Maserati Levante je prodejní propadák. Přesto dostane osmiválec z Ferrari

Jiří  |  13. 02. 2018 11:06

s příponou GTS, a co na to Porsche s jejich verzema GTS

Odpovědět  |   | 
lakes4  |  13. 02. 2018 12:50

Dvakrát vyšší ziskovost značky Maserati, zejména díky SUV Levante:
https://www.euro.cz/byznys/dvakrat-vyssi-zisk... ...

Odpovědět  |   | 
Fuk  |  13. 02. 2018 13:04

Začínají přetahovat zákazníky, takže konkurence nasadila hnojomety.

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  13. 02. 2018 16:45

Záleží jak se na to autor článku dívá.... například BMW M3 je taky zcela určitě prodejní propadák oproti VW Golf.... vyrobí se jich zkrátka méně.... .... pokus o vtip

Odpovědět  |   | 
Peter  |  13. 02. 2018 20:38

Záleží na očekávání - 500 ks z 1000 dobrý, 500 ks z 10000 slabý. Záleží na úhlu pohledu.

Odpovědět  |   | 
kukikokakyke  |  13. 02. 2018 21:40

italové jsou takový nedomrdla, škoda že se nespojí s nějakým pořádným velkovýrobcem

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  14. 02. 2018 07:37

Zatím suvko piluka zachránila každou automobilku, která by jinak šla do kopru. Maseratti by bylo první, u které by to nezabralo. Takhle uvažoval seržo svetr. Je to sázka na jistotu. Jestli toto nezabere tak už nic.

Odpovědět  |   | 
Andrej  |  14. 02. 2018 10:00

Zaujímal by ma čím vznikol ten fenomén že 50% ľudí píše maserati s "tt", zdvojené písmená má ferrari, to je iná značka.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  14. 02. 2018 10:31

Špatná klávesnice.....

Odpovědět  |   | 
Dr.Iver  |  14. 02. 2018 13:52

Spatnej mezikus mezi klavesnici a zidli?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  14. 02. 2018 16:06

To platí ve všech případech a pro všechny instalace.

Odpovědět  |   | 
Stanley  |  14. 02. 2018 07:41

Ptám se ? Jsou všichni novináři takoví zoufalci ,že jsou schopni napsat takové nesmysly,jejich zaprodanost je tak do očí bijící , že i slepý to vidí,u Maserati asi nepostřehli ,jaký pokrok za pár let udělali v počtech prodejů , ale podle těchto ... je to propadák , navážet se do takové
vrcholné značky je hyenysmus ,to můžu potvrdit jako majitel

Odpovědět  |   | 
audax  |  14. 02. 2018 18:06

nemáš šqodiaq, ani šqaroq, ani hjonde,takže máš prepadák,zmier sa s tým........

Odpovědět  |   | 
stanley  |  14. 02. 2018 20:18

raději budu jezdit v propadáku než v bezduchých ,bezcharakterních,bez emocí verglech

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  02. 03. 2018 08:53

V roce 2005 prodáno 5tis. Maserati, 2017 prodáno 50tis. Maserati. V ČR 2017 registrováno 100 Maserati a z toho 75% Levante. Plán měli pro 2017 prodat 70tis, kvůli poklesu v Číně musí snižovat výrobu, přesto si myslím, že propadák vypadá trochu jinak... ať žijí čeští novináři a ověřené informace!

Odpovědět  |   | 
Packa  |  28. 03. 2018 00:39

No je pravda, že novináři v českých mediích Maserati moc nepřejí a nebo na ně z nepochopitelných důvodů úplně zapomínají. Delší dobu si lámu hlavu, co stojí za takovou ignorací. Pozitivní zprávy a novinky od trojzubce, aby člověk pohledal..

Na druhou stranu ta kapacita výroby taknějak stagnuje už několik let a mám obavy jestli aspoň letos dosáhly oněch 50tis. PRODANÝCH kusů ?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Grand California 680: Dovolená na Slovensku jezdící, spící

Volkswagen Grand California 680

Největší obytný Volkswagen měří na délku skoro sedm metrů, přitom ale jezdí jako klasická dodávka. Jeho schopnosti jsme vyrazili prověřit na Slovensko.

13.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 71 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan