Maserati pokračuje v elektrifikaci své modelové nabídky a po  nasazení hybridního ústrojí do modelu Ghibli  se dostává stejného přístupu i pro Levante. | Maserati Levante Hybrid Zdroj: Maserati

Maserati pokračuje v elektrifikaci své modelové nabídky a po nasazení hybridního ústrojí do modelu Ghibli se dostává stejného přístupu i pro Levante. | Maserati Levante Hybrid | Zdroj: Maserati

Vlastně tak koukáme na první elektrifikované SUV italské značky. Pod kapotou se nachází již známá technika v podobě mild-hybridního dvoulitrového čtyřválce. | Maserati Levante Hybrid Zdroj: Maserati

Vlastně tak koukáme na první elektrifikované SUV italské značky. Pod kapotou se nachází již známá technika v podobě mild-hybridního dvoulitrového čtyřválce. | Maserati Levante Hybrid | Zdroj: Maserati

Motor využívající 48V startér-generátor, malou baterii a takzvaný eBooster, který pomáhá motoru s točivým momentem v nižších otáčkách, produkuje 330 koní (243 kW) a 450 N.m točivého momentu – tedy stejné hodnoty jako v Ghibli Hybrid. | Maserati Levante Hybrid Zdroj: Maserati

Motor využívající 48V startér-generátor, malou baterii a takzvaný eBooster, který pomáhá motoru s točivým momentem v nižších otáčkách, produkuje 330 koní (243 kW) a 450 N.m točivého momentu – tedy stejné hodnoty jako v Ghibli Hybrid. | Maserati Levante Hybrid | Zdroj: Maserati

Součástí ústrojí je osmistupňová automatická převodovka, pro SUV je poté standardem i pohon všech kol se samosvorným mechanickým diferenciálem vzadu. | Maserati Levante Hybrid Zdroj: Maserati

Součástí ústrojí je osmistupňová automatická převodovka, pro SUV je poté standardem i pohon všech kol se samosvorným mechanickým diferenciálem vzadu. | Maserati Levante Hybrid | Zdroj: Maserati

Maserati uvádí, že Levante Hybrid je lehčí než ekvivalentní model s šestiválcovým motorem (naftovým i benzinovým). | Maserati Levante Hybrid Zdroj: Maserati

Maserati uvádí, že Levante Hybrid je lehčí než ekvivalentní model s šestiválcovým motorem (naftovým i benzinovým). | Maserati Levante Hybrid | Zdroj: Maserati

S hmotností 2090 kg pak nabízí i lepší rozložení hmotnosti díky uložení baterie vzadu. Z nuly na 100 km/h se SUV dostane za rovných 6 sekund, maximálně dosáhne rychlosti 240 km/h. | Maserati Levante Hybrid Zdroj: Maserati

S hmotností 2090 kg pak nabízí i lepší rozložení hmotnosti díky uložení baterie vzadu. Z nuly na 100 km/h se SUV dostane za rovných 6 sekund, maximálně dosáhne rychlosti 240 km/h. | Maserati Levante Hybrid | Zdroj: Maserati

Zaváděcí edice Levante Hybrid se vyznačuje novou třívrstvou metalickou barvou karoserie Azzurro Astro, po vzoru dřívějšího Ghibli Hybrid ale SUV nechybí ani modré detaily na exteriéru a v interiéru... | Maserati Levante Hybrid Zdroj: Maserati

Zaváděcí edice Levante Hybrid se vyznačuje novou třívrstvou metalickou barvou karoserie Azzurro Astro, po vzoru dřívějšího Ghibli Hybrid ale SUV nechybí ani modré detaily na exteriéru a v interiéru... | Maserati Levante Hybrid | Zdroj: Maserati

... – boční výdechy na blatnících, třmeny brzd, logo na C sloupku nebo prošívání sedadel uvnitř. | Maserati Levante Hybrid Zdroj: Maserati

... – boční výdechy na blatnících, třmeny brzd, logo na C sloupku nebo prošívání sedadel uvnitř. | Maserati Levante Hybrid | Zdroj: Maserati

Nakonec model používá i poslední verzi infotainmentu s možností vzdáleného přístupu Maserati Connect. | Maserati Levante Hybrid Zdroj: Maserati

Nakonec model používá i poslední verzi infotainmentu s možností vzdáleného přístupu Maserati Connect. | Maserati Levante Hybrid | Zdroj: Maserati

Cenovku Maserati Levante Hybrid pro český trh a datum uvedení zatím neznáme. | Maserati Levante Hybrid Zdroj: Maserati

Cenovku Maserati Levante Hybrid pro český trh a datum uvedení zatím neznáme. | Maserati Levante Hybrid | Zdroj: Maserati

| Maserati Levante Hybrid Zdroj: Maserati

| Maserati Levante Hybrid | Zdroj: Maserati

| Maserati Levante Hybrid Zdroj: Maserati

| Maserati Levante Hybrid | Zdroj: Maserati

| Maserati Levante Hybrid Zdroj: Maserati

| Maserati Levante Hybrid | Zdroj: Maserati

| Maserati Levante Hybrid Zdroj: Maserati

| Maserati Levante Hybrid | Zdroj: Maserati

| Maserati Levante Hybrid Zdroj: Maserati

| Maserati Levante Hybrid | Zdroj: Maserati

| Maserati Levante Hybrid Zdroj: Maserati

| Maserati Levante Hybrid | Zdroj: Maserati

| Maserati Levante Hybrid Zdroj: Maserati

| Maserati Levante Hybrid | Zdroj: Maserati

| Maserati Levante Hybrid Zdroj: Maserati

| Maserati Levante Hybrid | Zdroj: Maserati

| Maserati Levante Hybrid Zdroj: Maserati

| Maserati Levante Hybrid | Zdroj: Maserati

| Maserati Levante Hybrid Zdroj: Maserati

| Maserati Levante Hybrid | Zdroj: Maserati

Vlastně tak koukáme na první elektrifikované SUV italské značky. Pod kapotou se nachází již známá technika v podobě mild-hybridního dvoulitrového čtyřválce. | Maserati Levante Hybrid Zdroj: Maserati
Motor využívající 48V startér-generátor, malou baterii a takzvaný eBooster, který pomáhá motoru s točivým momentem v nižších otáčkách, produkuje 330 koní (243 kW) a 450 N.m točivého momentu – tedy stejné hodnoty jako v Ghibli Hybrid. | Maserati Levante Hybrid Zdroj: Maserati
Součástí ústrojí je osmistupňová automatická převodovka, pro SUV je poté standardem i pohon všech kol se samosvorným mechanickým diferenciálem vzadu. | Maserati Levante Hybrid Zdroj: Maserati
Maserati uvádí, že Levante Hybrid je lehčí než ekvivalentní model s šestiválcovým motorem (naftovým i benzinovým). | Maserati Levante Hybrid Zdroj: Maserati
20
Fotogalerie

Maserati Levante přijíždí i jako hybrid. Pod kapotou má čtyřválec o 330 koních

Italská značka nasazuje své mild-hybridní ústrojí pod kapotu dalšího modelu.

Maserati pokračuje v elektrifikaci své modelové nabídky a po nasazení hybridního ústrojí do modelu Ghibli se dostává stejného přístupu i pro SUV Levante. Vlastně tak koukáme na první elektrifikované SUV italské značky. Pod kapotou se nachází již známá technika v podobě mild-hybridního dvoulitrového čtyřválce.

Motor využívající 48V startér-generátor, malou baterii a takzvaný eBooster, který pomáhá motoru s točivým momentem v nižších otáčkách, produkuje 330 koní (243 kW) a 450 N.m točivého momentu – tedy stejné hodnoty jako v Ghibli Hybrid. Součástí ústrojí je osmistupňová automatická převodovka, pro SUV je poté standardem i pohon všech kol se samosvorným mechanickým diferenciálem vzadu.

Maserati uvádí, že Levante Hybrid je lehčí než ekvivalentní model s šestiválcovým motorem (naftovým i benzinovým). S hmotností 2090 kg pak nabízí i lepší rozložení hmotnosti díky uložení baterie vzadu. Z nuly na 100 km/h se SUV dostane za rovných 6 sekund, maximálně dosáhne rychlosti 240 km/h.

Zaváděcí edice Levante Hybrid se vyznačuje novou třívrstvou metalickou barvou karoserie Azzurro Astro, po vzoru dřívějšího Ghibli Hybrid ale SUV nechybí ani modré detaily na exteriéru a v interiéru – boční výdechy na blatnících, třmeny brzd, logo na C sloupku nebo prošívání sedadel uvnitř. Nakonec model používá i poslední verzi infotainmentu s možností vzdáleného přístupu Maserati Connect.

Cenovku Maserati Levante Hybrid pro český trh a datum uvedení zatím neznáme.

Maserati

Automobilku Maserati založilo pět bratrů v roce 1914. Od začátku se soustředí na výrobu luxusních sportovních vozů.

Maserati od roku 1993 patřilo do skupiny Fiat. Ten část podílu odprodal Ferrari, ale po pár letech ho koupil zpět. Dnes Maserati patří do skupiny Stellantis.

Maserati Ghibli • Maserati Levante • Maserati Quattroporte • Maserati MC20

Doporučujeme

Články odjinud