Maserati GranTurismo S od Anderson Germany

Lze něco tak ultimativního jako je Maserati GranTurismo vůbec ještě dále „zdrsnět“? A víte, že někteří toho schopni jsou?

S receptem přichází německá ladičská společnost Anderson Germany. Její představitelé nešetří invencí a pestrým výběrem, v poslední době se předvedli třeba matově černým kupé Aston Martin DBS Superior, dále vylepšenou edicí Lamborghini Gallardo Valentino Balboni, bílým kupé Ferrari California, rozložitým kupé Mercedes – Benz CL65 AMG, ale také přestavěným kompaktem Ford Focus RS předchozí generace. Nyní se ale pánové z Anderson Germany vrátili k tématu Maserati GranTurismo. Tentokrát to není variace na velkolepou sériiMaserati GranTurismo MC Stradale, ale ladění „standardní“ verze Maserati GranTurismo S.   

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nová stavba se nese v duchu starších prací Anderson Germany, a to především povrchem karoserie, jež je opatřena matově černým povrchem, který je zřejmě u vedení firmy takříkajíc v kurzu. Novinka nese označení Superior Black Edition a na první pohled si na ní všimneme třeba nové přední kapoty a krytů zpětných zrcátek vyrobených z uhlíkových kompozitů. Celý interiér je pak čalouněn kombinací černé kůže a Alcantary s výrazným rudým stehováním a opatřený řadou doplňků z uhlíkových kompozitů, z nichž je vyroben dokonce i věnec volantu a řadicí „pádla“ pod ním. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Snížený podvozek dostal jedenadvacetipalcové lité ráfky s pěticemi tenkých paprsků a nízkoprofilovými pneumatikami o šířce 265 mm vpředu a 295 mm vzadu. Vidlicový osmiválec doznal řady dílčích modifikací včetně vylepšeného sání, nového programu řídicí jednotky a speciální výfukové soustavy s vestavěným ventilem pro regulaci intenzity akustického projevu a dvěma koncovkami vystupujícími přímo ze zadního nárazníku, díky čemuž posílil na 492 koní (362 kW).

Tip: O konkurenčním projektu Maserati GranTurismo z dílen Mansory si přečtete zde

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků