Maserati Ghibli Hybrid je tady: Čtyřválec má 330 koní a údajně i jedinečné řešení

Michal  |  16. 07. 2020 15:27

Za diesel dobrá náhrada. Ale podle mě na 4 válcové, elektrifikované Maserati opravdu ještě čas nedozrál.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  16. 07. 2020 15:33

a co potom A6 eTFSI...

Odpovědět  |   | 
JK  |  16. 07. 2020 20:42

Audi je něco jiného, tím chladným technicistním designem si o baterky vlastně samo říká už dlouho. Audi elektrika "sluší". Maserati je z jiného těsta. Maserati s hybridním čtyřválcem, to je jako impotentní pornoherec.

Odpovědět  |   | 
volič ANO (51% v 2021)  |  16. 07. 2020 15:57

Je fajn, že až se bude dekadentní západ elektrifikovat, my můžeme kupovat jejich lehce ojeté diesely za směšně nízké ceny. K tomu nízká cena nafty (nebudu teda už psát, čí zásluhou, abyste mi zase nenadávali, ale myslím, že je to všem jasné a děkuji za kladné ohlasy) a jezdíme levně i ekologicky.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  16. 07. 2020 17:01

7 let stará větev chtělo by se říct, ale pořád neskutečně krásnej auťák. Design předběhl svou dobu o 10 let.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 07. 2020 17:22

Mně se tenhle kulatě rozplizlý design nelíbil při uvedení a nelíbí se mi ani jeho modernizace dnes. Jako celek je naprosto neznačkový, dá se na to nalepit klidně Hyundai. A řešení masky se stlačením přídě dolů je strašně násilné, podobně jako u některých Mercedesů.

Odpovědět  |   | 
Kuba  |  16. 07. 2020 17:25

Souhlasím s Vámi, vyzařuje z něj jedinečnost a italská sportovnost. Jsem zvědavý na další modely co jsou v plánu.

Odpovědět  |   | 
JK  |  16. 07. 2020 20:49

Mě pořád zevnějškem baví nejvíc pátá generace quattoporte a ze současnosti Levante s tou přídí co vypadá jak okno do šatlavy. Z Ghibli mám pořád stejný pocit, jako kdysi z Xtypu u koček. Takové zdrclé to větší. Je to sice pořád jedno z nejhezčích au ve třídě, ale chybí tomu větší diverzifikace vůči quattroporte. Tuhle vizuální unifikaci si může dovolit mainstream, tam člověk nemá žádná očekávání, ale butik by měl mazlit každý model, jako vlastní třídu.

Odpovědět  |   | 
nathan  |  16. 07. 2020 20:26

svět se prostě v prdel obrací.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  16. 07. 2020 21:48

Maserati a čtyři válce? Konec světa je tady!

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 07. 2020 22:51

Tak to konec světa přišel už v roce 1957...

Odpovědět  |   | 
Polis  |  10. 09. 2020 23:21

Tady je otázka především jediná a to za kolik žere / 100km ? Vsadim se že o moc ne než úsporný diesel. Holt emise, no.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

včera | Vladimír Kadera | 70 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 5 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro