Maserati ještě žije. Chystá návrat slavného jména, konkurenta Ferrari i crossover

21 komentářů

viper
6. května • 15:50

motory zní naprosto famózně, Alfieriho je ale škoda. To by bylo nádherné auto... ;-)

Jan
6. května • 19:24

Asi do toho vysypali náklaďák baterek, zjistili že to váží tři tuny, tak se na to vysrali. Granturismo to snese. Ale ten přeplňovaný šestiválec by tam padnul.

Assasin
6. května • 13:54

Už jsem to tu psal. Před 3 lety jsem měl na půl dne zapůjčeno Ghibli s V6 benzin. Dodnes to bylo moje nejemotivnější svezení, jaké jsem zažil. Automobilka nad propastí, stejně jako AR a vždy bych se v tom chtěl svézt. Chvíli jsme uvažoval o koupi, ale ta cena je brutálně vysoká.

goes
7. května • 10:05

3 roky jsem s Ghibli jezdil a bylo to asi to nejpitomejsi auto co vzniklo... krom toho, ze tam dali hlucny vyfuk, coz se da udelat i na Fabku to nebylo nicim zajimave. Tezke (pres 2 tuny), na vykon a vuci konkurenci dynamicky slabe (i blbe 550i od bmw je rychlejsi), prostor v tom zadny, ovladani systemu tragicke apod.
Jo vypadalo to nadejne, par zakazniku prevedli od Nemcu k sobe, jenze kdyz si to lidi zkusili, tak zjistili, ze za ty penize to fakt nejde a bohuzel ta "frigidni" nemecka konkurence je proste lepsi uplne ve vsem.
a kdyz si clovek odmysli to logo, ktere udela placebo pocit a k tomu ten randal vyfuk, tak to auto nenabizi vubec nic kvuli ceho by si mel clovek priplatit 20-30 % proti nemcum, kteri fakt funguji jak maji.

Štefan
7. května • 22:50

Tri roky sa na ňom vozíš a takto sa vyjadruješ. Nie som si istý, či si náhodou nevymýšľaš.

goes
8. května • 9:57

A pointa je kde?

Štefan
11. května • 19:02

Nemecký zákazníci si Maserati veľmi pochvaľujú. Výfuk je len tak hlučný, ako sa na správne talianske Maserati patrí. Zaujímave je, že Taliani (konkrétne koncern Magneti Marelli) dodávajú veľa mechanických dielov aj elektroniky do prestížnych nemeckých značiek. A kto sa sťažuje?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
goes
12. května • 11:18

Kolik znas tech nemeckych zakazniku brepto? jednoho. desitky. stovky. tisice? Ja znam dost v mem okoli vcetne sebe a mohu rici, ze takovy pocit nemaji a nemam ani ja. Navic resis neco, co jsem neresil. To ze je hlucne neni az takovy problem, ale je to neco, co lze dosahnout i u fabie pouzitim vhodneho vyfuku, takze pokud nekdo chvali "jak ten motor zni" tak takto opravdu nezni.A to, kdo komu co dodava je naprosto irelevantni. Nestezuji si na nejake dily, stezuji si na produkt jako takovy.Chapu, ze pro mnohe je nepochopitelne, ze by Maserati mohlo byt auto nic moc, co nejede a jedine emoce co umi dodat je tim vyfukem. Ale holt tak to uz dneska je.

Štefan
13. května • 23:32

Maserari je auto pre naozajstných vodičov, čo chcú oktánové emócie za volantom. Je to vynikajúce auto. Samozrejme, nie každému musí vyhovovať jeho extrovertný prejav. Lenže u talianských športových automobilov to tak je lebo sú tak zámerne navrhnuté. Inák by to neboli pravé talianské autá.

goes
14. května • 9:25

Tomu co pises ani sam neveris... to by mne zajimalo co na tom Ghibli je pro opravdove ridice? Pet metru dlouhe auto opravdu neni pro opravdove ridice. Vaha pres dve tuny opravdu neni pro opravdove ridice. Dizl, ktery tvori znacnou cast prodeju taky nejsou pro opravdove ridice a muzeme pokracovat dale... Nebo Lavante je pro opravdove ridice? Pres dve tuny vysoke SUV?No zrejme mame jiny pohled na to, co je pro opravdove ridice, ale za mne to peti metrova limuzina s dizlem a vahou pres dve tuny opravdu neni. A to ani vp ripade, ze pod to daji hlucny vyfuk, ktery tvori 99 % emoci.Uprimne sundat z Ghibli logo a dat tam Hyundai, tak by ani nikdo nic nepoznal.

Štefan
14. května • 23:16

Robiť z limuzíny športové auto nie je jednoduchá úloha. Ale napr. pri Alfe Romeo Gulia sa to podarilo vynikajúco. Aj váha je výrazne nižšia. Ale späť k Maserati, myslím, že idú svojou cestou, chce ponúkať niečo špecifické. To, že montujú diesle - tak to už dnes je. Robia to všetci. Doba si to žiada. Lenže Ghibli S s benzínom - to už je niečo iné, super výkon a zvuk, ovládanie taktiež. Veľa spokojných zákazníkov.

goes
15. května • 9:17

Tak si ho kup a udelej si radost. A mame vyreseno

Štefan
18. května • 21:48

Od teba?

goes
19. května • 22:44

Odemne jiz ne.

Štefan
20. května • 22:06

Ej veru, to je škoda. Ale keby si ho zase mal, tak viac ako 300 hrmených nedám.

goes
21. května • 10:34

Neboj. Bude jiny ital ;)

Jig
7. května • 18:28

Nejpitomnější auto co vzniklo, ale jezdíš v něm tři roky ... OMG

goes
7. května • 21:16

Muzes napsat kde tvrdim o nejpitomejsim aute? Hele klidne si to kup nikomu v tom nebranim.

Jig
8. května • 7:59

píšeš to hned v první větě... to jsi nalitej nebo co?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
goes
8. května • 9:10

Njn men kafe to bude chtit

Bella Machina
6. května • 15:27

Slyšet nastartované benzínové Maserati, tak mám vždy husinu. Vždy...párkrát jsem slyšel.

Doporučujeme

Články odjinud