Maserati Quattroporte pro sérii Superstars: bizarní závoďák

Teprve před několika dny Maserati představilo svůj závodní speciál GranTurismo MC GT4 a už je zde z dalším čistokrevným závoďákem. Tentokrát se jedná o modifikaci sedanu Quattroporte, s nímž hodlá Swiss Team vystartovat do letošního seriálu Superstars, za volant přitom usedne bývalý pilot Formule 1 Andrea Chiesa. V tomto šampionátu startují upravené cestovní sedany vyšlechtěné z nejrůznějších sériových vozů od BMW 5 přes Cadillacy po Chrysler 300 C, tedy pěkně vykutálená partička aut.

V tomto závodním provedení je osmiválcová pohonná jednotka Maserati Quattroporte s objemem 4,2 l naladěna na 450 koní a pohotovostní hmotnost vozu se podařilo snížit na 1 430 kg. Kromě exteriérových aerodynamických doplňků se úpravy dotkly i techniky, motor byl doplněn převodovkou se sekvenčním řazením a novými koly s pneumatikami Pirelli. Stáj Swiss Team stále pracuje na ladění podvozku a s novým vozem hodlá prvně odstartovat již 19. dubna v italské Imole.

Klepněte pro větší obrázek
Maserati Quattroporte pro sérii Superstars
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 700 km
Cena: 150 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 827 km
Cena: 187 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 990 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 150 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků