Maserati GT Coupé bude větší a luxusnější (spy photos)

Nenechte se mýlit, toto není Quattroporte. Na okruhu se prohání nová generace GT Coupé, které bude větší a luxusnější a Quattroporte bude jen připomínat. Bude stát na zkráceném podvozku tohoto vozu a bude s ním sdílet většinu mechaniky. Maserati chce jít tímto vozem proti Astonu Martin DB9, Mercedes-Benz CL či Bentley Continental GT.

Zatímco pod kapotou současné verze najdete pouze osmiválec 4.2 l o výkonu 287 kW (390 k), novinka bude mít motory hned dva. Současný motor (pravděpodobně se zvětšeným objemem na 4.5 l) a nový osmiválcový pětilitr s výkonem okolo 470 k.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků