Maserati Ghibli: těšte se na diesel i pohon všech kol

13 komentářů

Antiautomat
9. dubna • 20:46

nuz, blizi sa doba ked sa auta budu lisit iba farbou, napisom na dekli a mnozstvom vzduchu tlaceneho do motora, no a podla toho sa urci vysledna cena. Samozrejme marketing bude nadalej produkovat zvasty o tom aky je ich produkt originalny, jedinecny a iny ako ostatne.

JiJi
9. dubna • 20:32

Hm Maserati a diesel, jestlipak to taky bude mít náhon na transmisi, aby se to na poli řádně využilo...

Zelí
9. dubna • 22:14

Ano, pokud by udělali něco na bázi traktoru jak je x5, pak ano postavit k hnojišti....
Toto je stále krásná silniční limuzína, nic do pole.

Skyline
10. dubna • 7:43

Mozna to neni nic do pole, ale na co je tam teda ten traktor pod kapotou?

Zelí
10. dubna • 17:52

Ten, kdo nepoužívá auto jenom na dojíždění do práce, ale na cestování ocení to, že s dieslem tankuje 1x za 1000-1100km tj. maximálně 1x denně. Tankováním není omezován. To u benzínu není možné. K autu typu GT tohle sedí. Silný a úsporný motor. Proto si to koupí i lidi, pro které nejsou výdaje za phm důležité. Druhým celkem zásadním důvodem je pružné zrychlení. Přeplňovaný dieslový třílitr má lepší pružné zrychlení (80-120) než atmosférický benzínový pětilitr (dle podrobných technických údajů bmw). A to je v provozu při předjíždění nejdůležitější jízdní parametr. Takže osazení dieslu do takového auta je zcela racionální krok. Pro mnoho lidí toto vyváží krásný zvuk benzínového osmiválce a volí naftu.

alda
10. dubna • 22:04

Tak to je pekny blabol.... Jezdil s S500, benzin prosim, a dojezd je 800 km, mozna i vic, jen ja jezdim s troskou tezsi nohou. To ze si porovnas nejake parametry papirove nic neznamena, pokud si to neoveris v praxi. Kazdy 3litrovy traktor dostava na prdel.A dalsi vec, kdo by si koupil Maserati s dieslem? Netusim... Mam ted Maserati GrandCabrio s vysokootackovym V8... panove ten zvuk to je nadhera....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pepis
11. dubna • 10:31

Hlavně že nevíš, jak se tvoje auto pořádně jmenuje.

alda
11. dubna • 10:52

jj jedno pismenko navic... :)

Fantomas
10. dubna • 9:26

To je smutný výsledek dnešní doby - prodat. Všechno ostatní vem čert, hlavně když prodáme :-/

Jig
10. dubna • 10:34

Jenže když nebudou prodávat tak jdou ke dnu. Porsche by to mělo hodně těžké kdyby ve své době nevsadilo na SUV, a nyní i na diesel v Panameře a dnes je díky tomu hodně dobře a můžou si hrát s různými edicemi všeho. Tím to nechci obhajovat... jen konstatuji fakt, že když to zákazníci chtějí, tak je snažší jim vyhovět než je nechat konkurenci.

dedekMMC
9. dubna • 20:06

50 000 kusů, to je hodně zbožný přání:-D

bigi25
9. dubna • 22:46

to je jistě pravda, ale nic to nemění na tom, že to bude nádherná kára (italskej design je prostě bezkonkurenční) s božským zvukem a největší potenciální konkurent (možná trochu křivdím Lexusu) německý prémiový trojky ;-)

Fantomas
10. dubna • 9:22

Jo, hlavně ten naftový motor bude mít "božský" zvuk. A jako bonus příjemnou vůni :-))

Doporučujeme

Články odjinud