Maserati Quattroporte: broušení drahokamu

Pokud se chcete blíže seznámit s tím, jak se vyrábí nové Maserati Quattroporte, následující video vás určitě potěší.

Jednou z hlavních hvězd letošního autosalonu v Detroitu se bezpochyby stala šestá generace výkonného sportovního sedanu Maserati Quattroporte. Automobilka Maserati ve spolupráci se svým dodavatelem špičkových, příplatkových audiosoustav Bowers & Wilkins s patnácti reproduktory nyní představila dvě a půl minuty trvající video, jež ukazuje, jak se Quattroporte VI vyrábí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Maserati Quattroporte VI: analogie s předchozí generací je patrná

A dle výše uvedeného je pochopitelné, že značná pozornost je v něm věnována právě audiosystému Bowers & Wilkins. Maserati Quattroporte se nyní vyrábí v dílnách maserati Turíně, odkud pocházejí také přiložené záběry. Připomeňme, že základem pro pohon tohoto modelu se stává zcela nový vidlicový šestiválec s objemem 3,0 l.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér je opět působivou kombinací komfortu a sportovních akcentů

Vychází z amerického motoru Chrysler Pentastar V6 a opatřen bude dvojicí turbodmychadel. Dosahuje výkonu 410 koní (301 kW) při 5 500 ot./min. a točivého momentu 550 Nm již od 1 750 Nm a mohutnému sportovnímu sedanu zajistí zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,9 s a dosažení rychlosti 285 km/h.

Premiéry | Sportovní auta | Zajímavosti | Technika | Sedany | Fascinace | Design | Maserati

Maserati Quattroporte: špičkový sedan v technických detailech

Pro ještě náročnější zákazníky je připraven relativně kompaktní přímovstřikový osmiválec s objemem 3,8 l opatřený opět dvěma turbodmychadly i přímým vstřikováním. V tomto případě se připravte na výkon 530 koní (390 kW) při 6 500 ot./min. a točivý moment plných 710 Nm od 2 000 ot./min., přičemž doba potřebná pro zrychlení z 0 na 100 km/h se zkrátí na 4,7 s a nejvyšší rychlost naroste na 307 km/h.

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků