Maserati Quattroporte brzy s náhonem na všechna kola

První ze společných projektů sesterských automobilek Maserati a Alfa Romeo dostal konkrétní podobu. Maserati použije systém trvalého náhonu všech kol, který Alfa používá u svých model 159 a Brera, a použije ho u svého modelu Quattroporte. Ovšem tento krok si vyžádá daleko větší úpravy, než samotnou instalaci stejného sytému, protože Quattroporte používá zadní náhon, kdy v zadním diferenciálu je umístěna i převodovka (systém transaxle), a tak musí přepracovat více části na svém modelu včetně podvozkové platformy, kterou poté využije i Alfa u svého modelu 169.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků