Maserati Quattroporte: půlstoletí luxusu na italský způsob

asdf  |  23. 09. 2012 01:33

Pornokára.

Odpovědět  |   | 
Vita  |  24. 09. 2012 15:59

obzvláště ta první generace

Odpovědět  |   | 
Petr Sebela  |  23. 09. 2012 08:32

Qattroporte, nebo Quattroporte...??? zase pan "redaktor" Duchon si po sobe neprecetl co napsal... Dopoustite se dost casto chyb, neuvazoval jste o zmene zamestnani...?

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  23. 09. 2012 23:48

Jediné Quattroporte s pohonem předních kol a pohonem předních kol

Odpovědět  |   | 
? A
A  |  24. 09. 2012 10:04

No, tak nám zase jeden matla/spisovatel chtěl něco napsat a udělal tolik chyb, že se tu několik lidí pohádalo...
Naprosto souhlasím s kritikem - pokud každý v Česku pracuje takhle lajdácky, pak se nedivme!

Držkovat na kritika můžete, ale až vám někdo odevzdá mizernou práci, a bude žádat plat, budete si stěžovat?

Pisálek je doufám připuštěn do redakce, aby odevzával kvalitu, na překlepy jsou tu "diskuse".

Odpovědět  |   | 
lukas  |  23. 09. 2012 09:41

chyby nechyby, fajn článek, kde jsem se dozvěděl spoustu věcí. díky za něj. a kritiku, zkus si někdy napsat něco sám..

Odpovědět  |   | 
Tommaso  |  23. 09. 2012 10:02

Naprosty souhlas, moc zajimavy a dobre udelany clanek. Udelat preklep je dost jednoduchy, uplne OK to neni, ale pane "Sebelo" kdo nic nedela, nic nepokazi…

Odpovědět  |   | 
Petr Sebela  |  23. 09. 2012 11:27

Sorry, ale pokud nekdo dela clanek o Maserati Quattroporte, tak by mel nejdriv vedet, jak se to pise. Nejde o jeden preklep, autor chybu opakuje hned 4x... !!!

Jinak clanek az podezrele dobry, az na to, ze popisuje jen prvnich 40 let..... Neni to nahodou jen okopirovany deset let stary clanek u prilezitosti 40 let Maserati Quattroporte...? Kvalitu clanku pana Duchone uz tak trochu znam...

Odpovědět  |   | 
Karel  |  23. 09. 2012 12:04

Pne neobtěžujte tu správným psaním toto je o autech a ne o pravopisu. Jinak fajn článek.

Odpovědět  |   | 
Tommaso  |  23. 09. 2012 13:07

Pane Sebelo, vy jste pripad, z tak dlouhyho slova jedno pismeno vypadne hned, ja se priznam, ze jsem si toho prvne vubec nevsiml. A kopie starsiho clanku? Odkud? Nevim, jak by se vam libilo, kdyby se nekdo tak pohrdave vyjadroval o vasi praci. Takove kecy nejsou zrovna fer.

Odpovědět  |   | 
Petr Sebela  |  23. 09. 2012 13:51

Pane Tommaso ( predpokladam ze jste pan Duchon - rika se tomu potrefena husa) , jde o to, jak pohrdate svymi ctenari a jak nas svoji lajdackou praci nespravne informujete! Jak mam ja jako ctenar verit, ze clanek je pravdivy, kdyz neumite ani spravne opsat nazev automobilu o kterem pisete clanek??? Pokud chybu opakujete 4x nejde o preklep, ale o vase lajdactvi a pohrdani.
Pripominam par dalsich vasich "preklepu" - 1) Maybach od Office-K ma pry maximalku 575km/h !!! (pozdeli opraveno bez omluvy / bez podekovani za upozorneni)
2) "Dnes již samostatná značka koncernu GENERAL MOTORS, která se specializuje na klasické americké „trucky“, představuje další speciální verzi svého modelu Ram 1500. "(totalni blud - opraveno s omluvou)
3) Mercedes-Benz zavede jako první nafukovací pásy pro zadní sedadla ( cely clanek spatne - pozdeji prepsano bez omluvy / bez podekovani za upozorneni) - (vice v diskuzich pod clanky)
Jak ma ctenar verit v aktualnost a pravdivost clanku, kdyz si autor neda ani tu praci, aby si sve dilo pred zverejnenim prekontroloval od preklepu...., nebo totalnich bludu...???

Odpovědět  |   | 
Karel  |  23. 09. 2012 15:17

Pane Sebalo zaplevelujte tuto diskusi svými hloupými připomínkami k pravopisu o , kterém vůbec není tato diskuse jestli nemáte příspěvky do konstruktivní diskuse o automobilech tak už přestaňte.

Odpovědět  |   | 
Petr Sebela  |  23. 09. 2012 17:38

Pane Karle, samozvoleny mluvci vseho lidu vcetne tohoto portalu.
Mate pravdu, naprosto s vami souhlasim !
Na pravopisne chyby pana "redaktora" Duchone zde upozornovat nebudu !
(to by bylo totiz vazne nadlouho... ) - smich k placi -

Ja mam jen rad auta a od odborniku vyzaduji pravdive informace. Jen diky kritice se pan "redaktor" muze stat PANEM REDAKTOREM.

Pokud redaktor "pise" clanek o pulstoleti znacky Maserati, tak proc konci po ctyriceti letech...????? Je to tedy deset let stary clanek...? Nebo prosta lemplovina...? tak jak jsem upozornil jiz mnohokrat. (Mercedes-Ford Explorer, nebo upraveny Maybach co ma maximalku 575, nebo dalsi a dalsi...) Od odborneho redaktora vyzaduji fakta a ne bludy.

Nehodlam zduraznovat muj vliv, ale diky nekterym mym prispevkum, pan Duchon svoje "prace" opravil, nebo dokonce cely clanek prepsal a ctenar se tak mohl dozvedet konecne pravdu.

Moje prispevky jsou pro dobro ctenaru - kteri se tak dozvedi pravdu, pro dobro pana "redaktora", ktery treba bude priste duslednejsi a da si tu praci, s prekontrolovanim sveho clanku (pripadne dokoncenim) pred zverejnenim a i pro dobro Autorevue - kdo by chtel inzerovat na portale, kde pisi redaktori bludy...? ( z inzerce je placena redakce a podle toho muze stoupnout, nebo i klesnout kvalita REDAKTORU, nebo "redaktoru" )

Odpovědět  |   | 
asdf  |  23. 09. 2012 18:36

tvoje kecy jsem nečetl, di si trolovat jinam trotle

Odpovědět  |   | 
asdf  |  23. 09. 2012 18:36

tvoje kecy jsem nečetl, di si trolovat jinam trotle

Odpovědět  |   | 

Vážený pane Šebelo, děkuji Vám za upozornění, písmena "u" jsou do názvu tohoto auta dodána, při korektuře článku jsem si toho bohužel nevšiml. Děkuji Vám za upozornění. A jelikož, jak je vidět, moji práci sledujete velmi bedlivě, jistě víte, že se na podobné příspěvky v diskusi pokouším ve většině případů reagovat.

Pokud k tomu nedojde, pak to bývá proto, že si v průběhu dne chyby všimnu sám a opravím ji bez toho, abych se díval do diskuse, jestli na ni někdo již nereagoval. Ačkoli se o to snažím, úplně všechny diskuse totiž nesleduji. A na to, že bych někdy článek celý "přepisoval", si nepamatuji.

Jen pro zajímavost. Od začátku tohoto roku do dnešního dne jsem na Autorevue.cz podle výjezdu z redakčního systému publikoval celkem 498 článků o celkovém rozsahu 1 559 800 znaků. Nechci tím své překlepy nebo pochybení jakkoli omlouvat, ale v tomto množství se jim snad ani nedá na 100 % zabránit (navíc pokud si v redakci musí dělat korektury každý sám...).

A co se tohoto článku týče, patří do kategorie, jíž pracovně říkáme "veterán na neděli", a Quattroporte V za veterána nepovažuji, navíc na Autorevue.cz o něm najdete velkou spoustu samostatných článků. Nejde proto ani o "deset let starý článek", ani o "lemplovinu".

Mým cílem je psát pro naše čtenáře co nejlépe a nejkompletněji a všem se omlouvám za překlepy a chyby, jež jsem udělal, ale i za ty, které ještě udělám.

Odpovědět  |   | 
Petr Sebela  |  23. 09. 2012 21:14

Pane redaktore, uz na zakladni skole by jste za 4 chyby dostal za 5.
Za lemplovinu pokladam to, ze si clanek po sobe nezkontrolujete a udelate opakovane chybu primo v nazvu auta o kterem pisete. Nejsem hnidopich a neupozornuji na vase chyby .... "v EVropě " a podobne.... ( to by bylo na delsi rozhovor...

je treba odlisovat chybu v preklepu a chybu z lemploviny....to druhe je casto vas pripad.

Odpovědět  |   | 
Tim  |  23. 09. 2012 21:34

nechapu, jak se muzete ohanet pravopisem, kdyz sam pisete s chybami. uklidnete se.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  23. 09. 2012 21:42

Takovej čůr.k jako Petr Sebela tady dokáze všem akorát znepříjemnit diskusi o autech

Odpovědět  |   | 
Petr Sebela  |  23. 09. 2012 22:30

Karle Duchoni, klidne diskutujte...! je zajimave sledovat kolik mate "priznivcu" co chteji jednoho znechutit v kritice. Hamba !!!!

Odpovědět  |   | 
Karel  |  23. 09. 2012 22:53

Tady je jeden problém že se nejmenuji Duchoň , ale Karel Antonín Macháček

Odpovědět  |   | 
Karel  |  23. 09. 2012 23:03

Jinak tady na té stránce http://www.technickaspravanemovitosti.cz/wp-content/uploads/por.jpg... máte moje foto aby jste dokázal porovnat že nejsem p. Duchoň, kterého si velmi vážím a velmi mě štve když ho tady napadá takové individuum jako vy.
Jak jsem Vá již řekl tato diskuse není o pravopisu, ale o autech a p. Duchoň přináší velmi zajímavá témata narozdíl od Vás , který jste prach obyčejný hnidopich.

Odpovědět  |   | 
Patas  |  23. 09. 2012 23:35

Ty "inteligente" Sebelo, tu "hambu" tady v diskusich uz opravdu netlac, na pracaku ti urcite nejaky jazykovy kurz najdou a reknou ti ze se tam pise N!

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Petr Sebela  |  24. 09. 2012 05:46

Pane Karle...Tak to je husty...! On hleda JI - "Proč nespojit příjemné s užitečným hledám asistentku s kterou by se daly kromě práce dělat i příjemné věci. "
Co na to urad prace...? (vas pan kolega Bartak za podobnou vec sedi...)
http://inzerce.ceskyportal.eu/seznamka/on-hleda-ji/inze... ...

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Karel  |  24. 09. 2012 09:25

Děkuji že jste dal odkaz na naši inzerci. Mohu Vás ubezpečit že ÚP to nevadí. Na ÚP by jste se měl však přihlásit především VY i když kdo ví jestli by Vás vůbec zaregistrovali.
Ostatní tady jen přesvědčujte že Vám vůbec nejde o auta, ale o zcela něco jiného.

Odpovědět  |   | 
celim  |  24. 09. 2012 10:24

Hanba!!! Píšeme hanebně a ne hamebně!

Odpovědět  |   | 
Karel  |  23. 09. 2012 19:00

... vy jste v.l

Odpovědět  |   | 
Karel  |  23. 09. 2012 19:03

pane Duchoň omlouvám se můj příspěvek byl určen p. Sebelovy , který tu akorát vopruzuje slušné lidi. Pane Duchoň jen tak dál Vaší práce si Vážím a nenechte se otrávit takovými individui, kteří na automobilových stránkách takto otravují.

Odpovědět  |   | 
A  |  24. 09. 2012 10:06

D.E.B.I.L.E

Odpovědět  |   | 
? goro
goro  |  26. 09. 2012 01:48

nynější autorevue je více než podprůměrná slátanina, v drtivé většině již někde publikovaných a okopírovaných textů s mizernou informační hodnotou a spoustou chyb, ovšem řádně prošpikovaná tunou debilních reklam a odkazů.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  23. 09. 2012 09:58

Když se podíváte na T613 z roku 1968 ta vidíte, že to byla v době vývoje superkára. A navíc netrpěla takovýma závadama jako maseratti.

Odpovědět  |   | 
cert  |  23. 09. 2012 10:23

T613 superkara s porovnani z Quattroporte ?? Si porovnaj vykony tych aut a potom sa zamysli.

Odpovědět  |   | 
Petr Sebela  |  23. 09. 2012 11:33

A ukazes mi Tatru 613 z roku 1968...? mas v tom trochu zmatek !

Odpovědět  |   | 
wolff  |  23. 09. 2012 12:01

Tak je to nesmysl porovnávat tyto dvě auta, nicméně faktem je, že tatra 613 v době svého vzniku byla auto na řekněme světové úrovni... (design, motory)..., takže to srovnání (samozřejmě nepřímé) snese.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  23. 09. 2012 12:11

Nebyla to náhodou Tatra 603
Jinak 603 měla skutečně světový parametry byl o ní v té době na celém světě i za oceánem bohužel tehdejší nomenklatura nepovolila export jeliž se jednalo o vládní auto.

Odpovědět  |   | 
wolff  |  23. 09. 2012 12:33

tak 603 uz je preci jen starsiho data...

Odpovědět  |   | 
Petr Sebela  |  23. 09. 2012 12:43

no prave, v roce 68 jeste 613 nebyla a 603 uz byla znacne zastarala - tedy neni co porovnavat....

Odpovědět  |   | 
homer  |  23. 09. 2012 22:28

613 na světový úrovni? V tý bylo všechno blbě už od počátku tak bude jednodušší když napíšeš co. Jinak design? Palimuzína. Motor? Hlučnej žrout. Brzdy? Bubny vzadu. Převodovka? 4stupňová.Podvozek? Potápějící se loď. Výbava? Žádná

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  25. 09. 2012 16:26

TO: HOMER
NAJLEPSI PRISPEVOK POBAVIL..

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  23. 09. 2012 12:09

Nic moc, staré modely vypadaly jako generické auto č. 25 novější jako Golf od VW a novinka vypadá ze předu jak prase s mini očima.

Odpovědět  |   | 
Petr Sebela  |  24. 09. 2012 15:27

Jaky redaktor, takovy ctenac a diskuter.... !

Pro potencionalni inzerenty celkem nazorny priklad cilove skupiny ctenaru tohoto serveru.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  24. 09. 2012 20:12

Petře, já s tebou na jednu stranu souhlasím, ale když už chceš někoho pravopisně umravňovat, tak začni používat diakritiku, to zaprvé a zadruhé, žádný potencionál neexistuje! Když už, tak potenciál a z toho odvozené potenciální, ju? Mimochodem těch "překlepů" máš ve svých textech několik.

Odpovědět  |   | 
Petr Sebela  |  24. 09. 2012 20:57

zapominas, ze ja jako ctenar jsem zakaznik ..... diky ctenarum jsou inzerenti a diky inzerentum je redakce a redaktori !
ja jako zakaznik zde nekritizuji preklep, ale lemplovinu redaktora ktery ma byt odbornik a informovat ctenare o novinkach a zajimavostech, nebo v tomto pripade o pulstoleti jedne automobilove znacky, ale misto toho zde publikuje 10 let stary clanek a hned 4x poplete nazev auta o kterem pise ! a to neni poprve ! = LEMPLOVINA

to ze diskuze je plna vulgarismu a urazek evidentne nevadi tobe a ani to netrapi redakci, natoz pana "redaktora".

tato diskuze urcite o necem vypovida..

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  24. 09. 2012 21:48

Neboj Petře, já na nic nezapomínám. Nejsi jediný, kdo redakci AR umravňuje. Navíc jsem psal, že s tebou na jednu stranu souhlasím, tak si ty řeči o tom, že mi něco evidentně nevadí, nech příště od cesty. Páč ty vůbec netušíš co mi vadí nebo nevadí. Já se primárně vyjádřil k tobě, až se budu chtít vyjádřit k ostatním nebo diskuzi jako takové, tak to bezesporu udělám, o to se neboj. Já ti trošku osvěžím paměť, jo?

"Na pravopisne chyby pana "redaktora" Duchone zde upozornovat nebudu !
(to by bylo totiz vazne nadlouho... ) - smich k placi -"

K pláči je spíše to, že ty sám máš ve svých textech hafo chyb, né překlepů, ale vyložených pravopisných chyb. Takže příště raději upozorňuj redakci pouze na chyby, které se týkají technikálií, v tom s tebou souhlasím, ale pravopis nech jiným.

Odpovědět  |   | 
Petr Sebela  |  24. 09. 2012 23:09

"Nazdar Úďo sem co sem tvůj Pfítel a jako pfíteli se musís sveřit . ..... sem tvůj co?? přítel" ... (Kaiser, Lábus)

Nejdriv se mne snazilo odradit od kritiky pana "redaktora" hafo vulgarnich grazlu a ted nastoupil pan "psycholog".... )))

hele na na pravopisne chyby upozornovat nebudu..... na to mam casu dost.... nebo at si na ne prijde sam, nebo jeho potencionalni zamestnavatele...))))

ja jsem zakaznik a ja jako zakaznik si muzu dat pivo a ja jako zakaznik si muzu zavolat taxika jet domu.... ale ani cisnik v praci a ani ridic drocky si to pivo dat nemuze....

uz to chapes...?

a ani ja nemusim psat s diakritikou a ani ja si nemusim davat pozor na slovosled a ani na nejakou tu chybu, protoze ja jsem zakaznik.... ale pokud budu ja v praci pred zakaznikem..., tak si nesmim dovolit udelat chybu ani v atomu jedne carky. jasny...?!?

a jak jsem tu psal XXY x , zde nejde o preklep, ale o LEMPLOVINU !!!

Odpovědět  |   | 
Tommaso  |  24. 09. 2012 23:17

Pod tohle bych se klidne podepsal!

A pokud chce pan Sebela opravdu kritizovat obsahovou nebo stylistickou stranku clanku, tak si s hypotezou o "10 let starem clanku"

Odpovědět  |   | 
Tommaso  |  24. 09. 2012 23:18

Pod tohle bych se klidne podepsal!

A pokud chce pan Sebela opravdu kritizovat obsahovou nebo stylistickou stranku clanku, tak si s hypotezou o "10 let starem clanku" nevystaci.

Odpovědět  |   | 
Tommaso  |  24. 09. 2012 23:20

To samozrejme mirilo na Shimiho…

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

včera | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A