Marketing ve ŠkoFINu posiluje

Ing. Roman Vavroň (32) nově působí na pozici Vedoucího oddělení produktového marketingu. Je odpovědný za veškeré obchodní aktivity v oblasti retailových obchodů a zároveň fleet management. Nápní jeho práce je také komunikace s nejdůležitějšími partnery (výrobce, dovozce aut i pojišťovny).

Ve společnosti ŠkoFIN pracuje již od roku 2000. Zde působil na pozicích vedoucího call centra, projektového manažera a vedoucího oddělení péče o klienty. Po absolvování ekonomické fakulty Vysoké vojenské šloky obranného vojska nastoupil jako vedoucí sekce obranné techniky na Ministerstvu obrany ČR.

Pan Vavroň je svobodný, mezi jeho zájmy patří cestování, literatura, sport a historie.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků