Maserati a Alfa Romeo musí do servisu. Problémy dělá koroze

Maserati a Alfa Romeo musí do servisu. Problémy dělá koroze

Žádná svolávací akce není příjemná, ale občas se takové věci prostě z různých důvodů stanou. Co byste ale asi u moderních automobilů nečekali, to je zpráva, že musíte zajet do servisu kvůli korozi. A zřejmě už vůbec byste to nečekali u tak drahých aut, jakými jsou Maserati Granturismo, Quattroporte nebo Alfa Romeo 8C.

Alfa Romeo 8C Competizione Spider poprvé na silnici (video)

Alfa Romeo 8C Competizione Spider poprvé na silnici (video)

Maserati North America svolává do servisů Quattroporte postavená v roce 2005-2008, Granturisma z roku 2008 a Alfy Romeo 8C taktéž z roku 2008. Dotčené exempláře mohou mít nedostatečnou antikorozní ochranu uchycení některých prvků na zadní nápravě, což může způsobit potíže s řízením, respektive podle NHTSA ztrátu kontroly nad vozidlem a vyšší riziko nehody.

Podle Maserati se problém týká celkově 7438 automobilů, přičemž automobilka chce vše vyřešit nejpozději do konce června. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Zdroj: Autoevolution

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků