Maserati Ghibli: těšte se na diesel i pohon všech kol

Maserati Ghibli: těšte se na diesel i pohon všech kol

Maserati představilo svůj nejnovější model Ghibli a vypustilo do světa také první oficiální fotografie, které doplnilo o krátkou tiskovou zprávu. Novinka se zařadí pod nové Quattroporte. Oba automobily mají stejný základ, v případě Ghibli jde logicky ale o zkrácenou platformu. Oproti většímu sourozenci slibuje Maserati sportovnější charakter.

Maserati Quattroporte: špičkový sedan v technických detailech

Maserati Quattroporte: špičkový sedan v technických detailech

Co se týká motorizací, potvrzeny jsou dvě verze třílitrového přeplňovaného šestiválce. Parametry ještě oficiální nejsou, mluví se ale o maximálním výkonu 410 koní v případě výkonnějšího provedení, slabší varianta se bude pohybovat mezi výkonem 330 – 350 k. Přelomovým okamžikem je pak oficiální potvrzení naftového motoru, což je u Maserati absolutní premiéra.

Standardem pro italskou novinku je osmistupňový automat a pohon zadních kol, stejně jako Quattroporte ale dostane i menší Ghibli systém Q4, tedy pohon všech kol. Maserati očekává od nováčka v nabídce velké věci. Počítá se s prodeji až 50 000 kusů ročně. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Maserati

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 12 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky