Maserati Boomerang (1971-1972): Osmiválcový klín měl šílený interiér

kuk  |  27. 11. 2017 21:10

Slušnej masakr.

Odpovědět  |   | 
JC  |  27. 11. 2017 22:37

Pěkný článek, děkuji. Snad mohlo být zmíněno, kam pan G.G. po opuštění firmy zamířil.

Odpovědět  |   | 
derfender110  |  28. 11. 2017 08:52

Paráda. Ať hledám jak chci nevidím rychloměr.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 11. 2017 08:53

GG je podepsan pod radou ikonickych vozu, takze ja pridam jeste jeden - v clanku nezmineny - za sebe: SAAB 9000

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  28. 11. 2017 12:47

No, sedemdesiate roky a vlna extrémne hranatého minimalizmu. Ale vyšlo z toho pár pekných áut, taký Lamborghini Bravo, ale aj na Lotus Esprit sa celkom dalo pozerať.
Ničmenej toto je už fakt za hranou.

Odpovědět  |   | 
audax  |  28. 11. 2017 15:49

ale aspoň to nevyzerá ako dnes,keď odstrániš emblém,z dialky nerozoznáš pomaly čo je opel,ford,škoda,audi, passat,všetko jedna plechovka ako druhá,líšiaca sa len nezretelnými zaoblenoiami alebo trošku väčšími alebo menšími svetlami,už to vyzerá ako keby existoval len jeden tvar,ktorý každý kopíruje a len jemne upraví,aby to nebo úplne to isté.........viem,všelijaké aerodynamické štúdie optimálneho tvaru,optimalizácia,šetrenie,rovnaký podvzkový model etc,ale už tie autá sú jedno ako druhé,taká bežná uniformná šeď podobná ako staršie panelákové sídliská-hranaté krabice s oknami a dverami na hromade,všetko zarovnané,nič ničím neprečnieva,nič ničím neupúta....

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  28. 11. 2017 17:40

No, medzi nami, tie hranaté šporťáky zo 70tych tiež vyzerali "akoby ich jedna mater mala".
Je to subjektívny názor, ale mne sa na dnešných autách nepáči práveže predesignovanosť. Príliš mnoho serepetičiek, všelijakých prelisov, záhybov, samurajské tvary vystupujúcich svetiel, falošné prieduchy, výfuky, darthvaderovské ksichty... Každý designér sa tak urputne snaží o nejaký originálny prvok v detailoch až z toho vychádza chaotická skrumáž ktorá úplne zastiera hlavné línie a výsledok je ten, že ti tie autá pripadajú "na jedno brdo". Menej je viac. Toto pravidlo dnešní designéri ignorujú, proste nie je "trendy". Dneska je trendy preplácaný cirkus, čokoľvek čo má čistý a triezvy design je "nuda". Možno je to tým, že na čistý design jednoducho nemajú talent, nedokážu navrhnúť jednoduché pekné auto, tak to prebíjajú "nápaditými hovadinami".
Pekná ženská najviac zvýrazní svoju krásu jednoduchým oblečením. Škaredá si na seba navešia volániky, kudrlinky a záclonky aby od svojej nepeknosti odpútala pozornosť.

Odpovědět  |   | 
vana  |  29. 11. 2017 07:18

Hezká připomínka, akorát doufám že autor článku nemyslel úplně vážně své tvrzení že motor byl vyroben kompletně z lehké slitiny

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

včera | Jiří Baborský | 8 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 31 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A