Maserati Boomerang (1971-1972): Osmiválcový klín měl šílený interiér

kuk  |  27. 11. 2017 21:10

Slušnej masakr.

Odpovědět  |   | 
JC  |  27. 11. 2017 22:37

Pěkný článek, děkuji. Snad mohlo být zmíněno, kam pan G.G. po opuštění firmy zamířil.

Odpovědět  |   | 
derfender110  |  28. 11. 2017 08:52

Paráda. Ať hledám jak chci nevidím rychloměr.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 11. 2017 08:53

GG je podepsan pod radou ikonickych vozu, takze ja pridam jeste jeden - v clanku nezmineny - za sebe: SAAB 9000

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  28. 11. 2017 12:47

No, sedemdesiate roky a vlna extrémne hranatého minimalizmu. Ale vyšlo z toho pár pekných áut, taký Lamborghini Bravo, ale aj na Lotus Esprit sa celkom dalo pozerať.
Ničmenej toto je už fakt za hranou.

Odpovědět  |   | 
audax  |  28. 11. 2017 15:49

ale aspoň to nevyzerá ako dnes,keď odstrániš emblém,z dialky nerozoznáš pomaly čo je opel,ford,škoda,audi, passat,všetko jedna plechovka ako druhá,líšiaca sa len nezretelnými zaoblenoiami alebo trošku väčšími alebo menšími svetlami,už to vyzerá ako keby existoval len jeden tvar,ktorý každý kopíruje a len jemne upraví,aby to nebo úplne to isté.........viem,všelijaké aerodynamické štúdie optimálneho tvaru,optimalizácia,šetrenie,rovnaký podvzkový model etc,ale už tie autá sú jedno ako druhé,taká bežná uniformná šeď podobná ako staršie panelákové sídliská-hranaté krabice s oknami a dverami na hromade,všetko zarovnané,nič ničím neprečnieva,nič ničím neupúta....

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  28. 11. 2017 17:40

No, medzi nami, tie hranaté šporťáky zo 70tych tiež vyzerali "akoby ich jedna mater mala".
Je to subjektívny názor, ale mne sa na dnešných autách nepáči práveže predesignovanosť. Príliš mnoho serepetičiek, všelijakých prelisov, záhybov, samurajské tvary vystupujúcich svetiel, falošné prieduchy, výfuky, darthvaderovské ksichty... Každý designér sa tak urputne snaží o nejaký originálny prvok v detailoch až z toho vychádza chaotická skrumáž ktorá úplne zastiera hlavné línie a výsledok je ten, že ti tie autá pripadajú "na jedno brdo". Menej je viac. Toto pravidlo dnešní designéri ignorujú, proste nie je "trendy". Dneska je trendy preplácaný cirkus, čokoľvek čo má čistý a triezvy design je "nuda". Možno je to tým, že na čistý design jednoducho nemajú talent, nedokážu navrhnúť jednoduché pekné auto, tak to prebíjajú "nápaditými hovadinami".
Pekná ženská najviac zvýrazní svoju krásu jednoduchým oblečením. Škaredá si na seba navešia volániky, kudrlinky a záclonky aby od svojej nepeknosti odpútala pozornosť.

Odpovědět  |   | 
vana  |  29. 11. 2017 07:18

Hezká připomínka, akorát doufám že autor článku nemyslel úplně vážně své tvrzení že motor byl vyroben kompletně z lehké slitiny

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 52 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 47 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A