Maserati GranTurismo MC Stradale: vrcholný trojzubec zná svou cenu

Maserati GranTurismo MC Stradale bylo jednou z významných novinek letošního pařížského autosalonu. Zaujalo hlavně tím, že se rázem stalo nejrychlejším vozem s trojzubcem ve znaku, který byl kdy vyroben. Jde totiž o vůbec první Maserati schopné uhánět rychlostí přes 300 km/h a ani jeho zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,6 sekundy určitě není marné.

Vůz jsme od té doby mohli vidět i na oficiálním videu, netušili jsme ale, kolik bude stát. Nyní konečně víme i to - základní provedení GranTurisma MC Stradale vyjde na nikterak baťovských 154 721 Eur (přibližně 3,8 milionu Kč) a u dealerů se s ním budeme moci setkat v prvním čtvrtletí roku 2011. Pokud o vás tedy tato sexy trojzubá hračka zaujala, je pomalu čas domluvit si testovací jízdu...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Maserati GranTurismo MC Stradale

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků