Maserati a Alfa Romeo musí do servisu. Problémy dělá koroze

Maserati a Alfa Romeo musí do servisu. Problémy dělá koroze

Žádná svolávací akce není příjemná, ale občas se takové věci prostě z různých důvodů stanou. Co byste ale asi u moderních automobilů nečekali, to je zpráva, že musíte zajet do servisu kvůli korozi. A zřejmě už vůbec byste to nečekali u tak drahých aut, jakými jsou Maserati Granturismo, Quattroporte nebo Alfa Romeo 8C.

Alfa Romeo 8C Competizione Spider poprvé na silnici (video)

Alfa Romeo 8C Competizione Spider poprvé na silnici (video)

Maserati North America svolává do servisů Quattroporte postavená v roce 2005-2008, Granturisma z roku 2008 a Alfy Romeo 8C taktéž z roku 2008. Dotčené exempláře mohou mít nedostatečnou antikorozní ochranu uchycení některých prvků na zadní nápravě, což může způsobit potíže s řízením, respektive podle NHTSA ztrátu kontroly nad vozidlem a vyšší riziko nehody.

Podle Maserati se problém týká celkově 7438 automobilů, přičemž automobilka chce vše vyřešit nejpozději do konce června. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Zdroj: Autoevolution

bazar

Alfa Romeo 156 1,9
Rok výroby: 2002
Stav: 210 480 km
Cena: 41 000 Kč
Alfa Romeo 147 1,9
Rok výroby: 2004
Stav: 228 317 km
Cena: 51 000 Kč
Alfa Romeo 159 2,4
Rok výroby: 2006
Stav: 172 200 km
Cena: 90 000 Kč
Maserati Quattroporte 4,2
Rok výroby: 2006
Stav: 164 786 km
Cena: 420 000 Kč
Alfa Romeo 166 2,4
Rok výroby: 2002
Stav: 182 530 km
Cena: 46 000 Kč
Alfa Romeo 159 2,4
Rok výroby: 2008
Stav: 201 426 km
Cena: 118 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků