Marketing ve ŠkoFINu posiluje

Ing. Roman Vavroň (32) nově působí na pozici Vedoucího oddělení produktového marketingu. Je odpovědný za veškeré obchodní aktivity v oblasti retailových obchodů a zároveň fleet management. Nápní jeho práce je také komunikace s nejdůležitějšími partnery (výrobce, dovozce aut i pojišťovny).

Ve společnosti ŠkoFIN pracuje již od roku 2000. Zde působil na pozicích vedoucího call centra, projektového manažera a vedoucího oddělení péče o klienty. Po absolvování ekonomické fakulty Vysoké vojenské šloky obranného vojska nastoupil jako vedoucí sekce obranné techniky na Ministerstvu obrany ČR.

Pan Vavroň je svobodný, mezi jeho zájmy patří cestování, literatura, sport a historie.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků