Maserati Alfieri se opět odkládá. Dočkáme se ho vůbec někdy?

Sériové Maserati Alfieri se mělo představit už letos, nakonec to ale bude trochu jinak. Vůz dorazí nejdříve v roce 2020, protože musí uvolnit místo starším sourozencům.

Koncept Maserati Alfieri se představil už v březnu roku 2014 v Ženevě, přičemž šlo o plně pojízdný exemplář se základem v modelu GranTurismo MC Stradale. Kdekdo by řekl, že autu do sériové podoby mnoho nechybí, a dokonce i samotná automobilka přiznala, že se jeho design v podstatě nebude měnit. Přesto ale mělo být sériové provedení uvedeno až letos.

Sériové Maserati Alfieri se nebude lišit od konceptu

Sériové Maserati Alfieri se nebude lišit od konceptu

No jo, jenže letošní rok se už pomalu chýlí ke konci a Alfieri pořád nikde. A ještě hned tak nepřijde. Podle informací britského Autocaru se s ním nadále počítá, avšak až zhruba za čtyři roky. Výrazných změn dozná interiér, který byl u konceptu minimalistický a z praktického hlediska vlastně nepoužitelný. Důvody odložení modelu nejdříve na tok 2020 ale hledejme někde jinde.

Maserati Alfieri vzdává hold zakladateli značky a je plně funkční

Maserati Alfieri vzdává hold zakladateli značky a je plně funkční

Italské značce už totiž pomalu ale jistě stárnou modely GranTurismo a GranCabrio, a ty dostaly před Alfieri přednost. Právě ony v současné době udržují tradici Maserati ve výrobě GT vozů s uspořádáním interiéru 2+2, a v nové generaci se ukážou už v roce 2018. Tohle nám jako důvod, proč dostala „klasika“ přednost před nováčkem, musí stačit, navíc kompletní schválení modelu Alfieri bude stejně ještě nějakou dobu trvat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků