Maserati Alfieri se opět odkládá. Dočkáme se ho vůbec někdy?

Sériové Maserati Alfieri se mělo představit už letos, nakonec to ale bude trochu jinak. Vůz dorazí nejdříve v roce 2020, protože musí uvolnit místo starším sourozencům.

Koncept Maserati Alfieri se představil už v březnu roku 2014 v Ženevě, přičemž šlo o plně pojízdný exemplář se základem v modelu GranTurismo MC Stradale. Kdekdo by řekl, že autu do sériové podoby mnoho nechybí, a dokonce i samotná automobilka přiznala, že se jeho design v podstatě nebude měnit. Přesto ale mělo být sériové provedení uvedeno až letos.

Sériové Maserati Alfieri se nebude lišit od konceptu

Sériové Maserati Alfieri se nebude lišit od konceptu

No jo, jenže letošní rok se už pomalu chýlí ke konci a Alfieri pořád nikde. A ještě hned tak nepřijde. Podle informací britského Autocaru se s ním nadále počítá, avšak až zhruba za čtyři roky. Výrazných změn dozná interiér, který byl u konceptu minimalistický a z praktického hlediska vlastně nepoužitelný. Důvody odložení modelu nejdříve na tok 2020 ale hledejme někde jinde.

Maserati Alfieri vzdává hold zakladateli značky a je plně funkční

Maserati Alfieri vzdává hold zakladateli značky a je plně funkční

Italské značce už totiž pomalu ale jistě stárnou modely GranTurismo a GranCabrio, a ty dostaly před Alfieri přednost. Právě ony v současné době udržují tradici Maserati ve výrobě GT vozů s uspořádáním interiéru 2+2, a v nové generaci se ukážou už v roce 2018. Tohle nám jako důvod, proč dostala „klasika“ přednost před nováčkem, musí stačit, navíc kompletní schválení modelu Alfieri bude stejně ještě nějakou dobu trvat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 181 361 km
Cena: 150 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 97 288 km
Cena: 230 000 Kč
MINI Countryman 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 48 069 km
Cena: 360 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 83 878 km
Cena: 300 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 6 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků