Maserati GranTurismo S od Anderson Germany

Lze něco tak ultimativního jako je Maserati GranTurismo vůbec ještě dále „zdrsnět“? A víte, že někteří toho schopni jsou?

S receptem přichází německá ladičská společnost Anderson Germany. Její představitelé nešetří invencí a pestrým výběrem, v poslední době se předvedli třeba matově černým kupé Aston Martin DBS Superior, dále vylepšenou edicí Lamborghini Gallardo Valentino Balboni, bílým kupé Ferrari California, rozložitým kupé Mercedes – Benz CL65 AMG, ale také přestavěným kompaktem Ford Focus RS předchozí generace. Nyní se ale pánové z Anderson Germany vrátili k tématu Maserati GranTurismo. Tentokrát to není variace na velkolepou sériiMaserati GranTurismo MC Stradale, ale ladění „standardní“ verze Maserati GranTurismo S.   

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nová stavba se nese v duchu starších prací Anderson Germany, a to především povrchem karoserie, jež je opatřena matově černým povrchem, který je zřejmě u vedení firmy takříkajíc v kurzu. Novinka nese označení Superior Black Edition a na první pohled si na ní všimneme třeba nové přední kapoty a krytů zpětných zrcátek vyrobených z uhlíkových kompozitů. Celý interiér je pak čalouněn kombinací černé kůže a Alcantary s výrazným rudým stehováním a opatřený řadou doplňků z uhlíkových kompozitů, z nichž je vyroben dokonce i věnec volantu a řadicí „pádla“ pod ním. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Snížený podvozek dostal jedenadvacetipalcové lité ráfky s pěticemi tenkých paprsků a nízkoprofilovými pneumatikami o šířce 265 mm vpředu a 295 mm vzadu. Vidlicový osmiválec doznal řady dílčích modifikací včetně vylepšeného sání, nového programu řídicí jednotky a speciální výfukové soustavy s vestavěným ventilem pro regulaci intenzity akustického projevu a dvěma koncovkami vystupujícími přímo ze zadního nárazníku, díky čemuž posílil na 492 koní (362 kW).

Tip: O konkurenčním projektu Maserati GranTurismo z dílen Mansory si přečtete zde

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

bazar

Maserati Quattroporte 4,2
Rok výroby: 2006
Stav: 164 786 km
Cena: 420 000 Kč
Ford Transit 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 46 069 km
Cena: 280 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 114 106 km
Cena: 170 000 Kč
Ford Kuga 2
Rok výroby: 2009
Stav: 163 746 km
Cena: 256 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 191 512 km
Cena: 69 000 Kč
Ford Galaxy 1,9
Rok výroby: 2003
Stav: 264 758 km
Cena: 76 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků