Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

17 komentářů

JP77
13. června • 19:01

Kolik to má kW?

H.
15. května • 17:07

Škoda LIAZky, už jen z té nostalgie. Bylo příjemné ji stále vídat na Dakaru a vedli si s ní, řekl bych, nadprůměrně spolehlivě, narozdíl od některých dalších týmů. A k tomu dokázala držet krok s Kamazy a někdy je i porazit!

Venda81
15. května • 10:16

No ono Iveco je taková italská Liazka a v dnešní době je vše jen o penězích co si budem nalhávat. Ale tuhle Ivetu bude řídit Čech takže palec nahoru a hurá na bednu.

bzzz
15. května • 17:37

Liazka uspesne vyrabejici mj. hasicske a vojenske specialy ;-)

Marty
15. května • 11:50

Novodobá Lizka s čumákem, jasně...
To spíš novodobá lizka je běloruský MAZ :)

Franta
15. května • 7:56

Držím palce.
Super kára. Nesouhlasím s tím, že se měl Macík držet Liazu a že Iveco je krám.
Je to soutěžák, který je z velké části vlastní vývoj. Takže bych řekl, že je to spíš Macík c nápisek Iveco. :-)
A pokud mu iveco přispěje tak jen dobře. Konkurovat továrním týmům není vůbec snadné a každá koruna se počítá.Nikdo z nás nerozumíme, co všechno vývoj speciálu obnáší a tak nám nepřísluší soudit.
Já Macíkovi fandím a těším se na příští dakar. Ať vám to jede hoši!!!!

Luděk
14. května • 23:38

Nezapáchá to malinko řepkou? Nebo spíše dost!!

...
15. května • 6:32

Pokud to smrdí řepkou, nebo ne... buďme rádi že Kaja má s čím jezdit a že někdo z ty řepky někdo něco má, mimo toho čobola

ondřej
14. května • 21:49

Proč iveko je to... já vím že liaz už není ale kurva iveco? ti dělají auta od kdy

honcka
1. července • 9:08

Iveco vlastní Magirus a ten vyráběl nákladní auta a autobusy ještě před 1. světovou válkou

Lukas-e30
14. května • 22:01

Společnost byla založena v roce 1975 sloučením pěti evropských společností: Fiat Veicoli Industriali (Itálie), OM (Itálie), Lancia Veicoli Speciali (Itálie), Unic (Francie) a Magirus (Německo).

Petr
14. května • 21:00

Drž se liazu nebuď jako Loprais Iveco je šmejd.....

Petr Vaněk
15. května • 0:17

Loprajzovi nevadili ani komunisti :-D To já zase myslím, že Iveco může být ok. Akorát snad kromě Gotta, každého Karla co jsem znal, tak to byl slusně řečeno docela blbec. Takže autu bych dal nějaké jiné jméno. Možná i dívčí

E15
14. května • 22:30

Ta auta budou podle mě technicky velice podobná (jejich "Liaz" měl s Liazu tak akorát název a siluetu kabiny). Nevidím důvod, aby bylo toto auto horší. Jako bonus má lépší rozložení hmotnosti, resp. lepší pozici řidiče (za přední nápravou).

E15
14. května • 22:31

z

Zelí
14. května • 21:08

Iveco je možná šmejd, ale liaz nic nezaplatí, protože je už po smrti, ale iveco asi už nasypalo a bude dále sypat. Nebude to sice asi žádný závratný balík, ale šance pro germány, že jim někdo za pár šupů vyhraje dakar a nic neriskují, protože neúspěch padá na hlavu joudů z provincie, tady je. Čím víc aut jedné značky v soutěži, tím je větší šance uspět.

king014
14. května • 15:30

Tak hlavně aby se Karel dobře naučil korán, být bezvěrcem v Saudské Arábii je zločin za který hrozí trest smrti

Doporučujeme

Články odjinud