Marcos TSO GT2: konkurence pro TVR a Porsche?

Před rokem představila britská firma Marcos Engineering model TSO GT a letos vznikl na podobné bázi model GT2. Z designu jsou patrné rysy vozů TVR a není to jen náhoda. Na autě Marcos TSO totiž spolupracoval Damian McTaggart, dřívější designer automobilky TVR.

Pod kapotou se opět objeví hliníkový vidlicový osmiválec o objemu 5.7 l z americké Corvetty, tentokrát vyladěný na 349 kW (475 k) v 6 500 ot/min. Maximální kroutící moment je 395 Nm v 5 500 ot/min. Je to nejsilnější vůz v nabídce firmy Marcos, dvoumístný kabriolet má 405 k a kupé ve verzi TSO GT disponuje výkonem rovných 400 k.

Celková hmotnost GT2 je 1170 kg a díky optimálnímu rozložení 50:50 vystřelí z klidu na stovku za 4 s. Proti silnému motoru se staví brzdový systém, který obsahuje čtyřpístkové třmeny a odvětrávané kotouče s příčným vrtáním o průměru 340 mm vpředu a 320 mm vzadu.

K základní výbavě patří sedmnáctipalcová kola, elektrické ovládání oken a zpětných zrcátek a dálkové ovládání centrálního zamykání. V seznamu příplatkové výbavy najdete kožené čalounění interiéru, satelitní navigaci, osmnáctipalcová kola z lehkých slitin nebo prodlouženou záruku. Cena vozu začíná na částce 74 500 eur (asi 2,25 mil. korun).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků