Maserati Quattroporte: broušení drahokamu

Pokud se chcete blíže seznámit s tím, jak se vyrábí nové Maserati Quattroporte, následující video vás určitě potěší.

Jednou z hlavních hvězd letošního autosalonu v Detroitu se bezpochyby stala šestá generace výkonného sportovního sedanu Maserati Quattroporte. Automobilka Maserati ve spolupráci se svým dodavatelem špičkových, příplatkových audiosoustav Bowers & Wilkins s patnácti reproduktory nyní představila dvě a půl minuty trvající video, jež ukazuje, jak se Quattroporte VI vyrábí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Maserati Quattroporte VI: analogie s předchozí generací je patrná

A dle výše uvedeného je pochopitelné, že značná pozornost je v něm věnována právě audiosystému Bowers & Wilkins. Maserati Quattroporte se nyní vyrábí v dílnách maserati Turíně, odkud pocházejí také přiložené záběry. Připomeňme, že základem pro pohon tohoto modelu se stává zcela nový vidlicový šestiválec s objemem 3,0 l.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér je opět působivou kombinací komfortu a sportovních akcentů

Vychází z amerického motoru Chrysler Pentastar V6 a opatřen bude dvojicí turbodmychadel. Dosahuje výkonu 410 koní (301 kW) při 5 500 ot./min. a točivého momentu 550 Nm již od 1 750 Nm a mohutnému sportovnímu sedanu zajistí zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,9 s a dosažení rychlosti 285 km/h.

Maserati Quattroporte: špičkový sedan v technických detailech

Maserati Quattroporte: špičkový sedan v technických detailech

Pro ještě náročnější zákazníky je připraven relativně kompaktní přímovstřikový osmiválec s objemem 3,8 l opatřený opět dvěma turbodmychadly i přímým vstřikováním. V tomto případě se připravte na výkon 530 koní (390 kW) při 6 500 ot./min. a točivý moment plných 710 Nm od 2 000 ot./min., přičemž doba potřebná pro zrychlení z 0 na 100 km/h se zkrátí na 4,7 s a nejvyšší rychlost naroste na 307 km/h.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků