Za necelé dva týdny vstupuje do kin nový Ant-Man The Wasp: Quantumania. Souběžně s premiérou rozjíždí Volkswagen globální kampaň na oblíbený elektromobil.
Už 16. února vstoupí do kin třetí pokračování série Ant-Man, tentokrát s titulem The Wasp: Quantumania. Tradičně se očekává velká návštěvnost umocněná faktem, že Ant-Man je jednou z nejoblíbenějších postav Marvel Studios. Publikum si získal osobitým humorem a nekonvenčním řešením zapeklitých situací.
Jestli pamatujete, ve druhém díle Ant-Man and the Wasp si hlavní hrdina vybral ze své kolekce Hyundai Veloster v divokém Hot Wheels růžovém designu s plameny. Letos má studio dohodu s Volkswagenem, který souběžně s premiérou spouští globální kampaň na elektromobil ID.4. V oficiálním traileru se sice neukázal, ale automobilka bude na sociálních sítích a dalších médiích pouštět vlastní ukázku, kterou pro ni vytvořil dvorní režisér Anthony Leonardi III.
Volkswagen ID.4 v ní figuruje jako rodinné auto Ant-Mana. Právě to si chce půjčit jeho dcera Cassie Lang, když se v superhrdinském obleku snaží uniknout před svým otcem. Ani zde nechybí záběr na zmenšenou ID.4, ale hlavní zápletku neprozradíme.
Německá automobilka tím chce ukázat vhodnost tohoto elektromobilu pro mladé rodiny a podpořit je v nákupu. Prý bude dostupný i film ze zákulisí, kde se objeví záběry z natáčení reklamy.