Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

king014  |  14. 05. 2019 15:30

Tak hlavně aby se Karel dobře naučil korán, být bezvěrcem v Saudské Arábii je zločin za který hrozí trest smrti

Odpovědět  |   | 
Petr  |  14. 05. 2019 21:00

Drž se liazu nebuď jako Loprais Iveco je šmejd.....

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  14. 05. 2019 21:08

Iveco je možná šmejd, ale liaz nic nezaplatí, protože je už po smrti, ale iveco asi už nasypalo a bude dále sypat. Nebude to sice asi žádný závratný balík, ale šance pro germány, že jim někdo za pár šupů vyhraje dakar a nic neriskují, protože neúspěch padá na hlavu joudů z provincie, tady je. Čím víc aut jedné značky v soutěži, tím je větší šance uspět.

Odpovědět  |   | 
E15  |  14. 05. 2019 22:30

Ta auta budou podle mě technicky velice podobná (jejich "Liaz" měl s Liazu tak akorát název a siluetu kabiny). Nevidím důvod, aby bylo toto auto horší. Jako bonus má lépší rozložení hmotnosti, resp. lepší pozici řidiče (za přední nápravou).

Odpovědět  |   | 
E15  |  14. 05. 2019 22:31

z

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  15. 05. 2019 00:17

Loprajzovi nevadili ani komunisti To já zase myslím, že Iveco může být ok. Akorát snad kromě Gotta, každého Karla co jsem znal, tak to byl slusně řečeno docela blbec. Takže autu bych dal nějaké jiné jméno. Možná i dívčí

Odpovědět  |   | 
ondřej  |  14. 05. 2019 21:49

Proč iveko je to... já vím že liaz už není ale kurva iveco? ti dělají auta od kdy

Odpovědět  |   | 
Lukas-e30  |  14. 05. 2019 22:01

Společnost byla založena v roce 1975 sloučením pěti evropských společností: Fiat Veicoli Industriali (Itálie), OM (Itálie), Lancia Veicoli Speciali (Itálie), Unic (Francie) a Magirus (Německo).

Odpovědět  |   | 
honcka  |  01. 07. 2019 09:08

Iveco vlastní Magirus a ten vyráběl nákladní auta a autobusy ještě před 1. světovou válkou

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  14. 05. 2019 23:38

Nezapáchá to malinko řepkou? Nebo spíše dost!!

Odpovědět  |   | 
...  |  15. 05. 2019 06:32

Pokud to smrdí řepkou, nebo ne... buďme rádi že Kaja má s čím jezdit a že někdo z ty řepky někdo něco má, mimo toho čobola

Odpovědět  |   | 
Franta  |  15. 05. 2019 07:56

Držím palce.
Super kára. Nesouhlasím s tím, že se měl Macík držet Liazu a že Iveco je krám.
Je to soutěžák, který je z velké části vlastní vývoj. Takže bych řekl, že je to spíš Macík c nápisek Iveco.
A pokud mu iveco přispěje tak jen dobře. Konkurovat továrním týmům není vůbec snadné a každá koruna se počítá.

Nikdo z nás nerozumíme, co všechno vývoj speciálu obnáší a tak nám nepřísluší soudit.
Já Macíkovi fandím a těším se na příští dakar. Ať vám to jede hoši!!!!

Odpovědět  |   | 
Venda81  |  15. 05. 2019 10:16

No ono Iveco je taková italská Liazka a v dnešní době je vše jen o penězích co si budem nalhávat. Ale tuhle Ivetu bude řídit Čech takže palec nahoru a hurá na bednu.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  15. 05. 2019 11:50

Novodobá Lizka s čumákem, jasně...
To spíš novodobá lizka je běloruský MAZ :)

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 05. 2019 17:37

Liazka uspesne vyrabejici mj. hasicske a vojenske specialy

Odpovědět  |   | 
H.  |  15. 05. 2019 17:07

Škoda LIAZky, už jen z té nostalgie. Bylo příjemné ji stále vídat na Dakaru a vedli si s ní, řekl bych, nadprůměrně spolehlivě, narozdíl od některých dalších týmů. A k tomu dokázala držet krok s Kamazy a někdy je i porazit!

Odpovědět  |   | 
JP77  |  13. 06. 2019 19:01

Kolik to má kW?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST VW Touareg 3.0 TSI Black Style: Když nafta nevoní a spotřeba nevadí

Volkswagen Touareg 3.0 TSI 4Motion

Od uvedení nové generace Volkswagenu Touareg na český trh uběhl už více než rok. Benzinový motor je v nabídce osamocen, výkonem se však řadí k nejlepším. Stojí za zvážení, nebo je lepší zůstat u obligátního turbodieselu?

8.  8.  2019 | Jan Mička | 52 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A