Maserati GranSport Spyder: italský trojzubec ve Frankfurtu

Maserati, automobilka patřící Fiatu, přivezla do Frankfurtu model GranSport se spoilerpaketem. Změnou prošel přední a zadní nárazník, boční prahy a kola: v základu jsou 19palcová kola s pneumatikami 235/35 vpředu a 265/30 vzadu. Design ráfků vychází z vozů, které soutěží v šampionátu Trofeo Maserati.

GranSport Spyder pohání jednotka o objemu 4.3 V8 s výkonem 295 kW (401 k), která má oproti verzi GT vyšší výkon o 10 koní. Maximální kroutící moment 452 Nm je k dispozici od 4 500 ot/min. O přenos síly na zadní nápravu se stará šestistupňová automatická převodovka CambioCorsa. V luxusním interiéru jsou pouze kvalitní materiály, jako je obložení z kůže a z uhlíkových kompozitů.

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 171 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků