Maserati elektrifikuje. Prvními trojzubci do zásuvky budou GranTurismo a GranCabrio

20 komentářů

Sir CHerokee
25. ledna • 20:12

Na elektrické modely jim sere bílý tesák. Na Maserati jsou dobré dvě věci - krásný italský design a motory od Ferrari. A pokud jedno z toho nemá, je to propadák.

Polis
10. září • 23:15

Většina má povedený design a nadčasovost. Tohle GT by mohli vyrábět modernizované i 30 let a pořád bude vzhledově cool.

Kuk Vykuk
28. ledna • 3:42

Jediný co propadá jsou tvoje houna do hajzlu. :-P

Omasta
24. ledna • 20:30

Elektrifikuje, neznamená, že bude jezdit na elektřinu. Dál bude jezdit na benzín, protože bohatí lidé nemají zapotřebí připojovat auto na noc do zásuvky, aby ušetřili 100 Kč.
Elektrifikace znamená, že nebude převodovka. Motor pohání generátor a elektromotory mohou mít 3 krát vyšší výkon a být poháněné z vyrovnávacích baterií. Výhodou je vysoká akcelerace i na dálnici a tišší provoz. Ti, co nemají rádi smrad spáleného benzínu, si budou muset počkat, až se bude jezdit na etanol a metanol.

nw
25. ledna • 4:32

Motor a z něj elektromotory s 3x vyšším výkonem? Hele to zní fajn, něco jako perpetum mobile. To chci taky! Nebo radši ty drogy, co bereš.

Omasta
25. ledna • 4:47

Ty pěkný vymaštěnec, ty perpetume. Spalovací motor má malý výkon a je napojený na generátor. Elektřina z něj stačí na třetinový výkon pohonných elektromotorů. Elektromotory jsou zbytečně 3x větší a nemají dost proudu, aby jely naplno.

Pepan
25. ledna • 1:05

Už to nefetuj, jsi úplně mimo. Bohatí lidé chtějí při jízdě hlavně klid a žádné vibrace (proto si kupují Bentley atd.), nějaké připojování do zásuvky za tyto výhody je úplná legrace. Asi stejná logika, jako by jsi řekl, že bohatí nechtějí iPhone, protože Nokia 3310 jim vydrží týden a iPhone se musí nabíjet každou noc :-D:-))

stealth01
25. ledna • 8:21

Ovšem jak to vysvětlíme těm bohatým s GT3, Ferrari a dalšími supersporty, ze mají rádi klid?

Joe Doe
27. ledna • 10:48

Vacsina tych aut nikdy nevidi okruh. Maloktore sa pozrie na open road. Niektore si ludia kupuju ako investiciu a tu nechces znicit. A maloktory majitel ich zvlada. Zivot v Londyne ma naucil nebrat majitelov super/hypersportov vazne ako vodicov. A Britania, specificky Londyn, je pre tieto auta klucovy trh.

iPace
25. ledna • 10:36

image? kdyby se Ferrari prodavalo s dieselem a bylo levnejsi nez s benzinem, ver ze si 100% najde svoje kupce ;-) z velke casti si takova auta kupujeme pro image, kdys se bavim s techniky u Porsche, tak drtiva vetsina 911 a Caymanu nikdy nejela na okruhu a jsou pouzivany jako vykendovky pro relativne klidnou jizdu, a to i modely jako GT3 a dokonce i GT2 coz je vyslovene auto pro zabavu a clovek by cekal ze si ho lidi poridej prave pro zabavu, a ono ne, bud stojej pod plachtou a maj rocni najezd sotva par desitek az set km, a nebo je ma majitel jako auto na ukazovanii ja s 911 vesmes jezdim jen vejkendy a rocni najezd mam sotva 3 tisice km, s tim ze si proste 2x do roka zajedu do Mostu nebo Nurburgringu na okruh a tim vesmes to jezdeni konci, protoze jezdit s tim denne je nesmysl, takovej masochista fakt nejsem :-Dznam osobne jen jedineho cloveka ktery pouziva supersport jako daylicar

bzzz
25. ledna • 15:10

GT od Maserati nebo Porsche jako daily car treba v Praze ci Vidni nic neobvykleho. V urcite fazi/stylu zivota si tak dokazu predstavit i supersport (pekne komunikace a pocasi podminkou).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
iPace
26. ledna • 11:06

tak Cayenne, Panamera nebo Macan jsou jasne dailycar, a soucasna Maserati taky, v CR kde se vetsina tech par Maserati proda na operak by bylo i divne kdyby s tim najemci nejezdili pravidelne, maj to proste misto beznych BMW, Mercedesu nebo Audin, Masarati ted zadny supersport nema a poslednim supersportem od Masarati bych asi videl v modelu MC12, ani vyslovene sportak ted nemaj, je to takova znacka ted o nicem, nic zajimaveho co by stalo za pozornost a konkurence ma tak nejak lepsi modely

Dagmarrr
25. ledna • 13:51

co to jsou vykendovky a daylicar???

Karel.
24. ledna • 22:39

Píšeš samé kraviny, gran cabrio a gran turismo budou čisté elektromobily bez jakéhokoliv spalováku.

Dagmarrr
24. ledna • 19:26

z těhle aut nakonec budou pečená žebra pro vegetariány, škoda těch motorů...

MM
24. ledna • 18:56

Je čas udělat maserati pá pá.

stealth01
25. ledna • 8:20

Proč? Elektromobil by se nelíbil? Je to docela zábava.

Joe Doe
27. ledna • 10:44

Maserati, Lancia, Alfa... taliansky ekvivalent americkeho Buicku, Oldsmobile ci Pontiacu.Znacky v klinickeh smrti umelo drzane pri zivote. Americania sa ale nebali odpojit pristroje a poslat kedysi slavne znacky do historie, aby sme na ne mohli v dobrom spominat. Taliani by mali urobit to iste... aby sme si mohli robit prcu.

bzzz
27. ledna • 17:54

Neni to tak dlouho, co Americane pumpovali silene prachy do zbyvajicich znacek, aby jim nahodou taky neodesly do vecnych lovist ;-)

bzzz
24. ledna • 17:15

Drzim pesti. Pro mne jedno z (nej)peknejsich GT.

Doporučujeme

Články odjinud