Italská značka nasazuje své mild-hybridní ústrojí pod kapotu dalšího modelu.
Maserati pokračuje v elektrifikaci své modelové nabídky a po nasazení hybridního ústrojí do modelu Ghibli se dostává stejného přístupu i pro SUV Levante. Vlastně tak koukáme na první elektrifikované SUV italské značky. Pod kapotou se nachází již známá technika v podobě mild-hybridního dvoulitrového čtyřválce.
Motor využívající 48V startér-generátor, malou baterii a takzvaný eBooster, který pomáhá motoru s točivým momentem v nižších otáčkách, produkuje 330 koní (243 kW) a 450 N.m točivého momentu – tedy stejné hodnoty jako v Ghibli Hybrid. Součástí ústrojí je osmistupňová automatická převodovka, pro SUV je poté standardem i pohon všech kol se samosvorným mechanickým diferenciálem vzadu.
Maserati uvádí, že Levante Hybrid je lehčí než ekvivalentní model s šestiválcovým motorem (naftovým i benzinovým). S hmotností 2090 kg pak nabízí i lepší rozložení hmotnosti díky uložení baterie vzadu. Z nuly na 100 km/h se SUV dostane za rovných 6 sekund, maximálně dosáhne rychlosti 240 km/h.
Zaváděcí edice Levante Hybrid se vyznačuje novou třívrstvou metalickou barvou karoserie Azzurro Astro, po vzoru dřívějšího Ghibli Hybrid ale SUV nechybí ani modré detaily na exteriéru a v interiéru – boční výdechy na blatnících, třmeny brzd, logo na C sloupku nebo prošívání sedadel uvnitř. Nakonec model používá i poslední verzi infotainmentu s možností vzdáleného přístupu Maserati Connect.
Cenovku Maserati Levante Hybrid pro český trh a datum uvedení zatím neznáme.