Maserati MC 12: poseidonův trojzubec (fascinace)

13 komentářů

SkylineGT-R
20. ledna • 11:00

Uz som to raz pisal a stale si myslim ze taketo clanky nemaju zmysel. To tam radsej dajte len tie fotky a tabulku bez toho trochu trapneho textu, nic v zlom. Ako hladam tak hladam,clanok nema ziadnu pridanu hodnotu,to by napisal ktorykolvek navstevnik autorevue. Pri snahe napisat nieco naviac okrem parametrov od vyrobcu pisete prinajmensom sporne vety. "Vše není podřízeno jen funkčnosti, aerodynamice, rychlosti a sportovnosti, ale ke slovu se dostává i komfort a "nesportovní" bezpečnostní prvky." Zaujimave, asi preto ma tvar uplne rovnaky ako auta vo FIA GT a ten obrovsky spojler na zadku,ktory nema ani Enzo je tam kvoli komfortu? "Interiér je oproti jiným supersportům poměrně hodně komfortní." S kym porovnavate? Azda nie s Ultimou GTR? Lebo myslim ze taka Carrera GT alebo Murcielago maju klimu tiez a zeby mali manualne ovladane zrkadla? Ano, vsade pisu ze nie je tak drsne ako Enzo a ma o 30k menej, ale to este neznamena ze to je komfortny supersport. Ale jednu vec som predsa len nevedel: ze ma dvojspojkovu prevodovku?!

Mr.Digital
20. ledna • 12:55

vnímám to takto - spojler vzadu je plně funkční - to auto skutečně jezdí nad 260 km/hod - tam se už bez spojleru většina takovýchto supersportů neobejde - takže to není komfort - to je fyzikální nutnost vzhledem k výsledném aerodynamickému tvaru. Za komfort zcela určitě považuji klimatizaci...ta nějaké kilogramy přidá, asi by se tam našlo i více nepotřebných dílů - takže vyloženě hardcore to není. A k tomu článku - vyhovuje mi více alespoň takovýto popis než jen  katalogové údaje a pár fotek k nim. Naopak vzhledem k velmi nepravděpodobné možnosti projet tento supersport udělal autor asi maximum - co víc může napsat. Mě se ten článek líbí a ty fotky ještě víc Prostě Autorevue   

koffr
20. ledna • 14:57

clovek s tak honosnym nickem by mohl mit aslespon zakladni znalosti aerodynamiky

SkylineGT-R
20. ledna • 18:31

PS: V ziadnom pripade som nechcel urazat autora clanku. Urcite su ludia, a mozno vacsina, ktorym sa clanok paci a najdu v nom mnoho novych unformacii. Mne to prijde ale trochu amaterske. Uplne inak by to bolo, keby clanok vysiel v dobe, ked bolo MC12 absolutna novinka. Lenze je uz dost dlho na trhu aby sa o nom napisalo uz stovky clankov.
A myslim ze za kritiku sa netreba hned urazat a naopak moze zvysit kvalitu autorevue. Takze este si dovolim napisat, ze ma prekvapuje ze autor napise "dvojspojkova" prevodovka. Gramaticke chyby a preklepy ma neberu, ale clovek len trochu citajuci odbornu tlac vie ze ta prevodovka nie je dvojspojkova, nehovoriac o ludoch, ktori sa pisanim o autach zivia. A za predchadzajucim prispevkom si stojim.

Roman Daněk
22. ledna • 16:54

Zdravím. Díky za uporoznění na chybu, Maserati MC12 má dvoukotoučovou suchou spojku a ne dvouspojkovou převodovku ... už jsem to opravil.

SkylineGT-R
20. ledna • 18:34

PS2: V Top Geare bolo "komfortni" MC12 na ich okruhu rychlejsie ako Enzo.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pepe
20. ledna • 19:31

jj docela sem cume  snad o jednu setinu, ale stejne je to husty. Nicmene to nemeni nic natom ze pak tam prijela zonda je jeste rychlejsi

tuky
20. ledna • 3:16

paneboze, ved to auto nema ani zadne okno! A dovolim si nesuhlasit s clankom - Enzo bolo navrhnute na cesty (a 'patricny' komfort), MC12 predsa vychadza z "placky", takze by som si dovolil zazelat stastnemy majitelvy MC12 vela km bez nehody...(a dostatok patricne sirokych ciest...)

wolff
20. ledna • 7:30

Článek je v pořádku. MC 12 je skvost. Bohužel ji u nás mohou mít jen zm...i. Viz fotka hore...Chce se mi blít velebnosti.

85.160.xxx.xxx
16. března • 9:19

kdžy o tom nic nevíte tak se do toho neserte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jandaxx
20. ledna • 23:26

Majitelem MC12 není Krejčíř, ale Richard Chlad. Je to majitel firmy Krijcos, která podniká v zábavním průmyslu. Krejčíř se s ním pouze znal - měl od něj pronajmuty nějaké sklady a kanceláře. To jen pro upřesnění.

furgon
20. ledna • 0:13


roman
23. dubna • 22:43

takze presne tak , radovan to neni , majitelem je ten muz vpravo v modre mikine , jmenuje se richard chlad a nedavno s nim byla reportaz v autosalonu na prime , no je to uz nakej patek . a jak tady rika nekdo ze je to auto jenom pro zmrdy tak nema pravdu , je to jenom zavistivej jouda kterej nic neumi , takovy lidi nesnasim , kamarad kterej ho zna mi rikal jak to chodi , lidi hazej do aut , myslim kabriolety , cigara , plivou na ne , no hruza , misto toho aby obdivovali tak krasny auta tak je akorat umej zneuctit , kdybych nekoho videl neco takovyho delat tak se asi neudrzim a pekne bych mu ukazal zac je toho loket

Doporučujeme

Články odjinud