Maserati Coupé a Spyder v roce 2005: lehký facelift

Není facelift jako facelift. Některé automobily se jeho působením změní k nepoznání, na jiných těžko poznáte, že nějakými změnami prošly. Maserati Spyder a Coupé se po faceliftu řadí do druhé skupiny. Vnější kabát se změnil jen nepatrně, nový je přední nárazník s agresivnější mřížkou chladiče s horizontálním žebrováním. Zadní část se pochlubí sportovnějším nárazníkem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Do seznamu vnějších změn můžeme zahrnout novou barvu "Rame Ghibli", vnitřek vozu obohatí nové barvy koženého čalounění, sedadel i výplní dveří. Přístrojová deska se zase pochlubí novou grafikou a středovou konzolu bude standardně zdobit hliník. Standardní budou i sedmipaprsková kola, patnáctipaprsková bude možné pořídit za příplatek.

 


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků