stano
20. dubna 2023 • 21:29

Takže platforma STA large, na ktorej stojí Grecale aj Stelvio sa dá predsa len elektrifikovať? Netvrdili v minulosti náhodou že to nieje možné?

swatcher
22. dubna 2023 • 8:13

Stelvio a Giulia stojí na platformě FCA Giorgio, tu nahradí uplně nová platforma STLA Large. Ano v minulosti tvrdili , že platformu nejde elektrizovat ....Otázka je jestli Grecale nepoužívá nějaký mezistupeň , platformu Giorgio Evo

stano
24. dubna 2023 • 9:23

Sorry, myslel som samozrejme Giorgio. Tam tvrdili ako sa to neda elektrifikovat, a zrazu maju Grecale s hybridom aj EV.

David
20. dubna 2023 • 11:54

Pro místní odborníky na autoforu na ty jsou všechny technologie krátké. Jelikož pro většinu socek zde je stejně vlhkým vrcholem odbornosti 15 let vyklepaná Oktáfka f čipu f tédéíčku na hlínách f topu, která má dálkové centrální zamykání a klimatórium. Na ty si nějaký našlapané Maserati nepřijde. Co víc 95% všech z nich se v tomto autě nikdy nesedělo ani se nikdy nesveze. Nedej bože kdyby to bylo třeba Grecale Folgore co si dovoluje jezdit na elektřinu.

i3S
20. dubna 2023 • 10:35

Teď jsem se díval na Levante. Nádherné 40 tis. za cenu sračky jménem Kodiaq 1 100 000 Kč

rembaz
20. dubna 2023 • 13:27

Ano, urcite by si tu nadhernu taliansku jazdenku chcel servisovat, ze?
Porovnavat nove auto s par rokou starou talianskou premiou.

Jig
20. dubna 2023 • 10:27

Jaký bude reálný dojezd? ... při zaptnutých světlech, klimatizaci, rádiu a občasné využití plné akcelerace či jízdě 150/160 km/h ... to asi nebude žádná hitparáda.

netik
20. dubna 2023 • 20:21

200 - 250 km.

Jaroslav
20. dubna 2023 • 15:06

Bavime se o novych autech, nazory lidi, kteri kupuji 20 leta auta jako pátí majitelé nejsou relevantní

netik
20. dubna 2023 • 20:36

Dojezd určitě zajímá i první majitele.

Velký dojezd
20. dubna 2023 • 11:23

Když zapojíš na kouli velkou dieslovou elektrocentrálu od Caterpillaru, bude velký dojezd. klima využívá tepelného čerpadla. Spotřeba vytápění EV při teplotě +5st s tep.č. je 0.8 kwh, při -5st do 1.4 kwh, při udržování teploty, prvotní vytopení je už o dost horší. Energetické náklady na chlazení jsou vyšší než na vytápění. Ale zase chladíš jen o pár stupňů méně než je venkovní teplota.Světla, rádio - to si děláš srandu? Celkový příkon bude max 150w, tj. 0.1-0.15 kw/h.

Jig
20. dubna 2023 • 12:54

Narážím na test co koloval před pár dny, tuším u enyaq, že při všem zapnutém, či kole / rakvi na střeše, byl ten dojezd katastrofální. A to se měřilo při 100 a 112 kmph.

EV 👌
20. dubna 2023 • 13:18

Jigu nelži tady 😆😆😆 tyhle vohraný žvásty už jsou cool možná u vás v obci Řiťnici nad Doubravou v pajzlu. Stejně, jako prodlužky v panelácích.😆😆😆😆
Už mě celkem unavuje těm prašivcům pomlouvačnejm tady na tom webu co mají doma 20 let starej šrot a každý večer u něj masturbují a leští si ho vysvětlovat co je reálné při provozu El vozu. Jelikož jej každý den provozuji.
( a zdůrazňuji, že jsem proti zákazu čehokoliv ať si každý koupí co chce log, benzí pluginhybrid 99% El aut má led nenní svícení. Odběr banální
Topení. Když přejdu to, že si před jízdou 15 min předem odešlu přes mobil v apce SMS(doživotně zdarma) a vyklimatizuji si nebo vyhřeji si interiér a 30 km nemusím ani chladit ani topit. Tak mám ve vozidle tepelné čerpadlo, které má 99% moderních El. aut.Navíc mám okamžitý výhřev sedadel. Tzn. Sednu ráno v mrazu do vyhřátého vozu na 21° pustím si výhřev sedadla což má odběr velké kulové( pro tebe z celého dojezdu plné aku -1 km) Cca 30 km nemusím vůbec topit. Nemusím škrabat skla ani je odfiukávat. Sednu do vyhřátého odmlženého vozu a jedu. V létě obdobné. Venku 38 na slunku. 15 minut před jízdou nebo v obchodě si pošlu ven chlazení interiéru přijdu k vozu a v něm je chládek. Po rozjezdu. Nemusím "AC" vůbec používat. Až po cca 40 km si pustím lehké větrání nebo Klímu. Ano klima si odebere odhadem 20 km Z CELÉHO DOJEZDU PLNÉ BATERIE. tedy v překladu třeba na kousek cesty cca 20 km si to vezme z baterie nebo 2 km. Lajcky řečeno. Já osobně klimu za jízdy nikdy nepoužíval. Skrze dutiny a rýmu. Ale co si pamatuji dříve u Golfa 4 jsem měl na 100 km +2L na spotřebě.Takže v tomhle je EV zlaté.
K boxu a podobným pičo.vinám to se ani vyjadřovat nebudu. 😆🤟

Jig
20. dubna 2023 • 14:47

Co to meleš ty trotle? Pouze říkám, že to s reálným dojezdem není tak růžové.
ad článek na který jsem odkazoval https://www.autosalon.tv/novinky/nova-auta/britove... ...
Uznávám EV nemám, máme ve firmě max. hybrydy typu GLC a Caye (to jen k tomu šrotu)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Velký dojezd
20. dubna 2023 • 16:01

Díky za odkaz. To je zajímavé. Rozdíl mezi vše zapnuté/vypnuté činí tedy 2.8 kwh. Jak píší, topení na max, do toho asi i klima, větráky na max, vyhřívání všech sedaček na max, skla. Podle mě to je spíš jen zajímavost. Nikdy nemáš zapnuté vše, na plno a po celou dobu. Pamatuji si, že v testech u staré Kony electric (nevím jestli měla tč) spotřebovalo prvotní vytopení kabiny při teplotě kolem nuly 80km dojezdu.A je zde jasně vidět, jaká blbost jsou SUV v elektrice na dálnice. Jsem zvědavý na Mercedes Vision XX. To bude asi to nejúspornější.

viper
20. dubna 2023 • 7:36

konečně něco pro Grétu :-D

Robert tvrďák
20. dubna 2023 • 12:56

To je kdo Gréta? Tvoje stará? Ta štětka z Těšína?

.
20. dubna 2023 • 14:02

Né je to je polka, manželka i20.

Doporučujeme

Články odjinud