Maserati MC20 odhaluje specifikace. V červené Rosso Vincente je prostě k zulíbání!

jano  |  12. 09. 2020 17:13

Tak sa naň vrhni ,ale s rúškom.

Odpovědět  |   | 
Gaylord  |  12. 09. 2020 19:19

A připlatit za titanový výfuk, ať to má pěkný až do konce...

Odpovědět  |   | 
:-)  |  12. 09. 2020 17:57

A hele, supermoderní hypersport s designem z devadesátek...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  12. 09. 2020 18:14

krasne auto, vsetko ok, len 1500kg sa mi zda vela ... keby to ma tak 1100 tak je to super

Odpovědět  |   | 
Gaylord  |  12. 09. 2020 19:20

Můžu se zeptat, čím jezdíte?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  13. 09. 2020 08:59

mercedes w205 c class 1395kg benzin

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  13. 09. 2020 11:05

Keď to máš bez motora tak potom je tá váha OK.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  13. 09. 2020 11:14

O3rs tsi s řidičem 1500kg-byl jsem na váze

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  15. 09. 2020 19:06

ja mam so sebou 1480 cca

Odpovědět  |   | 
Pepik  |  12. 09. 2020 19:59

Kdyby radeji udelali bezne model co by nekdo kupoval.

Odpovědět  |   | 
Marc159  |  13. 09. 2020 07:22

Přesně. Takový Maserati pro lidi z paneláků by to chtělo.

Odpovědět  |   | 
Pepik  |  13. 09. 2020 09:46

Uz mas sehnane rozvody ze jsi tu takovy ironicky?

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  12. 09. 2020 22:18

Většina snobáčů co na to mají to kupuje jen aby udělali dojem. Jezdit se v tom moc nedá, je to žebřiňák, sice pěknej italskej, ale žebřiňák.
Pamatujete jak Řepka promptně vyměnil Ferrari za Bentley ? Se mu vždy na letenských kostkách, než dojel na Spartu povolily všechny plomby.

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  13. 09. 2020 07:02

za to ale může jeho zubař, ne auto. Ferrari neni do terénu.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  13. 09. 2020 15:03

"Ferrari neni do terénu." To je pravda, v tom případě je v česku terén všude

Odpovědět  |   | 
WP  |  14. 09. 2020 06:45

Skvělá sonda do hlubin duše kupců supersportů. Nemít tě tu, člověk by byl tak ochuzen!

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  14. 09. 2020 14:46

WP, člověče, mám je tak nějak přečtený, stejně jako vás co na ně čumíte a sníte o tom, že jednou možná usednete na jejich sedačku.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  14. 09. 2020 14:54

PS
že bych tě tam někde našel, že ? Ne za volantem, ale s foťákem v ruce.

https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  15. 09. 2020 17:08

Jyrí Jyrí tu strieľaš fakt vedľa.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

včera | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro