Maserati Boomerang (1971-1972): Osmiválcový klín měl šílený interiér

kuk  |  27. 11. 2017 21:10

Slušnej masakr.

Odpovědět  |   | 
JC  |  27. 11. 2017 22:37

Pěkný článek, děkuji. Snad mohlo být zmíněno, kam pan G.G. po opuštění firmy zamířil.

Odpovědět  |   | 
derfender110  |  28. 11. 2017 08:52

Paráda. Ať hledám jak chci nevidím rychloměr.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 11. 2017 08:53

GG je podepsan pod radou ikonickych vozu, takze ja pridam jeste jeden - v clanku nezmineny - za sebe: SAAB 9000

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  28. 11. 2017 12:47

No, sedemdesiate roky a vlna extrémne hranatého minimalizmu. Ale vyšlo z toho pár pekných áut, taký Lamborghini Bravo, ale aj na Lotus Esprit sa celkom dalo pozerať.
Ničmenej toto je už fakt za hranou.

Odpovědět  |   | 
audax  |  28. 11. 2017 15:49

ale aspoň to nevyzerá ako dnes,keď odstrániš emblém,z dialky nerozoznáš pomaly čo je opel,ford,škoda,audi, passat,všetko jedna plechovka ako druhá,líšiaca sa len nezretelnými zaoblenoiami alebo trošku väčšími alebo menšími svetlami,už to vyzerá ako keby existoval len jeden tvar,ktorý každý kopíruje a len jemne upraví,aby to nebo úplne to isté.........viem,všelijaké aerodynamické štúdie optimálneho tvaru,optimalizácia,šetrenie,rovnaký podvzkový model etc,ale už tie autá sú jedno ako druhé,taká bežná uniformná šeď podobná ako staršie panelákové sídliská-hranaté krabice s oknami a dverami na hromade,všetko zarovnané,nič ničím neprečnieva,nič ničím neupúta....

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  28. 11. 2017 17:40

No, medzi nami, tie hranaté šporťáky zo 70tych tiež vyzerali "akoby ich jedna mater mala".
Je to subjektívny názor, ale mne sa na dnešných autách nepáči práveže predesignovanosť. Príliš mnoho serepetičiek, všelijakých prelisov, záhybov, samurajské tvary vystupujúcich svetiel, falošné prieduchy, výfuky, darthvaderovské ksichty... Každý designér sa tak urputne snaží o nejaký originálny prvok v detailoch až z toho vychádza chaotická skrumáž ktorá úplne zastiera hlavné línie a výsledok je ten, že ti tie autá pripadajú "na jedno brdo". Menej je viac. Toto pravidlo dnešní designéri ignorujú, proste nie je "trendy". Dneska je trendy preplácaný cirkus, čokoľvek čo má čistý a triezvy design je "nuda". Možno je to tým, že na čistý design jednoducho nemajú talent, nedokážu navrhnúť jednoduché pekné auto, tak to prebíjajú "nápaditými hovadinami".
Pekná ženská najviac zvýrazní svoju krásu jednoduchým oblečením. Škaredá si na seba navešia volániky, kudrlinky a záclonky aby od svojej nepeknosti odpútala pozornosť.

Odpovědět  |   | 
vana  |  29. 11. 2017 07:18

Hezká připomínka, akorát doufám že autor článku nemyslel úplně vážně své tvrzení že motor byl vyroben kompletně z lehké slitiny

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

dnes | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 58 N/A
První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes má 20 let a zvolna se stává klasikou

První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes…

Za první generací Fabie se dnes na ulici jen stěží někdo otočí, tedy pokud se náhodou nejedná o výjimečně zachovalý kousek s přídomkem RS. Přesto si tohle auto zaslouží mnohem více pozornosti, než by se po dvou dekádách od jeho představení mohlo zdát.

14.  9.  2019 | | 67 N/A