Maserati Levante je prodejní propadák. Přesto dostane osmiválec z Ferrari

16 komentářů

Packa
28. března • 0:39

No je pravda, že novináři v českých mediích Maserati moc nepřejí a nebo na ně z nepochopitelných důvodů úplně zapomínají. Delší dobu si lámu hlavu, co stojí za takovou ignorací. Pozitivní zprávy a novinky od trojzubce, aby člověk pohledal..Na druhou stranu ta kapacita výroby taknějak stagnuje už několik let a mám obavy jestli aspoň letos dosáhly oněch 50tis. PRODANÝCH kusů ?

Jarda
2. března • 8:53

V roce 2005 prodáno 5tis. Maserati, 2017 prodáno 50tis. Maserati. V ČR 2017 registrováno 100 Maserati a z toho 75% Levante. Plán měli pro 2017 prodat 70tis, kvůli poklesu v Číně musí snižovat výrobu, přesto si myslím, že propadák vypadá trochu jinak... ať žijí čeští novináři a ověřené informace!

Stanley
14. února • 7:41

Ptám se ? Jsou všichni novináři takoví zoufalci ,že jsou schopni napsat takové nesmysly,jejich zaprodanost je tak do očí bijící , že i slepý to vidí,u Maserati asi nepostřehli ,jaký pokrok za pár let udělali v počtech prodejů , ale podle těchto ... je to propadák , navážet se do takové
vrcholné značky je hyenysmus ,to můžu potvrdit jako majitel

audax
14. února • 18:06

nemáš šqodiaq, ani šqaroq, ani hjonde,takže máš prepadák,zmier sa s tým........

stanley
14. února • 20:18

raději budu jezdit v propadáku než v bezduchých ,bezcharakterních,bez emocí verglech

Zelí
14. února • 7:37

Zatím suvko piluka zachránila každou automobilku, která by jinak šla do kopru. Maseratti by bylo první, u které by to nezabralo. Takhle uvažoval seržo svetr. Je to sázka na jistotu. Jestli toto nezabere tak už nic.

Andrej
14. února • 10:00

Zaujímal by ma čím vznikol ten fenomén že 50% ľudí píše maserati s "tt", zdvojené písmená má ferrari, to je iná značka.

Zelí
14. února • 10:31

Špatná klávesnice.....

Dr.Iver
14. února • 13:52

Spatnej mezikus mezi klavesnici a zidli?

Zelí
14. února • 16:06

To platí ve všech případech a pro všechny instalace.

kukikokakyke
13. února • 21:40

italové jsou takový nedomrdla, škoda že se nespojí s nějakým pořádným velkovýrobcem

Peter
13. února • 20:38

Záleží na očekávání - 500 ks z 1000 dobrý, 500 ks z 10000 slabý. Záleží na úhlu pohledu.

lakes4
13. února • 12:50

Dvakrát vyšší ziskovost značky Maserati, zejména díky SUV Levante:
https://www.euro.cz/byznys/dvakrat-vyssi-zisk... ...

Tomas
13. února • 16:45

Záleží jak se na to autor článku dívá.... například BMW M3 je taky zcela určitě prodejní propadák oproti VW Golf.... vyrobí se jich zkrátka méně.... :-D ;-) .... pokus o vtip

Fuk
13. února • 13:04

Začínají přetahovat zákazníky, takže konkurence nasadila hnojomety.

Jiří
13. února • 11:06

s příponou GTS, a co na to Porsche s jejich verzema GTS

Doporučujeme

Články odjinud