Maserati pripravilo limitovanú sériu GranSport MC Victory

Maserati pri príležitosti zisku poháru konštruktérov v minulej sezóne v prestížnom seriáli automobilov FIA GT (s modelom MC12) pripravilo pre svojich skalných fanúšikov limitovanú edíciu 180 kusov modelu GranSport s výstižným dodatkom MC Victory.
Maserati pripravilo limitovanú sériu GranSport MC Victory

Niekto by možno očakával nejaké koníky naviac, no zmeny sa motoru nedotkli. Pod kapotou stále zostáva 4,3litrový osemvalec s výkonom 295 kW (400 k) pri 7000 ot. za minútu a krútiacim momentom 451 Nm dosahovaných pri 4500 otáčkach, ktorý vystrelí skoro 1,6 tony vážiaci GranSport na stovku za 4,9 sekundy a tachometer sa zastaví až na hodnote 290 km/h. Tento limitovaný model bude k dispozícii výhradne v špeciálnej modrej farbe, lepší prítlak zaistia prepracovaný predný a zadný spojler vyrobený z karbonu a ako poznávací znak poslúži talianska vlajka umiestnená na oboch predných blatníkoch. Jedinou výraznejšou technickou zmenou je zostrmenie prevodu riadenia, čo by malo zabezpečiť bleskovejšie a presnejšie reakcie na pokyny vodiča. Interiér MC Victory je kombináciou kože a alcantary v modrej farbe, niektoré časti prístrojovej dosky dostali povrchovú úpravu z karbonu. Na trhu sa Maserati GranSport objaví v máji tohto roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Maserati GranSport MC Victory
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků