Takže platforma STA large, na ktorej stojí Grecale aj Stelvio sa dá predsa len elektrifikovať? Netvrdili v minulosti náhodou že to nieje možné?
Stelvio a Giulia stojí na platformě FCA Giorgio, tu nahradí uplně nová platforma STLA Large. Ano v minulosti tvrdili , že platformu nejde elektrizovat ....Otázka je jestli Grecale nepoužívá nějaký mezistupeň , platformu Giorgio Evo
Sorry, myslel som samozrejme Giorgio. Tam tvrdili ako sa to neda elektrifikovat, a zrazu maju Grecale s hybridom aj EV.
Pro místní odborníky na autoforu na ty jsou všechny technologie krátké. Jelikož pro většinu socek zde je stejně vlhkým vrcholem odbornosti 15 let vyklepaná Oktáfka f čipu f tédéíčku na hlínách f topu, která má dálkové centrální zamykání a klimatórium. Na ty si nějaký našlapané Maserati nepřijde. Co víc 95% všech z nich se v tomto autě nikdy nesedělo ani se nikdy nesveze. Nedej bože kdyby to bylo třeba Grecale Folgore co si dovoluje jezdit na elektřinu.
Teď jsem se díval na Levante. Nádherné 40 tis. za cenu sračky jménem Kodiaq 1 100 000 Kč
Ano, urcite by si tu nadhernu taliansku jazdenku chcel servisovat, ze?Porovnavat nove auto s par rokou starou talianskou premiou.
Jaký bude reálný dojezd? ... při zaptnutých světlech, klimatizaci, rádiu a občasné využití plné akcelerace či jízdě 150/160 km/h ... to asi nebude žádná hitparáda.
200 - 250 km.
Bavime se o novych autech, nazory lidi, kteri kupuji 20 leta auta jako pátí majitelé nejsou relevantní
Dojezd určitě zajímá i první majitele.
Když zapojíš na kouli velkou dieslovou elektrocentrálu od Caterpillaru, bude velký dojezd. klima využívá tepelného čerpadla. Spotřeba vytápění EV při teplotě +5st s tep.č. je 0.8 kwh, při -5st do 1.4 kwh, při udržování teploty, prvotní vytopení je už o dost horší. Energetické náklady na chlazení jsou vyšší než na vytápění. Ale zase chladíš jen o pár stupňů méně než je venkovní teplota.Světla, rádio - to si děláš srandu? Celkový příkon bude max 150w, tj. 0.1-0.15 kw/h.
Narážím na test co koloval před pár dny, tuším u enyaq, že při všem zapnutém, či kole / rakvi na střeše, byl ten dojezd katastrofální. A to se měřilo při 100 a 112 kmph.
Jigu nelži tady 😆😆😆 tyhle vohraný žvásty už jsou cool možná u vás v obci Řiťnici nad Doubravou v pajzlu. Stejně, jako prodlužky v panelácích.😆😆😆😆 Už mě celkem unavuje těm prašivcům pomlouvačnejm tady na tom webu co mají doma 20 let starej šrot a každý večer u něj masturbují a leští si ho vysvětlovat co je reálné při provozu El vozu. Jelikož jej každý den provozuji.( a zdůrazňuji, že jsem proti zákazu čehokoliv ať si každý koupí co chce log, benzí pluginhybrid 99% El aut má led nenní svícení. Odběr banálníTopení. Když přejdu to, že si před jízdou 15 min předem odešlu přes mobil v apce SMS(doživotně zdarma) a vyklimatizuji si nebo vyhřeji si interiér a 30 km nemusím ani chladit ani topit. Tak mám ve vozidle tepelné čerpadlo, které má 99% moderních El. aut.Navíc mám okamžitý výhřev sedadel. Tzn. Sednu ráno v mrazu do vyhřátého vozu na 21° pustím si výhřev sedadla což má odběr velké kulové( pro tebe z celého dojezdu plné aku -1 km) Cca 30 km nemusím vůbec topit. Nemusím škrabat skla ani je odfiukávat. Sednu do vyhřátého odmlženého vozu a jedu. V létě obdobné. Venku 38 na slunku. 15 minut před jízdou nebo v obchodě si pošlu ven chlazení interiéru přijdu k vozu a v něm je chládek. Po rozjezdu. Nemusím "AC" vůbec používat. Až po cca 40 km si pustím lehké větrání nebo Klímu. Ano klima si odebere odhadem 20 km Z CELÉHO DOJEZDU PLNÉ BATERIE. tedy v překladu třeba na kousek cesty cca 20 km si to vezme z baterie nebo 2 km. Lajcky řečeno. Já osobně klimu za jízdy nikdy nepoužíval. Skrze dutiny a rýmu. Ale co si pamatuji dříve u Golfa 4 jsem měl na 100 km +2L na spotřebě.Takže v tomhle je EV zlaté.K boxu a podobným pičo.vinám to se ani vyjadřovat nebudu. 😆🤟
Co to meleš ty trotle? Pouze říkám, že to s reálným dojezdem není tak růžové.ad článek na který jsem odkazoval https://www.autosalon.tv/novinky/nova-auta/britove... ... Uznávám EV nemám, máme ve firmě max. hybrydy typu GLC a Caye (to jen k tomu šrotu)
Díky za odkaz. To je zajímavé. Rozdíl mezi vše zapnuté/vypnuté činí tedy 2.8 kwh. Jak píší, topení na max, do toho asi i klima, větráky na max, vyhřívání všech sedaček na max, skla. Podle mě to je spíš jen zajímavost. Nikdy nemáš zapnuté vše, na plno a po celou dobu. Pamatuji si, že v testech u staré Kony electric (nevím jestli měla tč) spotřebovalo prvotní vytopení kabiny při teplotě kolem nuly 80km dojezdu.A je zde jasně vidět, jaká blbost jsou SUV v elektrice na dálnice. Jsem zvědavý na Mercedes Vision XX. To bude asi to nejúspornější.
konečně něco pro Grétu :-D
To je kdo Gréta? Tvoje stará? Ta štětka z Těšína?
Né je to je polka, manželka i20.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.