U italské značky se dává do pohybu nová elektrická strategie Folgore. Za tři roky budou mít bateriovou verzi všechny modely, do osmi let končí se spalovacími motory.
V loňském roce zvýšilo Maserati svůj globální tržní podíl na 2,4 %, nad tuto hodnotu se pak dostalo v Severní Americe (2,9 %) i Číně (2,7 %). Meziroční nárůst prodejů činil 41 % a k zákazníkům se celkem dostalo 24.269 vozů. Výsledek hospodaření byl 2,021 milionu euro. Tyto výsledky značka považuje za dobrý základ pro svůj plán elektrifikace, kterému říká Folgore – v italštině blesk.
Plánem je nabídnout elektrifikovanou verzi každého modelu do roku 2025. Už v příštím roce se tak představí čistě elektrický model GranTurismo s třemi elektromotory, který má nabídnout techniku odvozenou od Formule E, skvělé jízdní výkony a samozřejmě také pohodlí a luxus. Novinka bude ale existovat i se spalovacím motorem. Připojí se k němu bateriová verze zcela nového SUV Grecale, které bude mít premiéru jíž velmi brzy.
Do tří let bude mít elektrickou variantu supersportovní Maserati MC20, nové Quattroporte a také zcela nová generace SUV Levante. Tím značka pokryje všechny segmenty na trhu luxusních vozidel. V roce 2030 bude pak kompletní nabídka modelů výhradně elektrická. Všechny chystané novinky mají být vyvíjeny a vyráběny v Itálii.