Maserati a čtyři válce? Konec světa je tady!
Tady je otázka především jediná a to za kolik žere / 100km ? Vsadim se že o moc ne než úsporný diesel. Holt emise, no.
Tak to konec světa přišel už v roce 1957...
svět se prostě v prdel obrací.
7 let stará větev chtělo by se říct, ale pořád neskutečně krásnej auťák. Design předběhl svou dobu o 10 let.
Mě pořád zevnějškem baví nejvíc pátá generace quattoporte a ze současnosti Levante s tou přídí co vypadá jak okno do šatlavy. :-D Z Ghibli mám pořád stejný pocit, jako kdysi z Xtypu u koček. Takové zdrclé to větší. Je to sice pořád jedno z nejhezčích au ve třídě, ale chybí tomu větší diverzifikace vůči quattroporte. Tuhle vizuální unifikaci si může dovolit mainstream, tam člověk nemá žádná očekávání, ale butik by měl mazlit každý model, jako vlastní třídu.
Souhlasím s Vámi, vyzařuje z něj jedinečnost a italská sportovnost. Jsem zvědavý na další modely co jsou v plánu.
Mně se tenhle kulatě rozplizlý design nelíbil při uvedení a nelíbí se mi ani jeho modernizace dnes. Jako celek je naprosto neznačkový, dá se na to nalepit klidně Hyundai. A řešení masky se stlačením přídě dolů je strašně násilné, podobně jako u některých Mercedesů.
Je fajn, že až se bude dekadentní západ elektrifikovat, my můžeme kupovat jejich lehce ojeté diesely za směšně nízké ceny. K tomu nízká cena nafty (nebudu teda už psát, čí zásluhou, abyste mi zase nenadávali, ale myslím, že je to všem jasné a děkuji za kladné ohlasy) a jezdíme levně i ekologicky.
Za diesel dobrá náhrada. Ale podle mě na 4 válcové, elektrifikované Maserati opravdu ještě čas nedozrál.
a co potom A6 eTFSI...
Audi je něco jiného, tím chladným technicistním designem si o baterky vlastně samo říká už dlouho. Audi elektrika "sluší". Maserati je z jiného těsta. Maserati s hybridním čtyřválcem, to je jako impotentní pornoherec.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.