Maserati Quattroporte: půlstoletí luxusu na italský způsob

48 komentářů

Petr Sebela
24. září • 15:27

Jaky redaktor, takovy ctenac a diskuter.... !Pro potencionalni inzerenty celkem nazorny priklad cilove skupiny ctenaru tohoto serveru.

Shimi
24. září • 20:12

Petře, já s tebou na jednu stranu souhlasím, ale když už chceš někoho pravopisně umravňovat, tak začni používat diakritiku, to zaprvé a zadruhé, žádný potencionál neexistuje! Když už, tak potenciál a z toho odvozené potenciální, ju? Mimochodem těch "překlepů" máš ve svých textech několik.

Petr Sebela
24. září • 20:57

zapominas, ze ja jako ctenar jsem zakaznik ..... diky ctenarum jsou inzerenti a diky inzerentum je redakce a redaktori !
ja jako zakaznik zde nekritizuji preklep, ale lemplovinu redaktora ktery ma byt odbornik a informovat ctenare o novinkach a zajimavostech, nebo v tomto pripade o pulstoleti jedne automobilove znacky, ale misto toho zde publikuje 10 let stary clanek a hned 4x poplete nazev auta o kterem pise ! a to neni poprve ! = LEMPLOVINAto ze diskuze je plna vulgarismu a urazek evidentne nevadi tobe a ani to netrapi redakci, natoz pana "redaktora".tato diskuze urcite o necem vypovida.. :-)

Shimi
24. září • 21:48

Neboj Petře, já na nic nezapomínám. Nejsi jediný, kdo redakci AR umravňuje. Navíc jsem psal, že s tebou na jednu stranu souhlasím, tak si ty řeči o tom, že mi něco evidentně nevadí, nech příště od cesty. Páč ty vůbec netušíš co mi vadí nebo nevadí. Já se primárně vyjádřil k tobě, až se budu chtít vyjádřit k ostatním nebo diskuzi jako takové, tak to bezesporu udělám, o to se neboj. Já ti trošku osvěžím paměť, jo?"Na pravopisne chyby pana "redaktora" Duchone zde upozornovat nebudu !
(to by bylo totiz vazne nadlouho... ) - smich k placi -"K pláči je spíše to, že ty sám máš ve svých textech hafo chyb, né překlepů, ale vyložených pravopisných chyb. Takže příště raději upozorňuj redakci pouze na chyby, které se týkají technikálií, v tom s tebou souhlasím, ale pravopis nech jiným.

Tommaso
24. září • 23:18

Pod tohle bych se klidne podepsal! A pokud chce pan Sebela opravdu kritizovat obsahovou nebo stylistickou stranku clanku, tak si s hypotezou o "10 let starem clanku" nevystaci.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tommaso
24. září • 23:20

To samozrejme mirilo na Shimiho…

Tommaso
24. září • 23:17

Pod tohle bych se klidne podepsal! A pokud chce pan Sebela opravdu kritizovat obsahovou nebo stylistickou stranku clanku, tak si s hypotezou o "10 let starem clanku"

Petr Sebela
24. září • 23:09

"Nazdar Úďo sem co sem tvůj Pfítel a jako pfíteli se musís sveřit . ..... sem tvůj co?? přítel" ... (Kaiser, Lábus)Nejdriv se mne snazilo odradit od kritiky pana "redaktora" hafo vulgarnich grazlu a ted nastoupil pan "psycholog".... :-)))))hele na na pravopisne chyby upozornovat nebudu..... na to mam casu dost.... nebo at si na ne prijde sam, nebo jeho potencionalni zamestnavatele...:-))))))ja jsem zakaznik a ja jako zakaznik si muzu dat pivo a ja jako zakaznik si muzu zavolat taxika jet domu.... ale ani cisnik v praci a ani ridic drocky si to pivo dat nemuze.... uz to chapes...?a ani ja nemusim psat s diakritikou a ani ja si nemusim davat pozor na slovosled a ani na nejakou tu chybu, protoze ja jsem zakaznik.... ale pokud budu ja v praci pred zakaznikem..., tak si nesmim dovolit udelat chybu ani v atomu jedne carky. jasny...?!?a jak jsem tu psal XXY x , zde nejde o preklep, ale o LEMPLOVINU !!!

Jarda
23. září • 12:09

Nic moc, staré modely vypadaly jako generické auto č. 25 novější jako Golf od VW a novinka vypadá ze předu jak prase s mini očima.

Zelí
23. září • 9:58

Když se podíváte na T613 z roku 1968 ta vidíte, že to byla v době vývoje superkára. A navíc netrpěla takovýma závadama jako maseratti.

Petr Sebela
23. září • 11:33

A ukazes mi Tatru 613 z roku 1968...? :-) mas v tom trochu zmatek !

wolff
23. září • 12:01

Tak je to nesmysl porovnávat tyto dvě auta, nicméně faktem je, že tatra 613 v době svého vzniku byla auto na řekněme světové úrovni... (design, motory)..., takže to srovnání (samozřejmě nepřímé) snese.

homer
23. září • 22:28

613 na světový úrovni? V tý bylo všechno blbě už od počátku tak bude jednodušší když napíšeš co. Jinak design? Palimuzína. Motor? Hlučnej žrout. Brzdy? Bubny vzadu. Převodovka? 4stupňová.Podvozek? Potápějící se loď. Výbava? Žádná

JA-NE
25. září • 16:26

TO: HOMER
NAJLEPSI PRISPEVOK B-] POBAVIL..:-D

Karel
23. září • 12:11

Nebyla to náhodou Tatra 603 :-D
Jinak 603 měla skutečně světový parametry byl o ní v té době na celém světě i za oceánem bohužel tehdejší nomenklatura nepovolila export jeliž se jednalo o vládní auto.

wolff
23. září • 12:33

tak 603 uz je preci jen starsiho data...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Sebela
23. září • 12:43

no prave, v roce 68 jeste 613 nebyla a 603 uz byla znacne zastarala - tedy neni co porovnavat....

cert
23. září • 10:23

T613 superkara s porovnani z Quattroporte ?? Si porovnaj vykony tych aut a potom sa zamysli.

lukas
23. září • 9:41

chyby nechyby, fajn článek, kde jsem se dozvěděl spoustu věcí. díky za něj. a kritiku, zkus si někdy napsat něco sám..

Tommaso
23. září • 10:02

Naprosty souhlas, moc zajimavy a dobre udelany clanek. Udelat preklep je dost jednoduchy, uplne OK to neni, ale pane "Sebelo" kdo nic nedela, nic nepokazi…

Petr Sebela
23. září • 11:27

Sorry, ale pokud nekdo dela clanek o Maserati Quattroporte, tak by mel nejdriv vedet, jak se to pise. Nejde o jeden preklep, autor chybu opakuje hned 4x... !!!Jinak clanek az podezrele dobry, az na to, ze popisuje jen prvnich 40 let..... Neni to nahodou jen okopirovany deset let stary clanek u prilezitosti 40 let Maserati Quattroporte...? Kvalitu clanku pana Duchone uz tak trochu znam...

Karel
23. září • 12:04

Pne neobtěžujte tu správným psaním toto je o autech a ne o pravopisu. Jinak fajn článek.

Tommaso
23. září • 13:07

Pane Sebelo, vy jste pripad, z tak dlouhyho slova jedno pismeno vypadne hned, ja se priznam, ze jsem si toho prvne vubec nevsiml. A kopie starsiho clanku? Odkud? Nevim, jak by se vam libilo, kdyby se nekdo tak pohrdave vyjadroval o vasi praci. Takove kecy nejsou zrovna fer.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Sebela
23. září • 13:51

Pane Tommaso ( predpokladam ze jste pan Duchon - rika se tomu potrefena husa) , jde o to, jak pohrdate svymi ctenari a jak nas svoji lajdackou praci nespravne informujete! Jak mam ja jako ctenar verit, ze clanek je pravdivy, kdyz neumite ani spravne opsat nazev automobilu o kterem pisete clanek??? Pokud chybu opakujete 4x nejde o preklep, ale o vase lajdactvi a pohrdani.
Pripominam par dalsich vasich "preklepu" - 1) Maybach od Office-K ma pry maximalku 575km/h !!! (pozdeli opraveno bez omluvy / bez podekovani za upozorneni)
2) "Dnes již samostatná značka koncernu GENERAL MOTORS, která se specializuje na klasické americké „trucky“, představuje další speciální verzi svého modelu Ram 1500. "(totalni blud - opraveno s omluvou)
3) Mercedes-Benz zavede jako první nafukovací pásy pro zadní sedadla ( cely clanek spatne - pozdeji prepsano bez omluvy / bez podekovani za upozorneni) - (vice v diskuzich pod clanky)
Jak ma ctenar verit v aktualnost a pravdivost clanku, kdyz si autor neda ani tu praci, aby si sve dilo pred zverejnenim prekontroloval od preklepu...., nebo totalnich bludu...???

Karel
23. září • 15:17

Pane Sebalo zaplevelujte tuto diskusi svými hloupými připomínkami k pravopisu o , kterém vůbec není tato diskuse jestli nemáte příspěvky do konstruktivní diskuse o automobilech tak už přestaňte.

A
24. září • 10:06

D.E.B.I.L.E

Petr Sebela
23. září • 17:38

Pane Karle, samozvoleny mluvci vseho lidu vcetne tohoto portalu.
Mate pravdu, naprosto s vami souhlasim !
Na pravopisne chyby pana "redaktora" Duchone zde upozornovat nebudu !
(to by bylo totiz vazne nadlouho... :-))) - smich k placi -Ja mam jen rad auta a od odborniku vyzaduji pravdive informace. Jen diky kritice se pan "redaktor" muze stat PANEM REDAKTOREM.Pokud redaktor "pise" clanek o pulstoleti znacky Maserati, tak proc konci po ctyriceti letech...????? Je to tedy deset let stary clanek...? Nebo prosta lemplovina...? tak jak jsem upozornil jiz mnohokrat. (Mercedes-Ford Explorer, nebo upraveny Maybach co ma maximalku 575, nebo dalsi a dalsi...) Od odborneho redaktora vyzaduji fakta a ne bludy.Nehodlam zduraznovat muj vliv, ale diky nekterym mym prispevkum, pan Duchon svoje "prace" opravil, nebo dokonce cely clanek prepsal a ctenar se tak mohl dozvedet konecne pravdu.Moje prispevky jsou pro dobro ctenaru - kteri se tak dozvedi pravdu, pro dobro pana "redaktora", ktery treba bude priste duslednejsi a da si tu praci, s prekontrolovanim sveho clanku (pripadne dokoncenim) pred zverejnenim a i pro dobro Autorevue - kdo by chtel inzerovat na portale, kde pisi redaktori bludy...? ( z inzerce je placena redakce a podle toho muze stoupnout, nebo i klesnout kvalita REDAKTORU, nebo "redaktoru" )

Karel
23. září • 19:00

... vy jste v.l

Karel
23. září • 19:03

pane Duchoň omlouvám se můj příspěvek byl určen p. Sebelovy , který tu akorát vopruzuje slušné lidi. Pane Duchoň jen tak dál Vaší práce si Vážím a nenechte se otrávit takovými individui, kteří na automobilových stránkách takto otravují.

Jiří  Duchoň
23. září • 18:50 • redaktor AutoRevue.cz

Vážený pane Šebelo, děkuji Vám za upozornění, písmena "u" jsou do názvu tohoto auta dodána, při korektuře článku jsem si toho bohužel nevšiml. Děkuji Vám za upozornění. A jelikož, jak je vidět, moji práci sledujete velmi bedlivě, jistě víte, že se na podobné příspěvky v diskusi pokouším ve většině případů reagovat.Pokud k tomu nedojde, pak to bývá proto, že si v průběhu dne chyby všimnu sám a opravím ji bez toho, abych se díval do diskuse, jestli na ni někdo již nereagoval. Ačkoli se o to snažím, úplně všechny diskuse totiž nesleduji. A na to, že bych někdy článek celý "přepisoval", si nepamatuji.Jen pro zajímavost. Od začátku tohoto roku do dnešního dne jsem na Autorevue.cz podle výjezdu z redakčního systému publikoval celkem 498 článků o celkovém rozsahu 1 559 800 znaků. Nechci tím své překlepy nebo pochybení jakkoli omlouvat, ale v tomto množství se jim snad ani nedá na 100 % zabránit (navíc pokud si v redakci musí dělat korektury každý sám...). A co se tohoto článku týče, patří do kategorie, jíž pracovně říkáme "veterán na neděli", a Quattroporte V za veterána nepovažuji, navíc na Autorevue.cz o něm najdete velkou spoustu samostatných článků. Nejde proto ani o "deset let starý článek", ani o "lemplovinu".Mým cílem je psát pro naše čtenáře co nejlépe a nejkompletněji a všem se omlouvám za překlepy a chyby, jež jsem udělal, ale i za ty, které ještě udělám.

Petr Sebela
23. září • 21:14

Pane redaktore, uz na zakladni skole by jste za 4 chyby dostal za 5.
Za lemplovinu pokladam to, ze si clanek po sobe nezkontrolujete a udelate opakovane chybu primo v nazvu auta o kterem pisete. Nejsem hnidopich a neupozornuji na vase chyby .... "v EVropě " a podobne.... ( to by bylo na delsi rozhovor...:-)je treba odlisovat chybu v preklepu a chybu z lemploviny....to druhe je casto vas pripad.

Tim
23. září • 21:34

nechapu, jak se muzete ohanet pravopisem, kdyz sam pisete s chybami. uklidnete se.

Karel
23. září • 21:42

Takovej čůr.k jako Petr Sebela tady dokáze všem akorát znepříjemnit diskusi o autech

Petr Sebela
23. září • 22:30

Karle Duchoni, klidne diskutujte...! je zajimave sledovat kolik mate "priznivcu" co chteji jednoho znechutit v kritice. Hamba !!!!

celim
24. září • 10:24

Hanba!!! Píšeme hanebně a ne hamebně! :-D:-D:-D

Karel
23. září • 22:53

Tady je jeden problém že se nejmenuji Duchoň , ale Karel Antonín Macháček

Karel
23. září • 23:03

Jinak tady na té stránce http://www.technickaspravanemovitosti.cz/wp-content/uploads/por.jpg... máte moje foto aby jste dokázal porovnat že nejsem p. Duchoň, kterého si velmi vážím a velmi mě štve když ho tady napadá takové individuum jako vy.
Jak jsem Vá již řekl tato diskuse není o pravopisu, ale o autech a p. Duchoň přináší velmi zajímavá témata narozdíl od Vás , který jste prach obyčejný hnidopich.

Petr Sebela
24. září • 5:46

Pane Karle...Tak to je husty...! On hleda JI - "Proč nespojit příjemné s užitečným hledám asistentku s kterou by se daly kromě práce dělat i příjemné věci. "
Co na to urad prace...? (vas pan kolega Bartak za podobnou vec sedi...)
http://inzerce.ceskyportal.eu/seznamka/on-hleda-ji/inze... ...

Karel
24. září • 9:25

Děkuji že jste dal odkaz na naši inzerci. Mohu Vás ubezpečit že ÚP to nevadí. Na ÚP by jste se měl však přihlásit především VY i když kdo ví jestli by Vás vůbec zaregistrovali.
Ostatní tady jen přesvědčujte že Vám vůbec nejde o auta, ale o zcela něco jiného.

Patas
23. září • 23:35

Ty "inteligente" Sebelo, tu "hambu" tady v diskusich uz opravdu netlac, na pracaku ti urcite nejaky jazykovy kurz najdou a reknou ti ze se tam pise N!

asdf
23. září • 18:36

tvoje kecy jsem nečetl, di si trolovat jinam trotle B-]

asdf
23. září • 18:36

tvoje kecy jsem nečetl, di si trolovat jinam trotle B-]

Petr Sebela
23. září • 8:32

Qattroporte, nebo Quattroporte...??? zase pan "redaktor" Duchon si po sobe neprecetl co napsal... Dopoustite se dost casto chyb, neuvazoval jste o zmene zamestnani...?

lethal924
23. září • 23:48

Jediné Quattroporte s pohonem předních kol a pohonem předních kol

asdf
23. září • 1:33

Pornokára. B-]

Vita
24. září • 15:59

obzvláště ta první generace :-))

Doporučujeme

Články odjinud