Maserati GranTurismo v sériích Centennial oslaví 100. výročí značky

Pro letošní autosalon v New Yorku si automobilka Maserati připravila premiéru edicí Centennial odvozených z řady GranTurismo.

Ve vzpomínkách většiny z nás stále ještě září hvězda speciálu Maserati Alfieri, jenž se stal jednou z nejzářivějších premiér letošního autosalonu v Ženevě. Automobilka Maserati letos slaví úctyhodné výročí v podobě 100. narozenin a jako součást průvodního programu připravila pod hrdým označením Centennial speciální edice vozů Maserati GranTurismo a Maserati GranCabrio.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Maserati GranTurismo a GranCabrio v provedení Centennial připomíná 100. narozeniny značky

Při prvním pohledu na snímky vás zřejmě zaujmou nové, speciální barvy. Kupé GranTurismo nese červený lak Magma, přičemž roadster GranCabrio je lakován odstínem modrá Inchistro, jež mají připomínat barvu v emblému značky Maserati, resp. domácího města Boloně. Zákazník bude moci vybírat i z dalších čtyř barev, přičemž ve všech případech se tyto odstíny promítají také do zbarvení detailů v interiéru včetně dekoračních částí čalounění.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Stehování sedadel pak odráží barvy středových krytek litých ráfků. Interiéry jsou u kupé čalouněny černou, u roadsterů pak krémovou kůží, těšit se můžete také na dekorační prvky z uhlíkových kompozitů a originální emblémy. O pohon se stará osmiválec 4,7 l převzatý z verze Maserati GranTurismo MC Stradale a kombinovaný s šestistupňovou samočinnou převodovkou ZF, přičemž nejvyšší rychlost u všech verzí činí 300 km/h.

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 39 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků