Marcos V8 TSO GT: kupé, motor z Corvetty a stovka za 4 s

Britská firma Marcos ručně vyrábí a montuje sportovní vozy, mezi které patří i nejnovější model TSO GT, který byl představen v Austrálii. Z designu jsou patrné rysy vozů TVR a není to jen náhoda. Na autě Marcos TSO totiž spolupracoval Damian McTaggart, dřívější designer automobilky TVR.

TSO pohání osmiválec z Corvetty, agregát o zdvihovém objemu 5.7 l s výkonem 294 kW (rovných 400 k). Síla motoru se přenáší přes šestistupňovou manuální převodovku na osmnáctipalcová zadní kola; na přední nápravě jsou „jen“ sedmnáctky. S celkovou hmotností 1 100 kilogramů zvládne TSO stovku za 4 s a nejvyšší rychlost by mela být přes 300 km/h.

Právě s ohledem na hmotnost je vybaven interiér. Z luxusní výbavy je tu jen kožené čalounění a autorádio, po dalších vymoženostech dnešní doby byste pátrali marně. Sportovní tříramenný volant nemá dokonce ani airbag, o bezpečnost posádky se starají pouze anatomicky tvarované sedačky a čtyřbodové pásy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků