Maserati Levante dorazilo na český trh. Můžete ho mít i na operativní leasing

Scuderia Praha oficiálně uvedla na český trh historicky první SUV značky Maserati. Levante bude dostupné s jedním ze tří motorů a se základní cenou 1 612 000 Kč. Ještě letos dorazí i osmiválcová verze.

Maserati Levante se světu poprvé ukázalo na autosalonu v Ženevě začátkem března, aktuálně už dorazilo také na český trh. Prodej má na starost společnost Scuderia Praha, která již eviduje přibližně prvních dvacet objednávek. První zákaznické automobily by měly do České republiky dorazit zhruba v červnu.

Ženeva 2016 živě: Maserati Levante je svěží vítr mezi luxusní SUV

Ženeva 2016 živě: Maserati Levante je svěží vítr mezi luxusní SUV

Základ nabídky obstará naftový třílitrový šestiválec s parametry 202 kW (275 k) a 600 Nm. Tato verze zvládne až 230 km/h a z nuly na 100 km/h se rozjede za 6,9 s. Benzinovou alternativou je třílitrový šestiválec původem od Ferrari.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové Maserati Levante je na pohled velmi atraktivní crossover, který vypadá menší, než jakým ve skutečnosti je. V České republice se už našlo přibližně dvacet zájemců

Pro začátek prodeje je k dispozici jeho silnější verze S, která nabídne 316 kW (430 k) a 580 Nm, zájemci budou moci později sáhnout taktéž po slabší variantě o výkonu 257 kW (350 k). Jenže tím nabídka nekončí. Scuderia Praha slibuje v oficiální tiskové zprávě i „výkonné osmiválce“. Ty by měly dorazit v průběhu letošního roku.

Čínský obchodník vzal Ferrari a několik Maserati na výlet do terénu

Čínský obchodník vzal Ferrari a několik Maserati na výlet do terénu

Nejdostupnější je Maserati Levante Diesel, které začíná na částce 1 612 000 Kč. Stejně jako jiné modely Maserati, i Levante bude možné pořídit na operativní leasing. Full service leasing zahrnuje pronájem vozu na 48 měsíců s nájezdem do 100 000 km a měsíční splátkou 32 800 Kč bez DPH. Vůz je dostupný jak u společnosti Scuderia Praha, tak v brněnském Motortecu.

Maserati Levante je crossover dlouhý 5003 mm, široký 1968 mm a vysoký 1679 mm (výšku podvozku ale lze změnit), přičemž rozvor náprav dosahuje na 3004 mm. Na pohled jde o velmi povedený automobil, který vypadá menší, než jakým skutečně je. Podle Maserati má tento model nejlepší aerodynamiku ve své třídě, nejkratší brzdnou dráhu při brzdění z rychlosti 100 km/h (u verze Levatne S) a hmotnost rozloženou v ideálním poměru 50/50.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

23.  11.  2017 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků