Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

king014  |  14. 05. 2019 15:30

Tak hlavně aby se Karel dobře naučil korán, být bezvěrcem v Saudské Arábii je zločin za který hrozí trest smrti

Odpovědět  |   | 
Petr  |  14. 05. 2019 21:00

Drž se liazu nebuď jako Loprais Iveco je šmejd.....

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  14. 05. 2019 21:08

Iveco je možná šmejd, ale liaz nic nezaplatí, protože je už po smrti, ale iveco asi už nasypalo a bude dále sypat. Nebude to sice asi žádný závratný balík, ale šance pro germány, že jim někdo za pár šupů vyhraje dakar a nic neriskují, protože neúspěch padá na hlavu joudů z provincie, tady je. Čím víc aut jedné značky v soutěži, tím je větší šance uspět.

Odpovědět  |   | 
E15  |  14. 05. 2019 22:30

Ta auta budou podle mě technicky velice podobná (jejich "Liaz" měl s Liazu tak akorát název a siluetu kabiny). Nevidím důvod, aby bylo toto auto horší. Jako bonus má lépší rozložení hmotnosti, resp. lepší pozici řidiče (za přední nápravou).

Odpovědět  |   | 
E15  |  14. 05. 2019 22:31

z

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  15. 05. 2019 00:17

Loprajzovi nevadili ani komunisti To já zase myslím, že Iveco může být ok. Akorát snad kromě Gotta, každého Karla co jsem znal, tak to byl slusně řečeno docela blbec. Takže autu bych dal nějaké jiné jméno. Možná i dívčí

Odpovědět  |   | 
ondřej  |  14. 05. 2019 21:49

Proč iveko je to... já vím že liaz už není ale kurva iveco? ti dělají auta od kdy

Odpovědět  |   | 
Lukas-e30  |  14. 05. 2019 22:01

Společnost byla založena v roce 1975 sloučením pěti evropských společností: Fiat Veicoli Industriali (Itálie), OM (Itálie), Lancia Veicoli Speciali (Itálie), Unic (Francie) a Magirus (Německo).

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  14. 05. 2019 23:38

Nezapáchá to malinko řepkou? Nebo spíše dost!!

Odpovědět  |   | 
...  |  15. 05. 2019 06:32

Pokud to smrdí řepkou, nebo ne... buďme rádi že Kaja má s čím jezdit a že někdo z ty řepky někdo něco má, mimo toho čobola

Odpovědět  |   | 
Franta  |  15. 05. 2019 07:56

Držím palce.
Super kára. Nesouhlasím s tím, že se měl Macík držet Liazu a že Iveco je krám.
Je to soutěžák, který je z velké části vlastní vývoj. Takže bych řekl, že je to spíš Macík c nápisek Iveco.
A pokud mu iveco přispěje tak jen dobře. Konkurovat továrním týmům není vůbec snadné a každá koruna se počítá.

Nikdo z nás nerozumíme, co všechno vývoj speciálu obnáší a tak nám nepřísluší soudit.
Já Macíkovi fandím a těším se na příští dakar. Ať vám to jede hoši!!!!

Odpovědět  |   | 
Venda81  |  15. 05. 2019 10:16

No ono Iveco je taková italská Liazka a v dnešní době je vše jen o penězích co si budem nalhávat. Ale tuhle Ivetu bude řídit Čech takže palec nahoru a hurá na bednu.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  15. 05. 2019 11:50

Novodobá Lizka s čumákem, jasně...
To spíš novodobá lizka je běloruský MAZ :)

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 05. 2019 17:37

Liazka uspesne vyrabejici mj. hasicske a vojenske specialy

Odpovědět  |   | 
H.  |  15. 05. 2019 17:07

Škoda LIAZky, už jen z té nostalgie. Bylo příjemné ji stále vídat na Dakaru a vedli si s ní, řekl bych, nadprůměrně spolehlivě, narozdíl od některých dalších týmů. A k tomu dokázala držet krok s Kamazy a někdy je i porazit!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

včera | AutoRevue.cz | 44 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A