Maserati GranTurismo S a série Sport Pack

Automobilka Maserati připravila pro své britské příznivce speciální omezenou edici stále velmi populárního kupé GranTurismo.

Prestižní čtyřmístné kupé od maserati nepatří k žádným nováčkům. Model Maserati GranTurismo byl představen již v roce 2007 na autosalonu v Ženevě, ale i po čtyřech letech budí emoce. Ty dále povzbudila prezentace speciálního továrního provedení Maserati GranTurismo MC Stradale z konce loňského roku. Ani soukromé ladičské firmy však stranou nezůstávají, z poslední doby připomeňme alespoň nečekaně decentní přestavbu Maserati GranTurismo Mansory nebo matově černou střelu Maserati GranTurismo S od Anderson Germany.

Britský importér nově nabízí omezenou edici Maserati GranTurismo S Automatic Sport Pack, jež údajně cílí na „zážitky z jízdních výkonů“. To se nám může zdát jako samozřejmé, přesto je třeba dodat, že součástí balení zůstává automatická převodovka ZF. Ta však v rámci edice Sport Pack disponuje novým programem elektrického řízení, který má zajistit ještě kratší doby změn převodů. Přepracovaná výfuková soustava pak má zlepšit nejen výkonové parametry motoru, ale díky zástavbě dvoupolohového ventilu také její zvuk.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

I přes drobné úpravy pohonné osmiválcové jednotky s objemem 4,7 l zůstal nejvyšší výkon na hladině 440 koní (323 kW) při 7 000 ot./min. a točivý moment na špičce 490 Nm při 4 750 ot./min. GranTurismo S Automatic Sport Pack má z klidu na 100 km/h (ano, 62 mph) zrychlit pod 5 s a dosáhnout nejvyšší rychlosti 295 km/h. Změny exteriéru jsou pouze drobné, za zmínku stojí zatmavení masky chladiče, světlometů a bočních ventilačních otvorů, jakož i nová odtrhová hrana na víku zavazadlového prostoru, oválné koncovky výfuků nebo speciální litá kola Grigio Mercury Neptune. A konečná cena? V přepočtu 2 580 000 Kč včetně tříleté záruky bez omezení najetých kilometrů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 3 příspěvky
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky