Marussia F2: další zrůdnost z Ruska

Po pancéřovaném „ruském Lamborghini“ Prombron k nám sibiřský vítr zavál nový produkt společnosti Marussia Motors. Jedná se o velké SUV, jímž firma tento týden šokovala delegáty tiskové konference CSTB v Moskvě (ta skončila teprve včera). Již dříve byly představeny supersportovní „Marfuše“ B1 a B2, ale nyní zde hodlají vytvořit „třídu ruských SUV“. Model F2 však prý na rozdíl třeba od Prombronu (psali jsme o něm na tomto místě) nemá zůstat hračkou pro oligarchy, ale měl by se uplatnit ve firemních flotilách či ve službách bezpečnostních nebo armádních složek.

Interiér prezentovaného prototypu však přesto působí poněkud futuristicky a najdeme zde i bezpečnostní, pákové přepínače, výdechy ventilace ve stylu turbíny nebo ploché monitory. S respektem k názoru každého pozorovatele se neubráníme tomu, abychom neoznačili celkový vzhled modelu F2 za ošklivý a neharmonizující. Hlavním důvdem, proč společnost Marussia Motors tento prazvláštní stroj na konferenci CSTB představila, byla tématická instalace multimediálního palubního systému, jenž by se měl stát standardním vybavením všech vozů tohoto typu. Obsahuje kromě jiného navigaci GPS, digitální televizní tuner, konektivitu Bluetooth nebo přístup na internet.    

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Marussia F2: Design z ruské školy aneb Made by vodka
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 71 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků