Maserati Ghibli Hybrid je tady: Čtyřválec má 330 koní a údajně i jedinečné řešení

12 komentářů

Jim
16. července • 21:48

Maserati a čtyři válce? Konec světa je tady!

Polis
10. září • 23:21

Tady je otázka především jediná a to za kolik žere / 100km ? Vsadim se že o moc ne než úsporný diesel. Holt emise, no.

Allamarein
16. července • 22:51

Tak to konec světa přišel už v roce 1957...

nathan
16. července • 20:26

svět se prostě v prdel obrací.

Assasin
16. července • 17:01

7 let stará větev chtělo by se říct, ale pořád neskutečně krásnej auťák. Design předběhl svou dobu o 10 let.

JK
16. července • 20:49

Mě pořád zevnějškem baví nejvíc pátá generace quattoporte a ze současnosti Levante s tou přídí co vypadá jak okno do šatlavy. :-D Z Ghibli mám pořád stejný pocit, jako kdysi z Xtypu u koček. Takové zdrclé to větší. Je to sice pořád jedno z nejhezčích au ve třídě, ale chybí tomu větší diverzifikace vůči quattroporte. Tuhle vizuální unifikaci si může dovolit mainstream, tam člověk nemá žádná očekávání, ale butik by měl mazlit každý model, jako vlastní třídu.

Kuba
16. července • 17:25

Souhlasím s Vámi, vyzařuje z něj jedinečnost a italská sportovnost. Jsem zvědavý na další modely co jsou v plánu.

Allamarein
16. července • 17:22

Mně se tenhle kulatě rozplizlý design nelíbil při uvedení a nelíbí se mi ani jeho modernizace dnes. Jako celek je naprosto neznačkový, dá se na to nalepit klidně Hyundai. A řešení masky se stlačením přídě dolů je strašně násilné, podobně jako u některých Mercedesů.

volič ANO (51% v 2021)
16. července • 15:57

Je fajn, že až se bude dekadentní západ elektrifikovat, my můžeme kupovat jejich lehce ojeté diesely za směšně nízké ceny. K tomu nízká cena nafty (nebudu teda už psát, čí zásluhou, abyste mi zase nenadávali, ale myslím, že je to všem jasné a děkuji za kladné ohlasy) a jezdíme levně i ekologicky.

Michal
16. července • 15:27

Za diesel dobrá náhrada. Ale podle mě na 4 válcové, elektrifikované Maserati opravdu ještě čas nedozrál.

emkejx
16. července • 15:33

a co potom A6 eTFSI...

JK
16. července • 20:42

Audi je něco jiného, tím chladným technicistním designem si o baterky vlastně samo říká už dlouho. Audi elektrika "sluší". Maserati je z jiného těsta. Maserati s hybridním čtyřválcem, to je jako impotentní pornoherec.

Doporučujeme

Články odjinud