Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

king014  |  14. 05. 2019 15:30

Tak hlavně aby se Karel dobře naučil korán, být bezvěrcem v Saudské Arábii je zločin za který hrozí trest smrti

Odpovědět  |   | 
Petr  |  14. 05. 2019 21:00

Drž se liazu nebuď jako Loprais Iveco je šmejd.....

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  14. 05. 2019 21:08

Iveco je možná šmejd, ale liaz nic nezaplatí, protože je už po smrti, ale iveco asi už nasypalo a bude dále sypat. Nebude to sice asi žádný závratný balík, ale šance pro germány, že jim někdo za pár šupů vyhraje dakar a nic neriskují, protože neúspěch padá na hlavu joudů z provincie, tady je. Čím víc aut jedné značky v soutěži, tím je větší šance uspět.

Odpovědět  |   | 
E15  |  14. 05. 2019 22:30

Ta auta budou podle mě technicky velice podobná (jejich "Liaz" měl s Liazu tak akorát název a siluetu kabiny). Nevidím důvod, aby bylo toto auto horší. Jako bonus má lépší rozložení hmotnosti, resp. lepší pozici řidiče (za přední nápravou).

Odpovědět  |   | 
E15  |  14. 05. 2019 22:31

z

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  15. 05. 2019 00:17

Loprajzovi nevadili ani komunisti To já zase myslím, že Iveco může být ok. Akorát snad kromě Gotta, každého Karla co jsem znal, tak to byl slusně řečeno docela blbec. Takže autu bych dal nějaké jiné jméno. Možná i dívčí

Odpovědět  |   | 
ondřej  |  14. 05. 2019 21:49

Proč iveko je to... já vím že liaz už není ale kurva iveco? ti dělají auta od kdy

Odpovědět  |   | 
Lukas-e30  |  14. 05. 2019 22:01

Společnost byla založena v roce 1975 sloučením pěti evropských společností: Fiat Veicoli Industriali (Itálie), OM (Itálie), Lancia Veicoli Speciali (Itálie), Unic (Francie) a Magirus (Německo).

Odpovědět  |   | 
honcka  |  01. 07. 2019 09:08

Iveco vlastní Magirus a ten vyráběl nákladní auta a autobusy ještě před 1. světovou válkou

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  14. 05. 2019 23:38

Nezapáchá to malinko řepkou? Nebo spíše dost!!

Odpovědět  |   | 
...  |  15. 05. 2019 06:32

Pokud to smrdí řepkou, nebo ne... buďme rádi že Kaja má s čím jezdit a že někdo z ty řepky někdo něco má, mimo toho čobola

Odpovědět  |   | 
Franta  |  15. 05. 2019 07:56

Držím palce.
Super kára. Nesouhlasím s tím, že se měl Macík držet Liazu a že Iveco je krám.
Je to soutěžák, který je z velké části vlastní vývoj. Takže bych řekl, že je to spíš Macík c nápisek Iveco.
A pokud mu iveco přispěje tak jen dobře. Konkurovat továrním týmům není vůbec snadné a každá koruna se počítá.

Nikdo z nás nerozumíme, co všechno vývoj speciálu obnáší a tak nám nepřísluší soudit.
Já Macíkovi fandím a těším se na příští dakar. Ať vám to jede hoši!!!!

Odpovědět  |   | 
Venda81  |  15. 05. 2019 10:16

No ono Iveco je taková italská Liazka a v dnešní době je vše jen o penězích co si budem nalhávat. Ale tuhle Ivetu bude řídit Čech takže palec nahoru a hurá na bednu.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  15. 05. 2019 11:50

Novodobá Lizka s čumákem, jasně...
To spíš novodobá lizka je běloruský MAZ :)

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 05. 2019 17:37

Liazka uspesne vyrabejici mj. hasicske a vojenske specialy

Odpovědět  |   | 
H.  |  15. 05. 2019 17:07

Škoda LIAZky, už jen z té nostalgie. Bylo příjemné ji stále vídat na Dakaru a vedli si s ní, řekl bych, nadprůměrně spolehlivě, narozdíl od některých dalších týmů. A k tomu dokázala držet krok s Kamazy a někdy je i porazit!

Odpovědět  |   | 
JP77  |  13. 06. 2019 19:01

Kolik to má kW?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu: