Marc Gené představil vylepšená paliva Shell V-Power

Testovací jezdec formule 1 týmu Scuderia Ferrari, Marc Gené, zavítal včera na brněnský Automotodrom, aby představil vylepšená paliva Shell V-Power a Shell
V-Power Racing českému trhu. Zároveň odstartoval sérii oslav, které Shell společně s Ferrari plánuje u příležitosti 60. výročí, kdy se tito dva velikáni spojili a vytvořili největší partnerství v historii motosportu.

Marc přijel na slavnostní akci „Shell V-Power Show“ přímo z polské Poznaně, kde oslavy odstartovaly již v sobotu 21. dubna. V dopoledních hodinách se v Brně zúčastnil tiskové konference a odpoledne předvedl přímo na Masarykově okruhu exhibiční jízdu ve Ferrari Challenge na vylepšený Shell V-Power Racing. Brněnský okruh si Marc vyzkoušel vůbec poprvé.

Diváci mohli na Masarykově okruhu spatřit i další silniční vozy Ferrari a pár šťastlivců dostalo příležitost nechat se svézt na trati ve sportovním Ferrari Challenge. Program akce rovněž doplňovala speciálně připravená výstava, mapující 60 let společnosti Shell ve světě formule 1, kterou čeká další představení v České republice a na Slovensku. V bohatém doprovodném programu nechyběla ani demonstrace nových paliv Shell V-Power prováděná techniky z britských laboratoří společnosti Shell, jízda akrobatů na motocyklech, motokáry, miničtyřkolky nebo testovací jízdy s koncernovými vozy.

Marc Gené komentoval rozdíly mezi běžným benzínem a palivy Shell V-Power. Podle jeho zkušeností Shell V-Power dodává motoru maximální sílu a výkon. Potvrdilo se mu to i včera na brněnském okruhu, kde kokpit formule 1 na chvíli vyměnil za zbrusu nové Ferrari Challenge. Vyjádřil pak své přání, aby stále více českých řidičů dokázalo inovovaný Shell V-Power ocenit.

Profil Marca Geného:

Marc se narodil 29. března 1974 ve španělském Sabadellu. Poprvé závodil v roce 1987 v katalánském motokárovém mistrovství. Následující rok vyhrál jak tento šampionát, tak španělskou národní sérii.

V roce 1990 se stal nejmladším jezdcem, který kdy vyhrál motokárové mistrovství Španělska ve třídě juniorů. Roky 1994 a 1995 ho zastihly v britském šampionátu formule 3, následující sezónu vyhrál Zlatý pohár FISA.V sedmadevadesátém bojoval v mezinárodním mistrovství F3000. Ve formuli 1 debutoval v roce 1999 u týmu Minardi, u kterého zůstal i následující sezónu. Roku 2001 získal angažmá testovacího jezdce týmu BMW-Williams, kde zůstal až do roku 2004. Během této doby nastoupil do tří Velkých cen formule 1 (Itálie 2003, Francie a Velká Británie 2004). Již 22. listopadu 2004 nastoupil jako testovací jezdec do Maranella a hned druhý den usedl do kokpitu F2004 na okruhu v Barceloně.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků