Kolik to má kW?
Škoda LIAZky, už jen z té nostalgie. Bylo příjemné ji stále vídat na Dakaru a vedli si s ní, řekl bych, nadprůměrně spolehlivě, narozdíl od některých dalších týmů. A k tomu dokázala držet krok s Kamazy a někdy je i porazit!
No ono Iveco je taková italská Liazka a v dnešní době je vše jen o penězích co si budem nalhávat. Ale tuhle Ivetu bude řídit Čech takže palec nahoru a hurá na bednu.
Liazka uspesne vyrabejici mj. hasicske a vojenske specialy ;-)
Novodobá Lizka s čumákem, jasně...To spíš novodobá lizka je běloruský MAZ :)
Držím palce.Super kára. Nesouhlasím s tím, že se měl Macík držet Liazu a že Iveco je krám.Je to soutěžák, který je z velké části vlastní vývoj. Takže bych řekl, že je to spíš Macík c nápisek Iveco. :-)A pokud mu iveco přispěje tak jen dobře. Konkurovat továrním týmům není vůbec snadné a každá koruna se počítá.Nikdo z nás nerozumíme, co všechno vývoj speciálu obnáší a tak nám nepřísluší soudit.Já Macíkovi fandím a těším se na příští dakar. Ať vám to jede hoši!!!!
Nezapáchá to malinko řepkou? Nebo spíše dost!!
Pokud to smrdí řepkou, nebo ne... buďme rádi že Kaja má s čím jezdit a že někdo z ty řepky někdo něco má, mimo toho čobola
Proč iveko je to... já vím že liaz už není ale kurva iveco? ti dělají auta od kdy
Iveco vlastní Magirus a ten vyráběl nákladní auta a autobusy ještě před 1. světovou válkou
Společnost byla založena v roce 1975 sloučením pěti evropských společností: Fiat Veicoli Industriali (Itálie), OM (Itálie), Lancia Veicoli Speciali (Itálie), Unic (Francie) a Magirus (Německo).
Drž se liazu nebuď jako Loprais Iveco je šmejd.....
Loprajzovi nevadili ani komunisti :-D To já zase myslím, že Iveco může být ok. Akorát snad kromě Gotta, každého Karla co jsem znal, tak to byl slusně řečeno docela blbec. Takže autu bych dal nějaké jiné jméno. Možná i dívčí
Ta auta budou podle mě technicky velice podobná (jejich "Liaz" měl s Liazu tak akorát název a siluetu kabiny). Nevidím důvod, aby bylo toto auto horší. Jako bonus má lépší rozložení hmotnosti, resp. lepší pozici řidiče (za přední nápravou).
z
Iveco je možná šmejd, ale liaz nic nezaplatí, protože je už po smrti, ale iveco asi už nasypalo a bude dále sypat. Nebude to sice asi žádný závratný balík, ale šance pro germány, že jim někdo za pár šupů vyhraje dakar a nic neriskují, protože neúspěch padá na hlavu joudů z provincie, tady je. Čím víc aut jedné značky v soutěži, tím je větší šance uspět.
Tak hlavně aby se Karel dobře naučil korán, být bezvěrcem v Saudské Arábii je zločin za který hrozí trest smrti
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.