Maserati Alfieri se opět odkládá. Dočkáme se ho vůbec někdy?

Sériové Maserati Alfieri se mělo představit už letos, nakonec to ale bude trochu jinak. Vůz dorazí nejdříve v roce 2020, protože musí uvolnit místo starším sourozencům.

Koncept Maserati Alfieri se představil už v březnu roku 2014 v Ženevě, přičemž šlo o plně pojízdný exemplář se základem v modelu GranTurismo MC Stradale. Kdekdo by řekl, že autu do sériové podoby mnoho nechybí, a dokonce i samotná automobilka přiznala, že se jeho design v podstatě nebude měnit. Přesto ale mělo být sériové provedení uvedeno až letos.

Sériové Maserati Alfieri se nebude lišit od konceptu

Sériové Maserati Alfieri se nebude lišit od konceptu

No jo, jenže letošní rok se už pomalu chýlí ke konci a Alfieri pořád nikde. A ještě hned tak nepřijde. Podle informací britského Autocaru se s ním nadále počítá, avšak až zhruba za čtyři roky. Výrazných změn dozná interiér, který byl u konceptu minimalistický a z praktického hlediska vlastně nepoužitelný. Důvody odložení modelu nejdříve na tok 2020 ale hledejme někde jinde.

Maserati Alfieri vzdává hold zakladateli značky a je plně funkční

Maserati Alfieri vzdává hold zakladateli značky a je plně funkční

Italské značce už totiž pomalu ale jistě stárnou modely GranTurismo a GranCabrio, a ty dostaly před Alfieri přednost. Právě ony v současné době udržují tradici Maserati ve výrobě GT vozů s uspořádáním interiéru 2+2, a v nové generaci se ukážou už v roce 2018. Tohle nám jako důvod, proč dostala „klasika“ přednost před nováčkem, musí stačit, navíc kompletní schválení modelu Alfieri bude stejně ještě nějakou dobu trvat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků