarykove okruhu v Brne.
No tady se testu asi nedockame, ale dnes jsem se dozvedel o cloveku, ktery si tento vuz bude v pristim roce (letos je vyprodano) kupovat (pokud nezmeni do te doby znacku). Takze pokud usednu za jeho volant, tak se v diskuzi podelim o pocity, ale nejdrive az za rok.
Pěkný autíčko. To bezesporu ano, ale volant se mi zdá nepřijemně tenkej.
Nadhera...Testovat ho na autorevue.cz asi nebudete, ze ? Ja viem, blba otazka
Pokud chcete videt testy podobnych vozu, podivejte se napr. na DSF, obcas tam bezi porad Motorvision, ve kterem se testuji jina auta, nez u nas. Za posledni dobu napr. vsechny koncepty BMW (kabria; i ta, ktera nebudou nikdy vyrabena), Mercedes SL AMG, Lambo Galardo, vsechny sportovni vozy jako Subaru Impreza WRX STi, Porsche, atd. atd.
Ja chapu, ze v CR se techto vozu neproda moc (treba konkretne 8 kousku), tak proc pujcovat auto za miliony nejakym novinarum, aby tomu delali reklamu. S tim se musime smirit. Ale pokud umite nemecky a chcete vedet vice o drazsich vozech, tak kupujte zahranicni motoristicky tisk.
Těžko
Nemuzu se zbavit pocitu, ze ten interier je uplne stejnej, ne-li horsi nez v novym volvu S40... Fakt mi to az na barvy a pouzity materialy prijde na vkus stejny.. Navic mi pride ze je ten interier na auto v tomto segmentu strasne UZKY.. nevim no, jinak pekny
Chápu, že majitele tohoto auta asi spotřeba zajímat nebude, ale alespoň pro zajímavost, jakou to má asi spotřebu benzínu?
V nějakém testu (nevím přesně, kde jsem ho četl), jezdili za 19 litrů.
no, pri krouticim momentu 451 kilowattu si to proste neco vezme...
ale vazne, stalo by za to si ten clanek pred publikovanim jeste jednou precist a vychytat mouchy
Tabulku s technickými údaji jsem převzal ze stránek prodejce (HP-Exclusiv). Bohužel jsem si nesmyslů všiml teprvé poté, co jsem zprávu uložil. Hned jsem to přepsal, ale obnovení chvíli trvalo..
Kluci z HP-Exclusiv to holt nestihli přeložit:90° V-8 Zylinder92,0 x 79,8 mm4.244 cm311:01294 kW (400 PS) při 7.000 U/min451 kW bei 4.500 U/minelektr. řízená 6-stupňová (MDS)
Třeba chtěli, aby to bylo zajímavější. Krouťák v KW, to se jen tak nevidí No jo, Ital.
Kroutici moment 451 kilowattu? Zajimave ::--))
Ano, je videt, ze to je prevzate buh vi odkud.
Ale vazne, stalo by za to se v tomhle aute projet. Skoda jen, ze jich po nasich silnicich bude jezdit tak malo.
Neni divu. Je to asi to nejlepsi, co clovek v tehle tride muze momentalne koupit. Ja bych ho bral hned.
Já taky
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.