Marco Polo nestačí? Pak tu máme obytný Unimog U5000

Obytná auta, která vypadají tak, že přežijí i konec světa, se mezi čínskými movitými zákazníky těší čím dál větší oblibě. Zřejmě proto vznikl nedávno představený projekt Zetros Desert Edition od společnosti Carlex, ze stejného důvodu se na Beijing Crab Island International Auto Show ukázal Unimog U5000 s designem armádního speciálu a s interiérem luxusního obytného vozu.

Chystáte dovolenou v přírodě a máte rádi luxus? Pak potřebujete tohle!

Chystáte dovolenou v přírodě a máte rádi luxus? Pak potřebujete tohle!

Uvnitř nechybí vůbec nic. Najdete zde sprchu, toaletu, zařízenou kuchyň nebo postele. Samozřejmostí jsou perfektní materiály a dřevěná podlaha evokující luxusní jachty.

O pohon se stará čtyřválcový turbodiesel disponující maximem 210 kW (286 k), točivý moment dosahuje na 810 Nm v rozmezí od 1200 do 1800 ot./min. Nejvyšší rychlost je omezena na 80 km/h, světlá výška narostla bezmála na 50 centimetrů.

Je libo vytuněný náklaďák? Brabus Unimog vám splní sen

Je libo vytuněný náklaďák? Brabus Unimog vám splní sen

Takže: pokud vám připadá nedávno představený Mercedes-Benz třídy V v provedení Marco Polo příliš civilní, tohle by mohla být vhodná alternativa.

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků