Marketing ve ŠkoFINu posiluje

Ing. Roman Vavroň (32) nově působí na pozici Vedoucího oddělení produktového marketingu. Je odpovědný za veškeré obchodní aktivity v oblasti retailových obchodů a zároveň fleet management. Nápní jeho práce je také komunikace s nejdůležitějšími partnery (výrobce, dovozce aut i pojišťovny).

Ve společnosti ŠkoFIN pracuje již od roku 2000. Zde působil na pozicích vedoucího call centra, projektového manažera a vedoucího oddělení péče o klienty. Po absolvování ekonomické fakulty Vysoké vojenské šloky obranného vojska nastoupil jako vedoucí sekce obranné techniky na Ministerstvu obrany ČR.

Pan Vavroň je svobodný, mezi jeho zájmy patří cestování, literatura, sport a historie.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

včera | Jan Mička | 16 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 21 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků