Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

47 komentářů

Davidoo
17. ledna • 21:34

Velmi zajímavá recenze. Tady je vidět, že velký tým nemusí vždy znamenat dobrý výsledek a hlavně ta cena??? Chápu, že celá firma, propagace a celý ten ansámbl něco stojí, ale radši bych si zaplatil za zlomek ceny jednotlivce, který dělá na sebe a vždycky budu jednat s ním.
Brácha si našel pana Myslivečka a byl moc spokojený. Myslim, že má web proveřim-auto.cz

Autotým s.r.o.
12. ledna • 14:47

Dobrý den,
předem děkujeme za vaše názory, dovolili jsme si reagovat článkem na našem blogu, který najdete na stránkách autotym.cz v sekci blog. S okamžitou platností upravujeme také ceník, který je nyní přehlednější. Vše ostatní si můžete přečíst na zmíněném blogu.
Chtěli bychom také zdůraznit, že vítáme jakoukoliv konstruktivní diskuzi k uvedenému tématu. Jsme nezávislými poradci při koupi ojetého vozu a přistupujeme ke všem svým klientům s maximální profesionalitou.

Jarda
9. ledna • 9:15

MRDKY z AAA!!!! Oškubat a podělat!!! Svině!

Jirka
9. ledna • 9:06

:D..To bych musel být ůplný idiot a mít jitrnici na hlavě, abych u auta za 80.000,-Kč zaplatil za službu třeba 7.000,-Kč. Zase někdo něco vymyslel, aby někoho oholil a nemusel nic umět. Příživnická firma!!!!Smrdí to, jako by to byla ůchylárna největších podvodníků AAA..A stejně auto z dovozu má vždy lepší technický stav.

Břéťa
2. července • 11:03

Kdo je zná tak ví že jsou to všechno lidi z áček....

David
1. února • 14:03

Taky myslím..
Tlačí křápy z AAA!
Ten jejich vedoucí je odtamtud...

fiehgiwgwe
5. ledna • 21:49

Reklama by měla být označena protože někteří duševně slabší jedinci by to nemuseli pochopit ... .

MartaFranta
9. ledna • 10:21

... jakože reklama, že tu službu nedoporučili? To je trochu divná reklama, ne?

Ota
5. ledna • 14:15

rezava zadni naprava byla duvodem pro nenakoupeni? divny.

Ondřej
5. ledna • 12:05

Pobavilo mě že byla nabízena i jiná auta než jsou požadavky a závěr končí tím že vozidlo sehnali v Německu nikoliv v ČR - což byl jeden z požadavků. :-D

Igor
5. ledna • 14:14

Vozidlo si sehnal SÁM v Německu. V Čechách totiž asi nenašel, což vypovídá o požadavcích na vozidlo. Je potřeba si článek číst pořádně!

Dr.Iver
4. ledna • 11:37

V tehle situaci bych asi sel k oficialnimu prodejci dane konkretni znacky, který to auto prodal prvnímu majiteli, celou dobu servisoval a zase vykoupil zpet. Tam je nejmensi pravdepodobnost, ze vas podvedou. Ale zase tam neprodavaji uplne ta nejlevnejsi stara auta ojeta uplne do mrte…takze je to i o urcitem rozpoctu…

w4*^dj
4. ledna • 4:52

Podle meho nazoru vyplyva z logiky veci, ze je naivni ocekavat, ze bazarove auto bude v dokonalem stavu. Prece prave proto ta auta jsou podstatne levnejsi - tedy navrhovana cena jiz nejakou slevu obsahuje, nez zcela nova auta. Na druhou stranu ani nevidim prilis smyslu ve vyjednavani s bazarem, ve kterem clovek odhalil nejakou levarnu.
Prijde mi to podobne blahove, jako by clovek obchazel toalety a hledal tam nestravene jidlo. Samozrejme, ze lze takovou cinnost provozovat. Otazka je, jaky smysl to ma.
Pokud kdokoliv touzi po aute v dokonalem stavu a se zarukou tohoto stavu, v bazaru zrejme neuspeje a asi udela lepe, koupi-li uplne nove. Pragmatictejsi mi prijde pripravit se mentalne i financne na to, ze koupene bazarove auto nebude uplne prefektni a servis, pripadne i nejaka ta oprava, bude nutna.
Ostatne si myslim, ze jen malokdo proda auto v dokonalem stavu jen tak, bez duvodu a za zlomek puvodni ceny.

eLzyx
4. ledna • 7:29

u ojetiny asi nelze očekávat slevu za to, že mlátí čepy, nebo to má brzdy na šrot. To jsou provozně spotřební věci.
Ale když je třeba mrtvý klimakompresor a v inzerátu o tom není ani zmínka, tak nevidím důvod proč prodejce trochu nestáhnout.

Milan Synek
3. ledna • 23:34

V dubnu 2015, tedy chvíli poté co začali, jsem jejich služeb využil. Měli tehdy jiné ceny. Kontrola vozu za 2500, Vyhledání vozu 2x a jedna kontrola vozu za 3500,- Jinak navíc žádné příplatky, všechno v ceně. Navíc nabízeli že za nalezené závady vyjednají slevu a z té po vás pak budou chtít půlku, takže ještě nakonec ušetříte.Model auta i motorizaci jsem měl vybranou (Suzuki Swift 1,3 benzín, nejlépe nějaký 2007 až 2010). Zamluvil jsem si jedno auto v áčkách, Zaplatil jsem 2500,- a jejich člověk se vydal na místo. Změřil na autě všude lak, projel se s ním a zkontroloval co na místě mohl. Poté jsme se domluvili že mi najde jiné auto. Zaplatil jsem další litr a borec mi našel na netu 3 auta. Jedno úplně jiný než jsem chtěl (ročník 2011, jiný model), druhý jsem si zašel obhlídnout sám, mělo prasklý čelní sklo, zrezlý nárazník, když jsem s ním jel klepal se mu fofrklacek na pětce (to ale z netu nemohli poznat). Poslední co mi vybral mělo kosmetické vady, ale jinak vypadalo OK. ALE nemělo servisní knížku, nemělo druhý klíč, autotým mi krom jednoho údaje v cebii nebyl schopen nijak doložit najeté km, ani jakoukoli servisní historii. V servisu autokelly kam jsme s autem zajeli, auto zvedli na zvedák udělali geometrii, po dlouhém hledání našli konektor diagnostiky, s diagnotiskou pro tohle auto očividně neměli žádné zkušenosti. Byla tam závada, ale nedokázali mi k ní nic říct, jinak nic v diagnostice nenašli. Zvedli auto, zkoukli brzdy, podvozek. U všeho jsem byl přítomen.Když jsem přijeli s autem zpátky, ptám se experta, co si o tom teda myslí, jestli by mi auto doporučil. Odpověď mě dostala do kolen: "no vždyť jste to viděl sám" :D. Ale samozřejmě taky vypracoval prokolol, zjistil že nefunguje vyhřívání zadního okna, levé dveře jsou přelakované, pravé okénko se hlučně stahuje, v servisu pak dál zjistili že auto je bourané lehce na předek, má asi nová světla, lepený chladič, přestříkanou kapotu. Investice, body hodnocení to tam bylo taky. Nejlepší bylo jak mi on i mechanik tvrdili, že ten lepený chladič nevadí. No za 4 měsíce jsem ho musel vyměnit, protože tekl.Při jednání s bazarem mi ale žádnou slevu nevyjednal, ani se nijak moc nesnažil. Vyjednávání probíhalo asi takhle: Slevil byste z ceny toho vozu? Neslevil, už takhle je to s těmi kilometry skoro za nákupku. Děkuji, nashle.Auto jsem nakonec koupil, nebyla na něm žádná velká závada, ale nadšený jsem z toho nebyl, zato platit autotýmu další peníze a další čas navíc to se mi chtělo ještě méně. Náhradní klíč mi udělali autoklíče.cz (doporučuji) za 1500,-, protože originál od Suzuki by stál 10 000 Kč (o tom v autotýmu taky neměli páru)Nakonec jsem s autem najel už 30 000 km a naštěstí kromě chladiče s ním nemám žádný problém. Motor je super, podvozek taky, jen nevím na kolik je to zásluha autotýmu. A jako třešničku na dortu mi Autotým poslal asi po měsíci fakturu na 2000,- za dohodnutou slevu. Poté jsem jim velmi slušným emailem vysvětlil, že 2000,- bych jim rád zaplatil, ale bohužel mi žádnou slevu nedohodli, takže samozřejmě nic platit nebudu. Omluvili se a fakturu stornovali. Teď už jsou s vybíráním peněz rafinovanější a rovnou vás zkásnou o 1% z ceny auta i když si ho nekoupíte a žádné slevy neslibují.Příště bych koupi auta řešil jinak. Auto bych si vybral sám a po testovací jízdě a obhlídce na místě bych ho nechal zkontrolovat v autorizovaném servisu. Vyjde vás to dost možná levněji než autotým a slušný autobazar s tím nemá problém (ostatně kdyby s tím problém měl nedovolil by vám ani tu kontrolu autotýmu).Mimochodem bavil jsem se s expertem autotýmu o bazarech. Z velkých bazarů nejvíce chválil AAA, nemají žádný problém s důkladnou kontrolou auta a jak jsem se i já přesvědčil za malou vratnou zálohu vám klidně na týden zarezervují.

fiehgiwgwe
5. ledna • 21:55

Uvědomuješ si, že takový román nikdo číst nebude?

xxvojtax
3. ledna • 17:55

Jenom bych doplnil, že mnohem déle, než Autotým funguje Auto AZ Consulting. To jenom k úvodu článku, že před dvěma lety nic neexistovalo. Jinak osobní zkušenost nemám s ani jednou firmou, pouze z doslechu a AZ Consulting taky z focus fora, kde je jeden z nich členem.

Nodo
3. ledna • 15:13

Takhle na papíře se mi to líbí, ale...
- je to pěkně drahá sranda - "soused automechanik" mi vyjde o dost levnějc
- jsme v ČR a trochu bych měl strach, že budou spolčení s nějakým bazarem a budou mu přihrávat kšefty.
Radši si i nadále nechám radit od lidí,. který znám

Petr
3. ledna • 21:12

Autotým sleduju vcelku pozorně více než dva roky a nemyslím si, že by byli s někým spolčení. Umím si ale představit, že více hledají auta tam, kde sami měli předchozí dobrou zkušenost. Ale to je myslím pro zákazníka zcela v pořádku.

fiehgiwgwe
5. ledna • 21:54

Ty víc než dva roky sleduješ aktivity nějaké společnosti kontrolující stav aut? jediná další otázka je proč?

Quebe
3. ledna • 10:54

Kamarád přes ně našel auto a byl s nimi veskrze spokojený. Levně přes ně pak sehnal i obě sady pneumatik.Je to prostě tak, ne každý má "svého" automechanika a ani on většinou nemívá čas na nějaké rozsáhlé hurá akce. Pak člověku nezbývá, než investovat do podobné služby.Důvod, proč ignorují velké autobazary je prostý - kamarád se jich ptal a prý mají zkušenost, že zhruba 50% jejich inzerovaných aut je fiktivních pro nalákání zákazníků - ztráta času (po telefonu samozřejmě neřeknou, že auto nemají, to se zrovna jak na potvoru prodá pár minut před tím, než člověk dojede na místo).

Petr
3. ledna • 15:18

Máte pravdu, že jsem na webu Auto ESA viděl auto a přes ten formulář je kontaktoval. Po nějaké chvilce mi volali. Jenže auto je na dílně a bude za cca 3 - 4 hodinky a jestli bych se nepřijel podívat na jiné. Já trval na tomto a takže se mi ozvou a už nic, i když bylo v nabídce ještě cca 10dní.

martin nejedly
24. ledna • 11:23

mate pravdu,koupil jsem pred 3 roky ford mondeo 2,2 tdci,a ted jentak koukam za kolik se aktualne nabizeji, a co nevidim,moje mondeo je porad v nabidce auto esa,ale za jinou cenu.vazne fachmani,jenom nevim,jestli je to pravne v poradku

Ne321
4. ledna • 9:01

U AutoESA je to klasika. Oni maji pomerne malo aut na place a snazi se tvarit jako "velky" autobazar. Aby to alespon online tak vypadalo, tak nechavaji prodana auta na strankach i mesic po jejich prodeji. Nema smysl tam vubec jezdit, fakticky zadne lepe vypadajici auto z webu na place nemaji.

Ne321
3. ledna • 10:34

Teda ten Autotym to je opravdu parta automobilovych super expertu. Hned jako prvni kousek v seznamu, doporucuji Ford Kuga s benzinem 2.5T, coz je jednak docela problematicky motor z hlediska spolehlivosti a jednak Kuga s nim zere nejakych 12+ litru v kombinaci. To bude mit novy majitel opravdu radost. :-D

eLzyx
3. ledna • 11:03

to je jediná Kuga o které bych vůbec přemýšlel, když už bych chtěl tohle auto. Akorát by musela mít najeto relativně málo, aby mělo smysl přejít na správný olej a ne ten mazací sajrajt v pixličce od Fordu, nebo Castrolu.

Net
3. ledna • 9:10

Že chybí naše největší autobazary se není co divit jsou povětšinou předražené a ne vždy jim jde věřit:/To, že nabídli i vozy, které úplně neodpovídají specifikaci klienta bych považoval spíše za plus, záleží, co nabídli, ale dalo by se čekat, že klient většinou má příliš úzké požadavky a občas o něco dražší vůz může být lepší nebo mírně odlišné auto může být za dostupnou cenu. Je pak na každém jestli bude trvat na autě, které chtěl nebo se rozhodne, že mu daná změna nakonec vyhovuje. Možná by na odbočení od požadovaných specifikací měli více upozornit a zdůvodnit proč doporučují právě tohle auto.

Petr
5. ledna • 13:49

Největší autobazary nenabídli, jelikož,a možná, technici a jejich zkušenosti pocházejí, právě, z top5 největších bazarů. Tudíž je možné, že je v oněch bazarech nevidí rádi.

Petr
3. ledna • 21:10

Zákazníci mívají nereálné požadavky. Pamatuji zákazníka co si chtěl koupit pěl staré auto, tehdy za super cenu 150.000 Kč. Ten samý zákazník chtěl také dát na protiúčet stejný typ auta s nájezdem o 100.000 km a stářím devět let za nejméně 130.000 Kč. A pak "Babo raď".
B-]

Takurcite
3. ledna • 9:04

Uz jsem si zase brousil klavesnici, jak tady zprazim nejake PR, ale docela strizlive popsany stav veci. Podle me jednoduse prilis draha sranda, to same vam nabidne lecjaky mechanik (casto treba s velmi dobrou znalosti nejake konkretni znacky) za 2-4 tisice.

Peťan
13. února • 19:37

Stačí si proklepnout VIN přes CEBII anebo ještě lépe přes novou službu CV, která prověřuje i pomocí blockchain technologie, takže nejde s reporty a daty manipulovat. Tady je případová studie - https://vincheckfree.net/cz/pravda-o-carvertical-p... ...
Buď

wlado
6. ledna • 21:13

Vôbec to nie je triezvo napísané, je to napísané ako negatívny PR, ofrflali všetko. Dajú si zadanie na auto, ktoré je mimo trhovej ceny, a fňukajú, že im poslali inzerátov, ktoré sú mimo.

koutlosh
24. listopadu • 23:32

Souhlas, to ze dali dohromady nerealne pozadavky a jeste chteli CZ puvod, kdyz vyhovujici nakonec sami dovezli z DE, je docela podpasovka.

Cobo
3. ledna • 12:30

Já jejich služby využil a byl jsem spokojenej, ale auta jsem si hledal sám a jejich sazby byli tenkrát jiný. Tuším že to bylo 4 nebo 5tis bez dalších doplatků (teda krom části slevy co mi dohodli) a nakonec mi i zaplatili instalaci tempomatu který jsem měl zadaný v kriteriích ale zapoměli ho zkontrolovat a nebyl tam (ač byl uveden i u inzerenta, bylo to 407 a ovládání radia je tempomatu šíleně podobné..to zase zmátlo mě). Trochu sem se bál aby se nevykrucovali že jsem si auta vybral sám a tak ten tempomat není jejich vina ale na to nedošlo. Takže za mě ok..ale to 1% z částky vozu by mě dneska už asi odradilo kor když vím jak to bylo před tím...prostě asi zjistili že ta služba funguje a už zase chtěj rejžovat. škoda...

Quebe
3. ledna • 12:52

Tak, zase je pravda, že mladší = dražší auta obvykle toho mají na kontrolu daleko více, než ta stará. Hlavně elektronika. Tudíž to 1% dává celkem smysl jako míra náročnosti kontroly vozu.Zkontrolovat Fábii z roku 2005 za 50 tisíc určitě nebude tak náročné jako tříleté BMW řady 7 za 1.5 milionu.Když třeba vybíráte ono auto kolem 300 tisíc, tak člověka těch 7000 zas tak nezruinuje, ne?

fiehgiwgwe
5. ledna • 21:59

Hlavně elektronika? Co to povídáš? Načtou chyby a hotovo. Co by měli kontrolovat?

Petr
3. ledna • 21:06

1% je slušné. 1.000 Kč ze 100.000 Kč opravdu není moc.
Když půjdete prodat nemovitost, tak u některých realitek začínají na 50.000 Kč provize. Až později se dozvíte, že je to navíc bez DPH. Mají s tím spoustu práce i zodpovědnosti. Uchrání Vás od průserů. A při prodeji zpravidla umí prodát dráž než soukromá osoba (tedy se to částečně vrátí).
U aut je to podobné. Za 1.000 Kč bych to nedělal. Ta "tisícovka" navíc není čistá. Někomu patří firma, ta má režijní náklady a pak někdo musí zaplatit zaměstnance. Tak z toho moc nezbyde.
A pak. Máte perfektně zmapované auto (původ, technický stav, zpráva k vozidlu, očekávané budoucí náklady ...) Jediný důležitý přehlédnutý technický problém na autě a jste v tom jisto jistě za více než tisícovku.

Petr
29. října • 21:06

Spousta lidí by chtěla všechno zadarmo. Taková služba musí stát 2% z ceny vozu, minimálně však 4-5.000 Kč. Někdo s tím stráví čas, něco stojí CEBIA a další suport , z něčeho zaplatím zaměstnance a taky chci trochu toho profitu.
Kolik se toho dá reálně stihnout? 15 - 20 aut měsíčně? 100,000 Kč na fakturaci. 15-20.000 Kč vyplatí za náklady na auto a benzín, 10.000 Kč za místo v kanceláři, notebook a telefon, když bude ten člověk šikovný bude chtít nejméně 30-35.000 Kč, s odvody je to okolo 40.000 Kč, pronájmy za CEBIA a další, dalších 3-5.000 Kč, reklama sežere na začátku dalších min. 15-20.000 Kč. A to je když se bude dařit a lidi budou službu poptávat. Kolik že to na mě jako majitele před zdaněním vlastně zbyde? Jsou veselejší byznysy.
Když bude ta ověřovací firma šikovná a pracovitá ušetří balík za potenciální problémy a taky může usmlouvat lepší cenu. V podstatě to vidím tak, že v reálu to toho zákazníka nestojí v podstatě vůbec nic. Dělám v branži a mám jasnou představu o cenách. maržích a dalším.

MartaFranta
3. ledna • 15:03

Nojo, ale co když to auto nekoupíš? I pak platíš 1% z ceny. Čili zaplatíš 7000 a máš prázdnou garáž. Kdyby to bylo 1% z ceny KOUPENÉHO auta, tak by to bylo fér. Koneckonců to Autotým ti to auto doporučuje.

istarix
3. ledna • 20:38

Myslím, že je jasné, proč tomu tak není. Dopadlo by to tak, že v přítomnosti auto týmu by zákazník nekoupil, ale koupil jej druhý den.

Aladin
3. ledna • 13:07

To určitě, ale ono nezruinuje majitele vozu za 300tis plno jiných věcí. Např. repase filtru pevných částic, kontrola seřízení světlometů, apod... Realitu vidíš sám. (to není přímá reakce na Coco)

Hloupej Honza
3. ledna • 10:24

Jenže většina lidí žádného lecjakého mechanika známého nemají. Nejvíc lidí bydlí v týhle zemičce ve městě , na sídlišti bytovém domu a nemá garáž, nemá zahradu se zeleninou, nemá kurník, nemá chlívek, nemá vozejk za auto. Vídejte v ČR.

fiehgiwgwe
5. ledna • 21:58

Nepotřebuješ dvorního mechanika. Dovolím si tvrdit, že za 500 až tisíc ti udělá téměř každý servis základní diagnostiku a okouknutí vozu na počkání. Kouknou co kde upadává a rezne, kouknou z kolika je to kusů, načtou počítač ... otázka dvaceti minut.

Jarda
1. února • 13:54

Palec nahorů!!!!
To většinou lidi nenapadne....
Ale to zase tyto"firmy" nebudou vydělávat na naší naivitě a důvěřivosti.

wlado
6. ledna • 21:11

Samozrejme a na počkanie, hned dajú rozrobené auto dolu zo zdviháku a idú na to. Rovnako by blbečkovia mudrovali o službe vymaľovanie bytu, veď načo, zoberiem valček a urobím si to sám, však?Je to špecifická služba, pre ľudí, ktorý ju požadujú a nemudrujú na diskusiách a nepoznajú lecjakého mechanika. Či ju autotým poskytuje kvalitne, nesúvisí s tým, či je potrebná.

Net
3. ledna • 9:11

Také myslím, že ta služba je celkem drahá, vyhledávání je lepší si udělat sám, a kontrolu pak svěřit "svému" mechanikovi, pokud ho člověk má.

wlado
6. ledna • 21:07

A pokud ho nemá? Prečo majú niektorí ľudia potrebu si vždy zamudrovať ako by to urobili oni? Okrem toho už vidím mechanika, ako s tebou lozí po bazároch. Dobrý mechanik maká v dielni, nemá čas loziť po bazároch, lebo si nejaký pepa chce kupiť jazdenú Fabiu.

Doporučujeme

Články odjinud