Maserati elektrifikuje. Prvními trojzubci do zásuvky budou GranTurismo a GranCabrio

bzzz  |  24. 01. 2020 17:15

Drzim pesti. Pro mne jedno z (nej)peknejsich GT.

Odpovědět  |   | 
MM  |  24. 01. 2020 18:56

Je čas udělat maserati pá pá.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 01. 2020 08:20

Proč? Elektromobil by se nelíbil? Je to docela zábava.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  27. 01. 2020 10:44

Maserati, Lancia, Alfa... taliansky ekvivalent americkeho Buicku, Oldsmobile ci Pontiacu.

Znacky v klinickeh smrti umelo drzane pri zivote. Americania sa ale nebali odpojit pristroje a poslat kedysi slavne znacky do historie, aby sme na ne mohli v dobrom spominat. Taliani by mali urobit to iste... aby sme si mohli robit prcu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  27. 01. 2020 17:54

Neni to tak dlouho, co Americane pumpovali silene prachy do zbyvajicich znacek, aby jim nahodou taky neodesly do vecnych lovist

Odpovědět  |   | 
Dagmarrr  |  24. 01. 2020 19:26

z těhle aut nakonec budou pečená žebra pro vegetariány, škoda těch motorů...

Odpovědět  |   | 
Omasta  |  24. 01. 2020 20:30

Elektrifikuje, neznamená, že bude jezdit na elektřinu. Dál bude jezdit na benzín, protože bohatí lidé nemají zapotřebí připojovat auto na noc do zásuvky, aby ušetřili 100 Kč.
Elektrifikace znamená, že nebude převodovka. Motor pohání generátor a elektromotory mohou mít 3 krát vyšší výkon a být poháněné z vyrovnávacích baterií. Výhodou je vysoká akcelerace i na dálnici a tišší provoz. Ti, co nemají rádi smrad spáleného benzínu, si budou muset počkat, až se bude jezdit na etanol a metanol.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  24. 01. 2020 22:39

Píšeš samé kraviny, gran cabrio a gran turismo budou čisté elektromobily bez jakéhokoliv spalováku.

Odpovědět  |   | 
Pepan  |  25. 01. 2020 01:05

Už to nefetuj, jsi úplně mimo. Bohatí lidé chtějí při jízdě hlavně klid a žádné vibrace (proto si kupují Bentley atd.), nějaké připojování do zásuvky za tyto výhody je úplná legrace. Asi stejná logika, jako by jsi řekl, že bohatí nechtějí iPhone, protože Nokia 3310 jim vydrží týden a iPhone se musí nabíjet každou noc

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 01. 2020 08:21

Ovšem jak to vysvětlíme těm bohatým s GT3, Ferrari a dalšími supersporty, ze mají rádi klid?

Odpovědět  |   | 
iPace  |  25. 01. 2020 10:36

image? kdyby se Ferrari prodavalo s dieselem a bylo levnejsi nez s benzinem, ver ze si 100% najde svoje kupce z velke casti si takova auta kupujeme pro image, kdys se bavim s techniky u Porsche, tak drtiva vetsina 911 a Caymanu nikdy nejela na okruhu a jsou pouzivany jako vykendovky pro relativne klidnou jizdu, a to i modely jako GT3 a dokonce i GT2 coz je vyslovene auto pro zabavu a clovek by cekal ze si ho lidi poridej prave pro zabavu, a ono ne, bud stojej pod plachtou a maj rocni najezd sotva par desitek az set km, a nebo je ma majitel jako auto na ukazovani

i ja s 911 vesmes jezdim jen vejkendy a rocni najezd mam sotva 3 tisice km, s tim ze si proste 2x do roka zajedu do Mostu nebo Nurburgringu na okruh a tim vesmes to jezdeni konci, protoze jezdit s tim denne je nesmysl, takovej masochista fakt nejsem

znam osobne jen jedineho cloveka ktery pouziva supersport jako daylicar

Odpovědět  |   | 
Dagmarrr  |  25. 01. 2020 13:51

co to jsou vykendovky a daylicar???

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 01. 2020 15:10

GT od Maserati nebo Porsche jako daily car treba v Praze ci Vidni nic neobvykleho. V urcite fazi/stylu zivota si tak dokazu predstavit i supersport (pekne komunikace a pocasi podminkou).

Odpovědět  |   | 
iPace  |  26. 01. 2020 11:06

tak Cayenne, Panamera nebo Macan jsou jasne dailycar, a soucasna Maserati taky, v CR kde se vetsina tech par Maserati proda na operak by bylo i divne kdyby s tim najemci nejezdili pravidelne, maj to proste misto beznych BMW, Mercedesu nebo Audin, Masarati ted zadny supersport nema a poslednim supersportem od Masarati bych asi videl v modelu MC12, ani vyslovene sportak ted nemaj, je to takova znacka ted o nicem, nic zajimaveho co by stalo za pozornost a konkurence ma tak nejak lepsi modely

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  27. 01. 2020 10:48

Vacsina tych aut nikdy nevidi okruh. Maloktore sa pozrie na open road. Niektore si ludia kupuju ako investiciu a tu nechces znicit. A maloktory majitel ich zvlada. Zivot v Londyne ma naucil nebrat majitelov super/hypersportov vazne ako vodicov. A Britania, specificky Londyn, je pre tieto auta klucovy trh.

Odpovědět  |   | 
nw  |  25. 01. 2020 04:32

Motor a z něj elektromotory s 3x vyšším výkonem? Hele to zní fajn, něco jako perpetum mobile. To chci taky! Nebo radši ty drogy, co bereš.

Odpovědět  |   | 
Omasta  |  25. 01. 2020 04:47

Ty pěkný vymaštěnec, ty perpetume. Spalovací motor má malý výkon a je napojený na generátor. Elektřina z něj stačí na třetinový výkon pohonných elektromotorů. Elektromotory jsou zbytečně 3x větší a nemají dost proudu, aby jely naplno.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  25. 01. 2020 20:12

Na elektrické modely jim sere bílý tesák. Na Maserati jsou dobré dvě věci - krásný italský design a motory od Ferrari. A pokud jedno z toho nemá, je to propadák.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 01. 2020 03:42

Jediný co propadá jsou tvoje houna do hajzlu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A