Marcos V8 TSO GT: kupé, motor z Corvetty a stovka za 4 s

Britská firma Marcos ručně vyrábí a montuje sportovní vozy, mezi které patří i nejnovější model TSO GT, který byl představen v Austrálii. Z designu jsou patrné rysy vozů TVR a není to jen náhoda. Na autě Marcos TSO totiž spolupracoval Damian McTaggart, dřívější designer automobilky TVR.

TSO pohání osmiválec z Corvetty, agregát o zdvihovém objemu 5.7 l s výkonem 294 kW (rovných 400 k). Síla motoru se přenáší přes šestistupňovou manuální převodovku na osmnáctipalcová zadní kola; na přední nápravě jsou „jen“ sedmnáctky. S celkovou hmotností 1 100 kilogramů zvládne TSO stovku za 4 s a nejvyšší rychlost by mela být přes 300 km/h.

Právě s ohledem na hmotnost je vybaven interiér. Z luxusní výbavy je tu jen kožené čalounění a autorádio, po dalších vymoženostech dnešní doby byste pátrali marně. Sportovní tříramenný volant nemá dokonce ani airbag, o bezpečnost posádky se starají pouze anatomicky tvarované sedačky a čtyřbodové pásy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků
Minitest Volvo S90 D4 Polestar: První Volvo z Číny je tady!

Volvo S90 D4 Polestar (minitest)

Otestovali jsme Volvo S90 s prostřední dieselovou motorizací. Vyplatí se tovární "tuning" od Polestar?

9.  1.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků