Mark Webber prohnal Porsche Taycan po Tasmánii. Ukazuje, že zábavu můžeme mít i bez emisí

9 komentářů

mmichalll
24. února • 6:41

Podla neoficialnych sorav na nete sa to natacalo 5 dni aby to vobec ten eelktrosrot dal.
A vraj mali pri sebe za pbsliznym autom velky staveby diesel generator aby nemuseli jazdit naspat na nabijacky...
Toto video je len cista demagogicka propaganda

Kuk Vykuk
5. března • 14:27

Zaručený zprávy z autokkorfora? :D

OnlyTruth
23. února • 18:59

pekny hatchback , panamera by dobre tiez vyzerala s cross turismom tu by som aj bral

olda
23. února • 13:14

Taycan je super auto. Proto je jich tolik jako ojetina na prodej.....

Terazky
23. února • 12:14

Bez emisi rikate jo? Z ceho v Tasmanii vyrabeji elektrinu. Vazne to nevim a guglit sem moc liny XD

Kuk Vykuk
5. března • 14:01

Další línej autodezolát co si najednou hraje na ekoaktivistu, zatímco dál vesele zasírá svět svým rakovinometem.

emkejx
24. února • 8:36

Porsche otvorilo svoj prvý závod na výrobu e-palív a čoskoro bude vyrábať aj syntetický benzín v Tasmánii, čím predĺži životnosť svojich slávnych boxerových motorov a hodí fanúšikom výkonných automobilov záchranné lano, pretože jurisdikcie ako Európa od roku 2035 zakazujú konvenčnú naftu a benzín poháňaný automobilmi.Závod HIF Tasmania sa zakladá približne 30 km južne od Burnie na severozápade štátu a má začať vyrábať uhlíkovo neutrálne e-palivo v polovici roku 2026, čo je kľúčovou súčasťou "dvojitej cesty" spoločnosti Porsche, ktorá bude ponúkať batériové elektrické vozidlá spolu s modelmi spaľovania poháňanými elektrickou energiou.Aj keď potrvá ešte niekoľko rokov, kým tasmánske e-palivo bude poháňať Porsche, prvý závod v Čile bol formálne otvorený v decembri a očakáva sa, že v predbežnej pilotnej fáze vyrobí približne 130 000 litrov elektronického paliva ročne.

jozka
23. února • 13:04

Z 90% z vody.
Takze jestli jste tasmansky cert, kupte si Taycan a vyrazte do narodniho parku.Nam ostatnim, kteri pouzivame auto, aby nam slouzilo je to celkem putna.

i20
24. února • 7:10

ja myslim ze elektriny jako takove bude vzdy dost. Problemy jsou spise kolem toho. Elektrinu nemuzete jednoduse skladovat treba jako klasicke palivo. Taky to nejde nalit do cisterny a dovezt na pumpu (hypoteticky by mozna slo vyrobit obri baterii na trajleru). Dalsim problemem jsou ztraty pri nabijeni (proc to tak topi ze). Dale ztraty prenosem (proto tranfsormatory). Doba nabijeni je dalsi limitujici faktor (kolik aut denne zvladne obslouzit pumpa). Taky si neumim moc dobre predstavit ty kvanta stojanu pred bytovkami. Dojezd take nevyhovujici, hmotnost elektroaut je o hodne vyssi a ty kila to s sebou bude vlacet vsude a vzdy. Paradoxne totalne nevyresena je ekologicka zatez pri tezbe surovin (a neni to jen litium ale treba kadmium a podobne smakolady) a uz absolutne ne recyklace ktera je jeste narocnejsi. Pokud nenastane posun v technologii baterii a spalovaky zakazou, pak individualni mobilita tak jak ji zname (sedni a jed slobodne kazdej a kam chces) bude uz jen pro uzkou vrstvu. Pro nas to znamena navrat do sedesatek minuleho stoleti. Pro Zapad, ti to budou mit tezsi ponevadz si budou muset zvykat na to co my uz zname.

Doporučujeme

Články odjinud