Maserati ještě žije. Chystá návrat slavného jména, konkurenta Ferrari i crossover

Assasin  |  06. 05. 2020 13:54

Už jsem to tu psal. Před 3 lety jsem měl na půl dne zapůjčeno Ghibli s V6 benzin. Dodnes to bylo moje nejemotivnější svezení, jaké jsem zažil. Automobilka nad propastí, stejně jako AR a vždy bych se v tom chtěl svézt. Chvíli jsme uvažoval o koupi, ale ta cena je brutálně vysoká.

Odpovědět  |   | 
Bella Machina  |  06. 05. 2020 15:27

Slyšet nastartované benzínové Maserati, tak mám vždy husinu. Vždy...párkrát jsem slyšel.

Odpovědět  |   | 
goes  |  07. 05. 2020 10:05

3 roky jsem s Ghibli jezdil a bylo to asi to nejpitomejsi auto co vzniklo... krom toho, ze tam dali hlucny vyfuk, coz se da udelat i na Fabku to nebylo nicim zajimave. Tezke (pres 2 tuny), na vykon a vuci konkurenci dynamicky slabe (i blbe 550i od bmw je rychlejsi), prostor v tom zadny, ovladani systemu tragicke apod.
Jo vypadalo to nadejne, par zakazniku prevedli od Nemcu k sobe, jenze kdyz si to lidi zkusili, tak zjistili, ze za ty penize to fakt nejde a bohuzel ta "frigidni" nemecka konkurence je proste lepsi uplne ve vsem.
a kdyz si clovek odmysli to logo, ktere udela placebo pocit a k tomu ten randal vyfuk, tak to auto nenabizi vubec nic kvuli ceho by si mel clovek priplatit 20-30 % proti nemcum, kteri fakt funguji jak maji.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  07. 05. 2020 18:28

Nejpitomnější auto co vzniklo, ale jezdíš v něm tři roky ... OMG

Odpovědět  |   | 
goes  |  07. 05. 2020 21:16

Muzes napsat kde tvrdim o nejpitomejsim aute? Hele klidne si to kup nikomu v tom nebranim.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  08. 05. 2020 07:59

píšeš to hned v první větě... to jsi nalitej nebo co?

Odpovědět  |   | 
goes  |  08. 05. 2020 09:10

Njn men kafe to bude chtit

Odpovědět  |   | 
Štefan  |  07. 05. 2020 22:50

Tri roky sa na ňom vozíš a takto sa vyjadruješ. Nie som si istý, či si náhodou nevymýšľaš.

Odpovědět  |   | 
goes  |  08. 05. 2020 09:57

A pointa je kde?

Odpovědět  |   | 
Štefan  |  11. 05. 2020 19:02

Nemecký zákazníci si Maserati veľmi pochvaľujú. Výfuk je len tak hlučný, ako sa na správne talianske Maserati patrí. Zaujímave je, že Taliani (konkrétne koncern Magneti Marelli) dodávajú veľa mechanických dielov aj elektroniky do prestížnych nemeckých značiek. A kto sa sťažuje?

Odpovědět  |   | 
goes  |  12. 05. 2020 11:18

Kolik znas tech nemeckych zakazniku brepto? jednoho. desitky. stovky. tisice? Ja znam dost v mem okoli vcetne sebe a mohu rici, ze takovy pocit nemaji a nemam ani ja.

Navic resis neco, co jsem neresil. To ze je hlucne neni az takovy problem, ale je to neco, co lze dosahnout i u fabie pouzitim vhodneho vyfuku, takze pokud nekdo chvali "jak ten motor zni" tak takto opravdu nezni.

A to, kdo komu co dodava je naprosto irelevantni. Nestezuji si na nejake dily, stezuji si na produkt jako takovy.

Chapu, ze pro mnohe je nepochopitelne, ze by Maserati mohlo byt auto nic moc, co nejede a jedine emoce co umi dodat je tim vyfukem. Ale holt tak to uz dneska je.

Odpovědět  |   | 
Štefan  |  13. 05. 2020 23:32

Maserari je auto pre naozajstných vodičov, čo chcú oktánové emócie za volantom. Je to vynikajúce auto. Samozrejme, nie každému musí vyhovovať jeho extrovertný prejav. Lenže u talianských športových automobilov to tak je lebo sú tak zámerne navrhnuté. Inák by to neboli pravé talianské autá.

Odpovědět  |   | 
goes  |  14. 05. 2020 09:25

Tomu co pises ani sam neveris... to by mne zajimalo co na tom Ghibli je pro opravdove ridice? Pet metru dlouhe auto opravdu neni pro opravdove ridice. Vaha pres dve tuny opravdu neni pro opravdove ridice. Dizl, ktery tvori znacnou cast prodeju taky nejsou pro opravdove ridice a muzeme pokracovat dale... Nebo Lavante je pro opravdove ridice? Pres dve tuny vysoke SUV?

No zrejme mame jiny pohled na to, co je pro opravdove ridice, ale za mne to peti metrova limuzina s dizlem a vahou pres dve tuny opravdu neni. A to ani vp ripade, ze pod to daji hlucny vyfuk, ktery tvori 99 % emoci.

Uprimne sundat z Ghibli logo a dat tam Hyundai, tak by ani nikdo nic nepoznal.

Odpovědět  |   | 
Štefan  |  14. 05. 2020 23:16

Robiť z limuzíny športové auto nie je jednoduchá úloha. Ale napr. pri Alfe Romeo Gulia sa to podarilo vynikajúco. Aj váha je výrazne nižšia. Ale späť k Maserati, myslím, že idú svojou cestou, chce ponúkať niečo špecifické. To, že montujú diesle - tak to už dnes je. Robia to všetci. Doba si to žiada. Lenže Ghibli S s benzínom - to už je niečo iné, super výkon a zvuk, ovládanie taktiež. Veľa spokojných zákazníkov.

Odpovědět  |   | 
goes  |  15. 05. 2020 09:17

Tak si ho kup a udelej si radost. A mame vyreseno

Odpovědět  |   | 
Štefan  |  18. 05. 2020 21:48

Od teba?

Odpovědět  |   | 
goes  |  19. 05. 2020 22:44

Odemne jiz ne.

Odpovědět  |   | 
Štefan  |  20. 05. 2020 22:06

Ej veru, to je škoda. Ale keby si ho zase mal, tak viac ako 300 hrmených nedám.

Odpovědět  |   | 
goes  |  21. 05. 2020 10:34

Neboj. Bude jiny ital ;)

Odpovědět  |   | 
viper  |  06. 05. 2020 15:50

motory zní naprosto famózně, Alfieriho je ale škoda. To by bylo nádherné auto...

Odpovědět  |   | 
Jan  |  06. 05. 2020 19:24

Asi do toho vysypali náklaďák baterek, zjistili že to váží tři tuny, tak se na to vysrali. Granturismo to snese. Ale ten přeplňovaný šestiválec by tam padnul.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

včera | Jan Mička | 36 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků

Nejčtenější články

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala