Maserati GranTurismo S od Anderson Germany

Lze něco tak ultimativního jako je Maserati GranTurismo vůbec ještě dále „zdrsnět“? A víte, že někteří toho schopni jsou?

S receptem přichází německá ladičská společnost Anderson Germany. Její představitelé nešetří invencí a pestrým výběrem, v poslední době se předvedli třeba matově černým kupé Aston Martin DBS Superior, dále vylepšenou edicí Lamborghini Gallardo Valentino Balboni, bílým kupé Ferrari California, rozložitým kupé Mercedes – Benz CL65 AMG, ale také přestavěným kompaktem Ford Focus RS předchozí generace. Nyní se ale pánové z Anderson Germany vrátili k tématu Maserati GranTurismo. Tentokrát to není variace na velkolepou sériiMaserati GranTurismo MC Stradale, ale ladění „standardní“ verze Maserati GranTurismo S.   

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nová stavba se nese v duchu starších prací Anderson Germany, a to především povrchem karoserie, jež je opatřena matově černým povrchem, který je zřejmě u vedení firmy takříkajíc v kurzu. Novinka nese označení Superior Black Edition a na první pohled si na ní všimneme třeba nové přední kapoty a krytů zpětných zrcátek vyrobených z uhlíkových kompozitů. Celý interiér je pak čalouněn kombinací černé kůže a Alcantary s výrazným rudým stehováním a opatřený řadou doplňků z uhlíkových kompozitů, z nichž je vyroben dokonce i věnec volantu a řadicí „pádla“ pod ním. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Snížený podvozek dostal jedenadvacetipalcové lité ráfky s pěticemi tenkých paprsků a nízkoprofilovými pneumatikami o šířce 265 mm vpředu a 295 mm vzadu. Vidlicový osmiválec doznal řady dílčích modifikací včetně vylepšeného sání, nového programu řídicí jednotky a speciální výfukové soustavy s vestavěným ventilem pro regulaci intenzity akustického projevu a dvěma koncovkami vystupujícími přímo ze zadního nárazníku, díky čemuž posílil na 492 koní (362 kW).

Tip: O konkurenčním projektu Maserati GranTurismo z dílen Mansory si přečtete zde

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků