Maserati GranTurismo konečně detailněji! Elektromobil, nebo šestiválec? Je to na vás, může mít až 760 koní

5 komentářů

Goes
3. října • 18:10

Atmo V8 grand turismo bylo auto s jednim z nejlepsich zvuku. Paradni. Uz jen to udelalo husinu.
Ty srandy dnes v6 i v8 s temi vyfuky je takova tuzer sranda.
A toto… toto bude dalsi fiasko.

Kokot s dieselem
3. října • 20:28

A tvoje Ghibli s V6 nemelo dobry zvuk? Jinak k veci - ten jejich novy Nettuno V6 ma prijatelny zvuk, podobny AR Giu/Stelvio V6 (byt je to jiny motor). A vypada to, ze i v US nam pomalu zacinaji padat atmo V8 (HEMI zacina pomalu ustupovat), dejme tomu dekadu a US pojede na vlne V6 (kdo vi jestli to nezariznou drive a neudelaji replacement elektrem), zatimco my v EU pojedem na super I3 a elektro buzzerech

goes
4. října • 8:23

melo dobry zvuk, ale bylo to diky vyfuku, ktery kdyz bys nasadil na 1,6 FSI golfa, bude znit stejne... navic nizkootackovy turbo zvuk a vytocena V8 je jiny svet...

David
3. října • 17:43

Proč proboha neukáží interiér ? Co je to zas za italské šméčko.

Praktické auto
3. října • 16:00

Trochu zklamání, Maserati mám rád, ale po takové době bych čekal něco trochu zajímavějšího, vypadá to spíš jako facelift. U takové značky a po takové době je to trochu škoda.

Doporučujeme

Články odjinud