Maserati Levante je prodejní propadák. Přesto dostane osmiválec z Ferrari

Levante je prodejním propadákem. I přesto má ale italská automobilka s tímto modelem velké plány. Ještě letos se na trhu objeví vysoce výkonná verze s příponou GTS.

První informace o nízkých prodejích modelu Levante se objevily koncem loňského roku. Potvrdily je i zprávy z minulého týdne. Maserati muselo přistoupit k masivnímu snížení počtu pracovních hodin až o 59 procent.

Vzhledem k těmto faktům zní až nepochopitelně, že automobilka obohatí nabídku Levante o další verzi. Vysoce výkonné GTS dostane osmiválec Ferrari o objemu 3,8 litru, který se objevil také například v Quattroporte GTS. Sedan nabízí výkon 390 kW a točivý moment 710 N.m. U SUV se ale očekává vyladění na ještě vyšší výkon. 

Další italská značka v F1? Šéf koncernu FCA chce prosadit spojení s Maserati

Další italská značka v F1? Šéf koncernu FCA chce prosadit spojení s Maserati

Rival Porsche Cayenne Turbo by se mohl na trhu objevit v polovině letošního roku. Zatím se na novinku můžeme podívat alespoň na fotografiích z testovací jízdy v zasněžené severní Evropě. I přes maskování je například vidět upravená přední maska s většími otvory pro sání. Očekávat lze i nižší zavěšení kol pro větší agilitu v zatáčkách. 

Odhalení novinky můžeme očekávat na březnovém autosalonu v Ženevě. Již teď se objevují informace, že italská automobilka chce v budoucnu představit také plug-in hybridní verzi ze svého jediného SUV. Jen jestli si Maserati od tohoto modelu neslibuje až příliš...

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 17 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků