Maruti Suzuki Ciaz jde proti Škodě Rapid. V Indii

Indické Maruti Suzuki Ciaz je další levný aerodynamický krasavec, který se na náš trh nepodívá. Škoda, nabídka v segmentu těch nejlevnějších prostředků individuální automobilové dopravy tak bude zase o něco chudší a Dacia Logan zůstane na pozici toho nejlevnějšího, co se dá za peníze koupit, osamocena.

Suzuki Authentics na prvních obrázcích, nástupce Kizashi to nebude

Suzuki Authentics na prvních obrázcích, nástupce Kizashi to nebude

Suzuki tento vůz vyvinulo pro indickou automobilku Maruti, ve které je zainteresováno také finančně. Pod kapotou tohoto klasického malého sedanu s kufrem o objemu 510 litrů je buď benzínová čtrnáctistovka (92 koní, 130 Nm) nebo turbodiesel 1,3 l původem u Fiatu (90 koní, 200 Nm).

Jelikož nový sedan Maruti Suzuki Ciaz s rozvorem o délce 2650 mm váží jen něco málo přes tunu, dá se očekávat slušná dynamika, ale také poměrně nízký jízdní komfort a akustická izolace. Jenže o to na rozvojovém indickém trhu určitě nepůjde v první řadě.

Škoda v Indii odstartovala výrobu nové Octavie  

Škoda v Indii odstartovala výrobu nové Octavie  

I když to z evropského pohledu vypadá, že se tento sedan snaží cílit hlavně na šetřivé zákazníky, ve skutečnosti bude v Indii zastávat post poměrně luxusního vozu, byť cenově přijatelnějšího. V nabídce má být i třeba bezklíčové odemykání, audio systém, dotyková navigace, dvouzónová automatická klimatizace s výdechy pro zadní sedadla, kožené čalounění sedaček, parkovací senzory, couvací kamera a další rozmazlující maličkosti. Jedním z úhlavních nepřátel tohoto Suzuki na indickém trhu bude i zde montovaná Škoda Rapid.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků