Marcos TSO GT2: konkurence pro TVR a Porsche?

Před rokem představila britská firma Marcos Engineering model TSO GT a letos vznikl na podobné bázi model GT2. Z designu jsou patrné rysy vozů TVR a není to jen náhoda. Na autě Marcos TSO totiž spolupracoval Damian McTaggart, dřívější designer automobilky TVR.

Pod kapotou se opět objeví hliníkový vidlicový osmiválec o objemu 5.7 l z americké Corvetty, tentokrát vyladěný na 349 kW (475 k) v 6 500 ot/min. Maximální kroutící moment je 395 Nm v 5 500 ot/min. Je to nejsilnější vůz v nabídce firmy Marcos, dvoumístný kabriolet má 405 k a kupé ve verzi TSO GT disponuje výkonem rovných 400 k.

Celková hmotnost GT2 je 1170 kg a díky optimálnímu rozložení 50:50 vystřelí z klidu na stovku za 4 s. Proti silnému motoru se staví brzdový systém, který obsahuje čtyřpístkové třmeny a odvětrávané kotouče s příčným vrtáním o průměru 340 mm vpředu a 320 mm vzadu.

K základní výbavě patří sedmnáctipalcová kola, elektrické ovládání oken a zpětných zrcátek a dálkové ovládání centrálního zamykání. V seznamu příplatkové výbavy najdete kožené čalounění interiéru, satelitní navigaci, osmnáctipalcová kola z lehkých slitin nebo prodlouženou záruku. Cena vozu začíná na částce 74 500 eur (asi 2,25 mil. korun).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

dnes | Jan Mička | 7 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky